Sanan vapaus? Onko hyvästä tai pahasta? Tarvitseeko rajoittaa?
Sanan
3
157
Vastaukset
- bonaqua
kuten näkyy
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000014218926
olis se surku jos tuo kiellettäis :)
aikoinaan tuo samainen kaveri poisti aika tiuhaa tahtia kaikki viestit joista ei pitäny ja jotka oli kommunistin vastasia. mutta ruskis tuo ihmemaan liisan toivo, onkin aika sympaattinen..luultavammin dark fearin kaveri..ellei jopa sama henkilö.- eihän sen niin väliä
Hävytöntähän se on jos saa irvailla halkopinon takana. Et joudu vastuuseen, kun ei kiinni saara. Vaatii rohkeutta sanoa totuus ellei ole nopeita jalkoja. Jos olet riippuvainen jostakin tahosta, tulee ottaa huomioon heidät. Herra jumala sentään, jos totuus on kipeä. .eivätkä he voi sitä hyväksyä. .SE KOSTETAAN mitä julmimilla tavalla. Olenko minä valmis hyväksymään minuun kohdistuvan ritiikin.
tosiaan epätietoinen? Sehän on vuodelta 1919 olevan perustuslain yksi kantavista voimista, kansalaisoikeuksien ydin! Mutta kuten muidenkin oikeuksien kohdalla, siihen sisältyy MYÖSKIN vastuu! Ainakin silloin kun itse olin nuori, kasvatukseen kuului myöskin toisten huomioiminen!
Sananvapauteen liittyen, en ole mediassa huomannut käsiteltävän sitä ristiriitaa, joka
siihen sisältyy. Toisaalta..." oikeus ajatusten ilmaisuun puhein, kirjoituksin ja kuvallisin esityksin tai muuta ilmaisukeinoa käyttäen", ja
toisaalta..." kansalaisille kuuluva oikeus esittää ajatuksiaan painotuotteen välityksellä kenenkään ennakolta estämättä" (painovapaus!) Olen itse törmännyt tuohon ristiriitaan. Nythän on niin, että esim. lehdellä on oikeus valita ne artikkelit, tai mielipiteet, mitkä se julkaisee. Näinollen tuo oikeus polkee jalkoihinsa kansalaisen sananvapauden toteutumisen!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472