Menin kiireissäni kauppaan ja mahdollisemman lähelle ovea parkkeerasin auton.No tietenkin kahden kassillisen kans menin autoon ja laiton kassit istumen taakse ja rupesin käynnistämään autoa niin meni ratti lukkoon ja katsoin,että ompa pojat(OMAT)pitäneet pahaa siivoa kun roskia oli hirveesti.Sitte hokasin,että vieressä on samanlainen bemari.Ei hel....tämä olekkan minun.Tuli hirveä paniikki,että kerkiän pois ennenkuin tulee sen auton omistaja.Huh kerkesin..Katsoin rekkaria ja jäi mieleen.Monesti tuli vastaan ja muistutti siitä mokasta.
Yritin varastaa auton.....
3
1113
Vastaukset
- tere
Toinen kerta sattui,kun kävin noutotukussa hakemassa tavaraa.Ja tietenkin lähelle ovea,että pääsis helpolla.Yritin aukasta takaluukkua eikä millään auennu.Mun mies oli sanonu,että pitää painaa sitä,että aukeaa.No minähän heilutin sitä ja huomasin,että ei saamari mun autossa ole keltasia istuimia.Se mun auto olikin ihan vieressä.Lastasin tavarat omaan autoon ja siihen tuli se toinenkin.Lähin siitä menemään niin siellä istukin nainen autossa ja nauro osoitellen minua miehellen.Varmaan kerto mitä olin tehnyt.Seuraavalla kerralla noutotukussa se mies oli yhtä aikaa.Olin kerännyt tavaraa ja yritin piileskellä hyllyjen välissä.No ei per...na se vaan jahtas mua.Niinhän minä olin loppujenlopuksi ansassa(en päässyt sieltä nurkasta mihinkään)ja se tuli siihen ja sanoi:ensin auto ja sitten kärryt!Minä tollo olin jossain vaiheessa vaihtanu ostoskärryt!!!!Olin sanaton!!Vaihettiin ne siinä ja minähän en käynyt siellä pitkään aikaan....Hävetti!!!
- tere
Lähdin ruokatunnilla käymään kaupungilla ostamassa kiireissäni vaatteita.Parkissa auto ja kun tulin liikkeestä niin en millään muistanut mihin olin auton parkkeerannu muuta kuin kadun nimen.Juoksin katua pitkin ja punasia autoja vaikka kuinka paljon.Ei sitten millään tahtonut löytyä.Piti soittaa töihin,että myöhästyn.No viimein vihdoin kun löysin niin ei avaimia missään.Ne oli kädessä kyllä kun lähdin kaupasta ja kotiavaimet myös.Pakko oli soittaa miehelleni että tuo vara avaimet.Vuosia myöhemmin olen kertonut koko tapauksesta asianomaisille,että muisti petti ja pahasti.
- katoaa
tere kirjoitti:
Lähdin ruokatunnilla käymään kaupungilla ostamassa kiireissäni vaatteita.Parkissa auto ja kun tulin liikkeestä niin en millään muistanut mihin olin auton parkkeerannu muuta kuin kadun nimen.Juoksin katua pitkin ja punasia autoja vaikka kuinka paljon.Ei sitten millään tahtonut löytyä.Piti soittaa töihin,että myöhästyn.No viimein vihdoin kun löysin niin ei avaimia missään.Ne oli kädessä kyllä kun lähdin kaupasta ja kotiavaimet myös.Pakko oli soittaa miehelleni että tuo vara avaimet.Vuosia myöhemmin olen kertonut koko tapauksesta asianomaisille,että muisti petti ja pahasti.
aina kummasti, vai mitä?
Älä enää hötkyile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361