olympialaisissa?
Oma ehdotukseni on naisten lumilautacrossi. Täysin sattumaa kuka sieltä alas pääsi ehjänä ja miten radan siihen asti oli selvittänyt, mutta olympiavoittaja siinäkin jostakin saatiin. Ehkä seuraavissa olympialaisissa kilpailijoilla on vielä side silmillä. Saadaan lajista vielä katsojaystävällisempi.
Typerin
13
968
Vastaukset
- Jermu
Sehän oli vauhdikkain laji, jossa tuho oli melkoista ja ylimielisyys kostautui...Hieno tilanne kertakaikkiaan.
Aivan kuin suoraan tältä palstalta sellainen kisailu. Ehdoton suosikkini vaikkapa seuraaviin kesäolympialaisiinkiin, oli se vaan niiiiiiiiiiiiin kiva.- sääntö
jota en huomannut tässä tietoisesti rikotun oli että lumilaudan pitää olla jaloissa kilpaan lähdettäessä ja että sen saa ottaa pois vasta maalissa. Mitään muuta sääntöä ei lajissa taida olla.
Mutta olihan antiikinkin olympialaisten arvostetuin laji pankration eli vapaa paini ilman mitään sääntöjä. - Jermu
sääntö kirjoitti:
jota en huomannut tässä tietoisesti rikotun oli että lumilaudan pitää olla jaloissa kilpaan lähdettäessä ja että sen saa ottaa pois vasta maalissa. Mitään muuta sääntöä ei lajissa taida olla.
Mutta olihan antiikinkin olympialaisten arvostetuin laji pankration eli vapaa paini ilman mitään sääntöjä.Sinisen viivan voipi ylittää, mutta punaista lippua ei saanut hipaista, tai sai selkäänsä..
- jokinen
Jermu kirjoitti:
Sinisen viivan voipi ylittää, mutta punaista lippua ei saanut hipaista, tai sai selkäänsä..
Jäähyn syy lätkässä: mailasta kiinnipitäminen.
Tiukat on säännöt.
ei jaksa kiinnostaa millään. En ymmärrä sitä älytöntä harjalla sutimistakaan.
Kiinnostavimpia on alppilajit, mäkihyppy, jääkiekko ja lumilautailu. Sitä vaan en käsitä miksi lumilautailussa ratalaskuun pitää lähteä neljä yhtäaikaa. Tosi vaarallista sillä kapella radalla. Kaksi korkeintaan radalle.Curling on tosi jännää ja mielenkiintoista seurattavaa. Kaiken kruunaa mainio selostaja Vote Liukkonen. Vote kertoo pelin edetessä säännöistä ja ne tuntuvat helpoilta. Ainakin minä olen jo parin pelin jälkeen päässyt kärryille.
Yllättävän kovaa meteliä miehet pitävät pelatessa, naiset sitävastoin ovat hillitympiä. Nauratti naisten erätauolla, kun koko jengi söi rusinoita ja kuuntelivat tarkkaavaisina valmentajan ohjeita.Waffen-ss kirjoitti:
Curling on tosi jännää ja mielenkiintoista seurattavaa. Kaiken kruunaa mainio selostaja Vote Liukkonen. Vote kertoo pelin edetessä säännöistä ja ne tuntuvat helpoilta. Ainakin minä olen jo parin pelin jälkeen päässyt kärryille.
Yllättävän kovaa meteliä miehet pitävät pelatessa, naiset sitävastoin ovat hillitympiä. Nauratti naisten erätauolla, kun koko jengi söi rusinoita ja kuuntelivat tarkkaavaisina valmentajan ohjeita.Varmaan jännää onkin kun sitä alkaa seuraamaan. Olen sitä vähän seurannut mutta se ei vaan oikein nappaa. Siitä puuttuu jotain, vauhtia kaiketi kaipaan :). Keilaaminenkin on räväkämpää.
- ei saa
Mariet kirjoitti:
Varmaan jännää onkin kun sitä alkaa seuraamaan. Olen sitä vähän seurannut mutta se ei vaan oikein nappaa. Siitä puuttuu jotain, vauhtia kaiketi kaipaan :). Keilaaminenkin on räväkämpää.
mollata kun tuntuu että se on kohta ainoa laji missä Suomi pärjää, toivottavasti rusinat ja juomat ovat doping-testin kestäviä.
ei saa kirjoitti:
mollata kun tuntuu että se on kohta ainoa laji missä Suomi pärjää, toivottavasti rusinat ja juomat ovat doping-testin kestäviä.
Kyllä vähän nolottaa kun mollasin curlingia. Suomihan on nyt ihan maailmankuulu siinä lajissa. Hienosti on menny, onnittelut joukkueelle.
Mutta kun laji ei vaan nappaa :).Mariet kirjoitti:
Varmaan jännää onkin kun sitä alkaa seuraamaan. Olen sitä vähän seurannut mutta se ei vaan oikein nappaa. Siitä puuttuu jotain, vauhtia kaiketi kaipaan :). Keilaaminenkin on räväkämpää.
Keilaaminenko on räväkämpää kuin Curling?
Otetaan esimerkiksi hiukan sanastoa. Kivet, pesään, - ja nänni. Onko molemmat päät käytettävissä? Tai onko etu vai takapesän peli suotavaa? Tuupataan takaa?. jne.
Eilen yritin katsoa naisten peliä, eihän siitä meinannut tulla yhtään mitään. Suomen naispelaaja (tumma) huutaa niin kauniisti, on vielä nättikin. Tässä kohtaan yleensä laitan volyymit kymppiin. Antaa sen naapurin ihmetellä.
Tulee..tulee..vielä..vielä…vähän vielä…KOVAA..KOVAA...NYYYYT TULEEEE!!
Varmaan ymmärrät että näkemäni ja kuulemani jälkeen, voisin tarjoilla määrämittaista pesään.
Mariet hyvä, käytä hiukan mielikuvitustasi:)Waffen-ss kirjoitti:
Keilaaminenko on räväkämpää kuin Curling?
Otetaan esimerkiksi hiukan sanastoa. Kivet, pesään, - ja nänni. Onko molemmat päät käytettävissä? Tai onko etu vai takapesän peli suotavaa? Tuupataan takaa?. jne.
Eilen yritin katsoa naisten peliä, eihän siitä meinannut tulla yhtään mitään. Suomen naispelaaja (tumma) huutaa niin kauniisti, on vielä nättikin. Tässä kohtaan yleensä laitan volyymit kymppiin. Antaa sen naapurin ihmetellä.
Tulee..tulee..vielä..vielä…vähän vielä…KOVAA..KOVAA...NYYYYT TULEEEE!!
Varmaan ymmärrät että näkemäni ja kuulemani jälkeen, voisin tarjoilla määrämittaista pesään.
Mariet hyvä, käytä hiukan mielikuvitustasi:)Tuommostako se curling onkin, en tiennyt. Ja tuo sanasto, oh, onpas mielenkiintoista, ilmankos se peli on niin suosiossa ;). Pitääkin alkaa seuraamaan. Koska sitä taas tulee?
- norMix evk
...eiks tommonen vainoaminen pitäisi olla kielletty?
Koskahan tuommonen laji kielletään. Höh, jonkunlainen tolkku pitäis saada olympialajeihinkin :).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453