Yritin varastaa auton.....

tere

Menin kiireissäni kauppaan ja mahdollisemman lähelle ovea parkkeerasin auton.No tietenkin kahden kassillisen kans menin autoon ja laiton kassit istumen taakse ja rupesin käynnistämään autoa niin meni ratti lukkoon ja katsoin,että ompa pojat(OMAT)pitäneet pahaa siivoa kun roskia oli hirveesti.Sitte hokasin,että vieressä on samanlainen bemari.Ei hel....tämä olekkan minun.Tuli hirveä paniikki,että kerkiän pois ennenkuin tulee sen auton omistaja.Huh kerkesin..Katsoin rekkaria ja jäi mieleen.Monesti tuli vastaan ja muistutti siitä mokasta.

3

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tere

Toinen kerta sattui,kun kävin noutotukussa hakemassa tavaraa.Ja tietenkin lähelle ovea,että pääsis helpolla.Yritin aukasta takaluukkua eikä millään auennu.Mun mies oli sanonu,että pitää painaa sitä,että aukeaa.No minähän heilutin sitä ja huomasin,että ei saamari mun autossa ole keltasia istuimia.Se mun auto olikin ihan vieressä.Lastasin tavarat omaan autoon ja siihen tuli se toinenkin.Lähin siitä menemään niin siellä istukin nainen autossa ja nauro osoitellen minua miehellen.Varmaan kerto mitä olin tehnyt.Seuraavalla kerralla noutotukussa se mies oli yhtä aikaa.Olin kerännyt tavaraa ja yritin piileskellä hyllyjen välissä.No ei per...na se vaan jahtas mua.Niinhän minä olin loppujenlopuksi ansassa(en päässyt sieltä nurkasta mihinkään)ja se tuli siihen ja sanoi:ensin auto ja sitten kärryt!Minä tollo olin jossain vaiheessa vaihtanu ostoskärryt!!!!Olin sanaton!!Vaihettiin ne siinä ja minähän en käynyt siellä pitkään aikaan....Hävetti!!!

• tere

Lähdin ruokatunnilla käymään kaupungilla ostamassa kiireissäni vaatteita.Parkissa auto ja kun tulin liikkeestä niin en millään muistanut mihin olin auton parkkeerannu muuta kuin kadun nimen.Juoksin katua pitkin ja punasia autoja vaikka kuinka paljon.Ei sitten millään tahtonut löytyä.Piti soittaa töihin,että myöhästyn.No viimein vihdoin kun löysin niin ei avaimia missään.Ne oli kädessä kyllä kun lähdin kaupasta ja kotiavaimet myös.Pakko oli soittaa miehelleni että tuo vara avaimet.Vuosia myöhemmin olen kertonut koko tapauksesta asianomaisille,että muisti petti ja pahasti.

• katoaa
        tere kirjoitti:

Lähdin ruokatunnilla käymään kaupungilla ostamassa kiireissäni vaatteita.Parkissa auto ja kun tulin liikkeestä niin en millään muistanut mihin olin auton parkkeerannu muuta kuin kadun nimen.Juoksin katua pitkin ja punasia autoja vaikka kuinka paljon.Ei sitten millään tahtonut löytyä.Piti soittaa töihin,että myöhästyn.No viimein vihdoin kun löysin niin ei avaimia missään.Ne oli kädessä kyllä kun lähdin kaupasta ja kotiavaimet myös.Pakko oli soittaa miehelleni että tuo vara avaimet.Vuosia myöhemmin olen kertonut koko tapauksesta asianomaisille,että muisti petti ja pahasti.

aina kummasti, vai mitä?
        Älä enää hötkyile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe