Että kirjoittaisin tänne jotain minäkin, tekisin jonkun aloituksen itseäni kiinnostavasta asiasta. Tänään minulla olisi ollut oikein asiaakin, kipeää sellaista. En vain uskalla tänne mitään kirjoittaa seurattuani tätä palstaa jonkin aikaa ja huomattuani kuinka ilkeitä ihmisiä täällä on.
olen toki joskus laittanut kommenttiani sinne tai tänne, mutta en ole uskaltautunut keskustelemaan, koska en halua samaa kohtaloa saada täällä kuin muutama nimimerkki on jo saanut. Ehkä minun kohtaloni on olla sitten ihan hiljaa vaan. Voisiko joku ystävällisesti kertoa missä olisi toinen ikäisieni palsta, jossa keskustellaan järkevästi, ilman tälläisiä hunalisia deekuja kuin täällä näyttää olevan ja puhuttavan?
Minä, siis minulla olisi nyt tarve jutella järkevästi eräästä asiasta ja katson että täällä ei voi sillei fiksusti jutella, jos joku voisi auttaa? Minne menisin juttelemaan?
olen useasti ajatellut
4
561
Vastaukset
- toivontytär
kyllä sinua kuunnellaan ja huomaa kaikkiin kommentteihin ei tarvitse edes reagoida. minäkin olen ilmeisesti tosikko ja väritön ihminen tässä joukossa, mutta ei se minua häiritse . sanon sanottavani vaikka kukaan ei siitä välittäisi se on minun oma mielipiteeni ja sillä siisti.
en halua mielistellä enkä moittiakaan se ei ole minun tehtäväni.joten rohkaise sinäkin vain mielesi kyllä tänne mahtuu... - tuolta
Eiköhän joku kelpaa.
http://tuchosoft.net/foorumilista/kaikki.php?or=jasenet&j=ASC- Ajomies
Merkillinen ilmiö tämä meidän suomalaisten kansansairaus
- yksinäisyys.
Muistan kun Ruotsin tv teki ohjelman maahanmuuttajista niin eräs ruotsalainen kertoi, että aina kun tapaa kaksi suomalista niin syntyy tappelu. Kumpikin perustaa oman seuran....
Kun taas kaksi islantilaista tapaa toisensa niin he perustavat kuoron ja etsivät siihen muitakin mukaan.
Tämä oli muistinmukaista ja siksi hieman muunneltua, mutta periaate tuntuu olevan tämä.
Täällä palstoillakin käy kova keskinäinen riitely jonninjoutavista.
Tällä palstallakin illalla aloitti tiettävästi Ruotsissa asuva suomalainen MdK erään keskustelu
ja naapuripalstalla puuhaa toisten kanssa uutta
saittia - hän itse kertoo jo kuuluvansa moniin.
Mietin usein, että suomalaisilla on suuri koti-ikävä ollessaan ulkomailla, mutta he eivät tunne olevansa enää kotonaan myöskään kotiseudullaan.
Ehkä täälläkin löytää sitä, mitä etsii. Itse jätän (omasta mielestäni) älyttömät kommentit omaan arvoonsa ja sivuutan ne usein lähes lukematta. Sen jälkeen usein löytyy erilaisia mielenkiintoisia järkeviä, empaattisia, hauskoja, asiallisia jne. keskusteluja, joista luulisin jokaisen löytävän jotain itselleen. Voisin luetella ison joukon nimimerkkejä, joiden kommentit poimin lähes aina luettavakseni, vaikken ketjua muuten jaksaisikaan selata.
Monilla taitaa olla niin paha olla, että sitä pitää purkaa toisten niskaan täälläkin. Jos joku hyökkää henkilökohtaisuuksin, mielestäni niistä on turha ottaa itseensä. Eihän ko. virtuaalihenkilö edes tunne hyökkäyksensä kohdetta. Täällä virtuaalielämässä kukaan ei voi tuntea toista, eikä tietää kuinka tosissaan tai rehellinen joku virtuaalipersoona on. Ei haukku haavaa tee.
Ehdotan, että jatkamme keskustelua kukin omalla tavallamme. Ei anneta häiriköille turhan suurta painoarvoa, ja iloitaan ajattelevien ihmisten kirjoituksista. Aloita sinäkin huoleti keskustelu haluamastasi aiheesta, ethän voi täällä mitään menettää - ja kuka tietää - keskustelun taso voi yllättää positiivisuudellaan, kun seulot sieltä vain sinua kiinnostavat. Itse olen saanut täältä todella hyviä vastauksia esittämiini kysymyksiin - laiskana ihmisenä kysyn joskus ensin täältä vastausta ja lähden vasta sen jälkeen hakemaan muualta, jos vielä on tarpeen.
Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa aloitustasi. Rohkaise mielesi ja kokeile.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543