Toistaiseksi

yksitypy

voi jäädä ulkopuoliseksi. Jos nämä sanat menet lausumaan kaffeplastalle lennät ulos kuin leppäkeihäs, kun niissä sanoissa on seksi. Käykääs kokeileen :=))))))

121

7034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari kertaa oon käynyt siellä ja joteskin alkoi pelottamaan koko paikka:(((

• yllytyshullua.....
      Kävisköhän ihan piruuttain laittaan vaan seksi sanan...ja sit viel sanon et typy yllytti......=:8)))

• Olet muuten tosi rohkee jos uskallat sanoa siellä jotakin, hyvä kun uskaltaa lukea.

• hieman perustella
        tuputuu kirjoitti:

Olet muuten tosi rohkee jos uskallat sanoa siellä jotakin, hyvä kun uskaltaa lukea.

mielipidettäsi?Nimittäin ei minulla ainakaan ole vaikeuksia viettää aikaani siellä.

• yksitypy

mene. Joudun muuten pannaan :=(((
        Kyllä sielläkin sefu hoitaa tehtävänsä varmaan sääntöjen mukaan :=)))

• yksitypy kirjoitti:

mene. Joudun muuten pannaan :=(((
        Kyllä sielläkin sefu hoitaa tehtävänsä varmaan sääntöjen mukaan :=)))

myös sit tällä palstalla...........
        Koska niin tekis miel käydä seksi sana sinne laittamas......=:0)))))))))))))
        "seksii seksii pannaan päät sekaiseksi..."
        jooooooooo jooooooo en mee laittaan......

• BBrunetti kirjoitti:

myös sit tällä palstalla...........
        Koska niin tekis miel käydä seksi sana sinne laittamas......=:0)))))))))))))
        "seksii seksii pannaan päät sekaiseksi..."
        jooooooooo jooooooo en mee laittaan......

,.sinne että 'tulisin hyvin iloiseksi jos Haitiin lähetettäisiin enemmän apua' .,,.
        no tuo kai saisi jäädä ,.,. ?

• vahvistaa säännön tässäkin tapauksessa - Typy ainakaan ei lennä mistään mihinkään, mitä nyt kävi näyttämässä Suomalaisen Naisen mallia Epsanjassa *sinivalkoisin siivin lentäen*

Eikä yhtään väitetä vastaan siellä, t. MM.

P.S. Tod. näk. nämä ns. "kahvikeskustelijat" todellisuudessa vetävät kahvinsa väärään kurkkuun Typyn viestien jälkeen...........

• yksitypy

halua kaffepalstalaisia moittia. Ihan siellä kivaa porukkaa. Onhan siellä niitä sisäpiirijuttuja eikä niihin tahdo päästä mukaan, jos ei ennen ole siellä ollu. Mutta onhan se meillä täällä huuhaallakin aika vakio porukkaa :=))))

Ps. minähän lennän aina sinivalkoisin siivin :=))))

• Jermu

Melkein lopetin kirjoittamisen kesken kaiken, oli se vaan sellainen paukku..Kjäh!
        Mittee tänne kuuluupi? Tulin tänne vähän tsekkaan kuulumisia, kun tuolla vedetään sitä kahvia ja henkevä.

• tyhmälle

mutta uteliaalle vierailijalle että mitä palstaa meinaatte?

• siellä on

kahvikeskustelu

• täytyy
        siellä on kirjoitti:

kahvikeskustelu

käydä tutustuun!

• yksitypy

ja sieltä kahvipalsta:=)))

• AMR-52

....en voi alkaa kahvipalstalaiSEKSI...)))

• yksitypy

varsinkin ne sinun seksistiset jutut häipyis sieltä välittömästi :=)))))

• tulin

pois, tulin surulliSEKSI, miten toiset voi tuntea itsensä onnelliSEKSI tuollaisessa paikassa, tunsin itseni likaiSEKSI kun luin niiden, sanoisinko EVVKV!-juttuja...
        Tahdon palata ongelmalliSEKSI jälleen! ^j^

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

varsinkin ne sinun seksistiset jutut häipyis sieltä välittömästi :=)))))

....muuust siel kiistellää ko,,,sen pitunen SE...)))) tai siihen liittyväst,ääneeen tai verhotummin..))

• AMR-52
        tulin kirjoitti:

pois, tulin surulliSEKSI, miten toiset voi tuntea itsensä onnelliSEKSI tuollaisessa paikassa, tunsin itseni likaiSEKSI kun luin niiden, sanoisinko EVVKV!-juttuja...
        Tahdon palata ongelmalliSEKSI jälleen! ^j^

...paikkaa,mis kassautuu usiamp ko yx immeinen vapaamuotosee puhheenpitoo,,sivuaa taval tai toisel sitä SEKSIII..)) totta haastaen,ilma sitä eijoo mittää.. jos aatellaa et se olis tunnetasoltaa samallai juttu,ko vaik roskapussin tyhjääminen pihan astijaan,,ei ois tunkuu maalimas...)))

• Jermu

Koska olet huuhaalla toistai-seksi ja et ole tehnyt mitään sinne kirjaumi-seksi.

• Jermu

Ei siellä panna-ta ketään. Mistäs me joututtais sellaisiin tappeluksiin. Kahveen palsta vastaa? Muuhaahahaa palsta vai?

• yksitypy evk

Kiva että täälläkin käyt piipahtamassa.
        Saadaan tännekin vähän äksöniä väliin :=)))
        Hitsi kun en ehdi nyt kauempaa tässä koneella olemaan. Palataan illalla ASIAAN.

• mä olen käyny siellä ain välillä lukemassa ja minusta siellä jutut on yleensä HAUSKOJA!!
      Tappelukset kaikkein parhaita hehee...
      ;))))))))

• Jermu

Kahvilassa on kuule niiin niiin niiiiiiiin kivaa porukkaa, joka vaan toisaan kätestä pittää ja kivoja juttelee. Koskaan ikuna mitään tappelusta ole siellä havainnu....

• Jermu kirjoitti:

Kahvilassa on kuule niiin niiin niiiiiiiin kivaa porukkaa, joka vaan toisaan kätestä pittää ja kivoja juttelee. Koskaan ikuna mitään tappelusta ole siellä havainnu....

Kiva, kun sanoit ton ite..;))))))))

• Jermu
        Ljenotshka kirjoitti:

Kiva, kun sanoit ton ite..;))))))))

Se on kuules sellainen paikka, että toista ei Suomessa olekkaan..
        Jos olet tappeluksia nähnyt, niin olet ollut luultavasti jollain sellaisella tseksipalstalla tai jossain...Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Se on kuules sellainen paikka, että toista ei Suomessa olekkaan..
        Jos olet tappeluksia nähnyt, niin olet ollut luultavasti jollain sellaisella tseksipalstalla tai jossain...Kjäh!

Tiedetään...mä käyn lähes joka päivä lukemassa kaffen hauskat jutut..ja 50 tappelut. Siellä niitä vasta onkin :)))))))))))))))

• Jermu
        Ljenotshka kirjoitti:

Tiedetään...mä käyn lähes joka päivä lukemassa kaffen hauskat jutut..ja 50 tappelut. Siellä niitä vasta onkin :)))))))))))))))

niitä tseksiä vonkaavia tappelumaakareita.. Ihan kauheeta katella sellaista..Hyh hyh..Milloinkahan nekin oppis elämään rauhassa keskenään...

• yksitypy

Ei muuta kun alat tekemään sitä puhdistustyötä :=)))
      Minä seilaan edelleen tätä kahden palstan väliä.
      Minkäs sitä tavoileen mahtaa :=))

• Jermu

ja ladataan massapanos...Tään palstan hjuumori suck's!

• Jermu kirjoitti:

saatiin taas riita kasaan? Taidan jatkossa pysyä tiiviisti täällä ja unohtaa että muita palstoja edes on.

• yksitypy
        Jermu kirjoitti:

takas. PAM,PAM kaffepalstan huumorille.

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

saatiin taas riita kasaan? Taidan jatkossa pysyä tiiviisti täällä ja unohtaa että muita palstoja edes on.

Ei täällä ole mitään riitaa. Toiset on sitä mieltä, että sefulainen sanoi pahasti, toisten mielestä se sanoi vain hassusti ja toisten mielestä joku muu sanoi pahasti ja toisten mielestä se oli vain hassua...Ei se ole mikään riita kuule ja sen takia tässä lämmittelen tankkia, kun ei tunnu rovot tilannetta auttavan, niin josko saatais sitä äksöniä..Mitäs luulet?

• tuputuu evk
        yksitypy kirjoitti:

Minä olen varmistamassa selustaasi:DDD

• Jermu
        yksitypy kirjoitti:

olipas tiukat rovot nyt liikkeellä, kun oikein pamahtelee...Kaffee on voittaja, kaffee on voittaja!!!! (Jokohan kohta tuleepi äksöniä, mittee luulet?)

• Jermu kirjoitti:

olipas tiukat rovot nyt liikkeellä, kun oikein pamahtelee...Kaffee on voittaja, kaffee on voittaja!!!! (Jokohan kohta tuleepi äksöniä, mittee luulet?)

pirskatti huuhaata ei pilkata, niin ja meidän provot on sit paljon parempia kuin teidän ja meillä on enempi häiriköitäkin!!!

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

pirskatti huuhaata ei pilkata, niin ja meidän provot on sit paljon parempia kuin teidän ja meillä on enempi häiriköitäkin!!!

niitä häiriöitä ja sen takia te häviätten tän taistelun. Mä pyörittelen vaikka itsekseni tän palstan massaksi.

• Jermu kirjoitti:

niitä häiriöitä ja sen takia te häviätten tän taistelun. Mä pyörittelen vaikka itsekseni tän palstan massaksi.

Mä kutsun vaikka pukkiksen mukaan tähän riitaan. Se se osaa kuule sanoo terävästi. Sanoo tosi tiukkoja kommentteja muiden viesteistä vaikkei itse saa mitään kunnollista aikaan. Sanoo pian niin että kaffepalstakin hiljenee:DDDD

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

Mä kutsun vaikka pukkiksen mukaan tähän riitaan. Se se osaa kuule sanoo terävästi. Sanoo tosi tiukkoja kommentteja muiden viesteistä vaikkei itse saa mitään kunnollista aikaan. Sanoo pian niin että kaffepalstakin hiljenee:DDDD

Mä kun osaa katsos itse sanailla niinku ollenkaan...Niin alkoi silleen niinku ihan hirvittään...Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Mä kun osaa katsos itse sanailla niinku ollenkaan...Niin alkoi silleen niinku ihan hirvittään...Kjäh!

Se taitaa sit olla ihan vaan huuhaan häirikkö. Missähän se muuten on kun en oo aikoihin saanut mitään törkeyksiä vastaani. No ei huolta, kyllä se tulee takas:DDD

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

Se taitaa sit olla ihan vaan huuhaan häirikkö. Missähän se muuten on kun en oo aikoihin saanut mitään törkeyksiä vastaani. No ei huolta, kyllä se tulee takas:DDD

No sehän vois tulla sinne pitämään sitä rintamalinjaa ylhäällä....Huahahahahahahahaaaa

• Jermu kirjoitti:

No sehän vois tulla sinne pitämään sitä rintamalinjaa ylhäällä....Huahahahahahahahaaaa

ettet tunne sitä. Luulis että sellanen häirikkö vaikuttais muillakin palstoilla. Olisko se sit kuitenkin pohjimmiltaan ujo.

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

ettet tunne sitä. Luulis että sellanen häirikkö vaikuttais muillakin palstoilla. Olisko se sit kuitenkin pohjimmiltaan ujo.

sopivaa seuraa teidän palstalle ja se just ja just pärjää niillä vastauksillaan teille...Heh!

• Jermu kirjoitti:

sopivaa seuraa teidän palstalle ja se just ja just pärjää niillä vastauksillaan teille...Heh!

Mä kuulin että se häiriköi muillakin palstoilla mutta kai siä kaffepalstalla on sit niin purevia keskustelijoita ettei se uskalla tulla sinne.

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

Mä kuulin että se häiriköi muillakin palstoilla mutta kai siä kaffepalstalla on sit niin purevia keskustelijoita ettei se uskalla tulla sinne.

niin tiedân ihan varoa sellaista hurjimusta, kun ei ole mulla toi sana oikein hallussa. Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

niin tiedân ihan varoa sellaista hurjimusta, kun ei ole mulla toi sana oikein hallussa. Kjäh!

mutta usein käyttää nikkiä pukkis tai pukkander.

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

mutta usein käyttää nikkiä pukkis tai pukkander.

Mutta kai se tulee, jos mä täällä teidän ilona viikon häilään..Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Mutta kai se tulee, jos mä täällä teidän ilona viikon häilään..Kjäh!

Sitä ei oo näkynyt aikoihin. Toivottavasti sille ei oo sattunut mitään pahaa. Se on niin virkistävää kun ihmiset suuttuvat ja alkavat riitelemään sen kanssa. Siis aikuiset ihmiset tappelevat netissä!!!

• en voi muuta sanoo jotta pihalla oon ku käki...
      Heh...mut ainakii huulla ollu elämääää.....=:0)))))
      Karmee lukeminen vaan täs ketjus........=:0/....huiiiiiiii ja miekö oon laiska lukeen......

• Jermu

vaikkakin se tuossa jalkojen juuressa matelee...hmmm. Ne pyysi meiltä apuja tälle palstalle, kun täältä puuttui actionia ja nyt niillä itsellään on sormenpäät verillä näpyttelystä..Eivät ole siis kisakunnossa.

• Jermu kirjoitti:

vaikkakin se tuossa jalkojen juuressa matelee...hmmm. Ne pyysi meiltä apuja tälle palstalle, kun täältä puuttui actionia ja nyt niillä itsellään on sormenpäät verillä näpyttelystä..Eivät ole siis kisakunnossa.

Sain jo yhden osuman mutten anna periksi:DDD

• Jermu kirjoitti:

täytyy myöntäääää että en mä olis kisakunnossa....
        Olen näet ollut kipeä.....
        Mut jatkakaas.....
        ja vaihtakaa ne makaroonit mätiin tomaatteihin....herran jestas sentään........=:0)))))

• Pirpana e.r.e (=ei rekattu ...

Elikkä ensin kahveessa oli aamulla kiree tunnelma, kun sheriffi oli siirtänyt sieltä seksiavauksen seksipalstalle. No, tietysti jotku suuttu sheriffille ja sitten huuhaalta tuli sinne jengiä, ja asiaa alettiin puimaan tällä palstalla, jonka yhteydessä tämän palstan sheriffi kutsui kahveenpalstalaisia lehmiksi. Nyt tässä sitten ollaan hyytyneitä tästä ala-arvoisesta nimittelystä. Ei muuta. :)

Pirpana e.r.e (=ei rekattu ... kirjoitti:

Elikkä ensin kahveessa oli aamulla kiree tunnelma, kun sheriffi oli siirtänyt sieltä seksiavauksen seksipalstalle. No, tietysti jotku suuttu sheriffille ja sitten huuhaalta tuli sinne jengiä, ja asiaa alettiin puimaan tällä palstalla, jonka yhteydessä tämän palstan sheriffi kutsui kahveenpalstalaisia lehmiksi. Nyt tässä sitten ollaan hyytyneitä tästä ala-arvoisesta nimittelystä. Ei muuta. :)

Kaikki kahveelaiset ei oo kuitenkaan hyytyneitä, vaan minä ja muutama muu.

• Jermu
        BBrunetti kirjoitti:

täytyy myöntäääää että en mä olis kisakunnossa....
        Olen näet ollut kipeä.....
        Mut jatkakaas.....
        ja vaihtakaa ne makaroonit mätiin tomaatteihin....herran jestas sentään........=:0)))))

Ei auta nyt mitkään naiselliset temput..Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

tuli ja potkas........ jumankekkuli toinen ollu kipeeee ja sit tulee ja potkasee..........*heittääääääääääää mädällä tomaatilla...*
        se on kuules jermunen sellanen juttu että bruneeeeee ei tulla tosta noin vaan potkaisemaan,,,Tulen näet hyvin vihaiseksi............

BBrunetti kirjoitti:

tuli ja potkas........ jumankekkuli toinen ollu kipeeee ja sit tulee ja potkasee..........*heittääääääääääää mädällä tomaatilla...*
        se on kuules jermunen sellanen juttu että bruneeeeee ei tulla tosta noin vaan potkaisemaan,,,Tulen näet hyvin vihaiseksi............

Kerro ensin mielipiteesi tästä lehmä-teemasta.

• ole nykyään
        Jermu kirjoitti:

mihinkään muutako sanomaan höööööment,öööööööööööh,kjäh jne

• Pirpana e.r.e (=ei rekattu ... kirjoitti:

heh........no hittolainen...... sellaista...
        nyt täytyy kyl myöntää että ei tuu siel sumppipalstal kyl käytyy.........jaaaaaa pitääki joskus ain vilkaista.......
        Mut pirpana kiit selityksestä...mie jatkan tän ketjun lukemista.....diu diu...=:0))))))

• Jermu
        Pirpana e.r.e (=ei rekattu ... kirjoitti:

Tossa vähän lämmikettä sulle..tap tap, taputus päälakeen ja sitten taas menoksi.

• ole nykyään kirjoitti:

ei ole musta enääää mihinkään...nyyh kiitos ja näkemiin...höömentä..... päivääää...iltaa ja hyvää yötä.......

Kerro ensin mielipiteesi tästä lehmä-teemasta.

mut just tuol..."häirikkö sano että musta ei oo mihkään enää..
        No oukei..... olen sitä mieltä...kerta minä en ukkoja sioiksi hauku juu ei lehmääkään saa käyttäää..
        eli ei ihminen ole eläin..........

• Jermu
        ole nykyään kirjoitti:

Siitä tuleepi oikeesti paha mieli keskellä leikkitappelusta.

• herätellä
        Jermu kirjoitti:

kun jutuissa ei mitään mielikuvitusta ja kuitenkin pitää olla päivittäin venyttelemässä noita muutamia sanoja

• häiriköi
        Jermu kirjoitti:

joka päivä täällä ja väittää muita häiriköiksi varo vaan

• herätellä kirjoitti:

kun jutuissa ei mitään mielikuvitusta ja kuitenkin pitää olla päivittäin venyttelemässä noita muutamia sanoja

senkis sontaläjä....
        ei sun tarvii minun sanoja venytettyjä perkele lueskella.......
        ja todellakaan täällä en joka päivä ole............
        saatanan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jermu
        herätellä kirjoitti:

Tää on tää tappelus. Kirjuuttaa, niinkuin kirjuuttaa, eipä tuo mua häiritse.

Huomenna menen ja hankin itselleni elämän.

• Jermu
        häiriköi kirjoitti:

joka päivä täällä ja väittää muita häiriköiksi varo vaan

Meitsi huolehtii aikaslailla hyvin omat sanailut, mutta tuollainen on aikalailla paksun kuuloista, näin siis vierailevan silmin katseltuna...

• Jermu
        BBrunetti kirjoitti:

senkis sontaläjä....

kuules, sun tarttee ottaa meikäläiseltä pari niksiä sanailuun....hmm....Teillä on joku oma sisäinen riita täällä palstalla josta en tiedä mitään, mutta katsellaan, kunhan mä täällä viikon pari pörrään...

• olet
        BBrunetti kirjoitti:

senkis sontaläjä....

huuhaachätissä heti aamusta jos ei sinua täällä näy myönnä addikti

• herätellä kirjoitti:

ymmärsi rekata nikkinsä niin kenenkään ei ole pakko lukea hänen viestejään jollei pidä niistä.

• lopetan kun
        Jermu kirjoitti:

Meitsi huolehtii aikaslailla hyvin omat sanailut, mutta tuollainen on aikalailla paksun kuuloista, näin siis vierailevan silmin katseltuna...

se käy nyt liiankin kuumana krapulansa takia

• Jermu kirjoitti:

kuules, sun tarttee ottaa meikäläiseltä pari niksiä sanailuun....hmm....Teillä on joku oma sisäinen riita täällä palstalla josta en tiedä mitään, mutta katsellaan, kunhan mä täällä viikon pari pörrään...

huomaat miks tääki paikka on nykyään hiljainen..
        mut nyt on pakko poistua sätti maailmaan..........
        diu diu jermu...=:0)))

• Jermu
        olet kirjoitti:

Huomaa kyllä, että täällä ei hienostella ja lasketa miinaverkkoja vesiin...Ei malteta yhtään odottaa.
        Jos sä sanoisit mulle tuollaista, niin olisin kyykäyttänyt sinut yhdellä rivillä...Aijai..Liian helpon kautta täällä touhuillaan.

• olet kirjoitti:

ilmeisesti mun tekemisiä kyttäät...heh.....voihan rähmä sentään......

• Jermu kirjoitti:

Huomaa kyllä, että täällä ei hienostella ja lasketa miinaverkkoja vesiin...Ei malteta yhtään odottaa.
        Jos sä sanoisit mulle tuollaista, niin olisin kyykäyttänyt sinut yhdellä rivillä...Aijai..Liian helpon kautta täällä touhuillaan.

kummastuttanut tuo että ihmiset lukevat toisten viestejä vaikka eivät pidä niistä? Minä itse hyppään yli jos kyse on ihmisestä josta en pidä.

• Jermu
        BBrunetti kirjoitti:

Hyvä alku..ja sitten..ootteles rauhassa

• BBrunetti kirjoitti:

Sano sille että hankkii elämän:DDDD

• tuputuu kirjoitti:

toden totta...........höh....jaksaa kyttiä........

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

kummastuttanut tuo että ihmiset lukevat toisten viestejä vaikka eivät pidä niistä? Minä itse hyppään yli jos kyse on ihmisestä josta en pidä.

mutta tappelus se on pienikin tappelus..Kjäh!

• BBrunetti kirjoitti:

toden totta...........höh....jaksaa kyttiä........

En minä vaan kehtais julkisesti myöntää olevani niin koukussa että pakko lukee joka viesti:DD

• Jermu kirjoitti:

mutta tappelus se on pienikin tappelus..Kjäh!

täysin rinnoin tästä suuresta palstojen välisestä sodasta:DDD. On ollut todella hauskaa:)))Toivottavasti se pirhana ei oikeesti suuttunut.

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

Te oletten täällä palstalla aivan liian suoraviivaisia...hhhmmmm, tämä vaatii opiskelua, mutta ei pitkää oppimäärää todellakaan..

• tuputuu kirjoitti:

En minä vaan kehtais julkisesti myöntää olevani niin koukussa että pakko lukee joka viesti:DD

että mäki joskus luen joka ainoan vastauksen...Paihti täääääääää ketju on nyt niiiiiin samperin pitkä....ettei jaska millään.......=:8))))))

• Jermu
        tuputuu kirjoitti:

täysin rinnoin tästä suuresta palstojen välisestä sodasta:DDD. On ollut todella hauskaa:)))Toivottavasti se pirhana ei oikeesti suuttunut.

ja sinä kävelit miinaan....tai sitten se suuttui..

• Jermu kirjoitti:

ja sinä kävelit miinaan....tai sitten se suuttui..

ja viä liukusellainen *pyyhkii jalkaa puhtaaksi*:

• BBrunetti kirjoitti:

että mäki joskus luen joka ainoan vastauksen...Paihti täääääääää ketju on nyt niiiiiin samperin pitkä....ettei jaska millään.......=:8))))))

tämä kulttuurivaihto. Nyt ymmärrän miksi minä olen päätynyt nimenomaan huuhaalle enkä esim. eräälle toiselle palstalle:DDD

• Jermu kirjoitti:

Te oletten täällä palstalla aivan liian suoraviivaisia...hhhmmmm, tämä vaatii opiskelua, mutta ei pitkää oppimäärää todellakaan..

aina sanotaan:DDD Siis kun joku lukee meidän keskusteluita vaikkei tykkää niistä:DDD

• En muista koska olen näin nauranut. Hullunkurista porukkaa täällä huuhaalla, seriffiä myöten :)
      Kiitos hauskasta päivästä. Tapaamisiin.

• Sinussa asuu selvästi pieni huuhaaja:DDD

• yksitypy

on tilanne rauhoittunut? Harmi kun oli vieraita eikä päässyt taiston keskelle :=(((
      Minä olisin vielä valmis taistoon :=))

• kofeiiniton

jaksaa......

• missä semmoinen kahvikeskustelu on,en löydä
        mutta olenkin tumpelo näissä jutuissa

• Yxitypy

tällaisenkin aloituksen oon joskus tehnyt :=)))
      Sitä en vaan tiedä, miksi näin vanha juttu on tänne vedetty.

• Vanhaan hyvään aikaan täällä osattiin tapellakin paremmin kuin nykyään. Pakko oli ihan nauraa kun luin tuota ketjua. En enää edes muistanut koko pukkista. Onkohan sekin pukari kadonnut kokonaan?

• Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

Vanhaan hyvään aikaan täällä osattiin tapellakin paremmin kuin nykyään. Pakko oli ihan nauraa kun luin tuota ketjua. En enää edes muistanut koko pukkista. Onkohan sekin pukari kadonnut kokonaan?

alan nyt lukeen. En lukenut vielä yhtään kommenttia :=)))

• Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

Vanhaan hyvään aikaan täällä osattiin tapellakin paremmin kuin nykyään. Pakko oli ihan nauraa kun luin tuota ketjua. En enää edes muistanut koko pukkista. Onkohan sekin pukari kadonnut kokonaan?

on osattu tapella :=))
        En oikein muista tätä pukaria, mutta Jermu ja Antza olivat hyviä tyyppejä. Missähän hekin ovat :=))

• Yxitypy kirjoitti:

on osattu tapella :=))
        En oikein muista tätä pukaria, mutta Jermu ja Antza olivat hyviä tyyppejä. Missähän hekin ovat :=))

Olen pari kertaa käynyt lukemassa noita vanhoja ketjuja. Täältä on hävinnyt todella monta hyvää kirjoittajaa. Ja tuokin rähäkkä oli oikeasti täyttä huumoria, toisin kuin nää nykyiset puska ja peukkutappelukset.

• Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

Olen pari kertaa käynyt lukemassa noita vanhoja ketjuja. Täältä on hävinnyt todella monta hyvää kirjoittajaa. Ja tuokin rähäkkä oli oikeasti täyttä huumoria, toisin kuin nää nykyiset puska ja peukkutappelukset.

tule luettua näitä vanhoja juttuja. Pari kertaa oon käynyt lukemassa sitä huuhis-lehteä. Sieltä saa lukea läpileikkauksen huuhaan hyvistä ajoista :=))
        Nykyisin täällä ei osata edes riidellä oikeella tavalla, vaan kaikki on yhtä haistattelua.

• Yxitypy kirjoitti:

tule luettua näitä vanhoja juttuja. Pari kertaa oon käynyt lukemassa sitä huuhis-lehteä. Sieltä saa lukea läpileikkauksen huuhaan hyvistä ajoista :=))
        Nykyisin täällä ei osata edes riidellä oikeella tavalla, vaan kaikki on yhtä haistattelua.

Harmi ettei se enää ilmesty mutta toisaalta ei täällä enää edes ole mitään mistä kirjoittaa:((

Luin tuon ketjun läpi. Jos oikein muistan niin silloin tais olla ihan oikea riita päällä. Mutta hienosti sekin vaan hoidettin eikä kukaan alentunut tuolle haistattelu ja uhkailulinjalle mitä täällä nykyään näkee jatkuvasti.

• Pari viestiä panin joskus koemielessä lifelle, mutta en lämmennyt suuremmin pastasta. Pieni piiri siellä juttelee omia juttujaan. :-^)

• Yxitypy
        kolli kirjoitti:

Pari viestiä panin joskus koemielessä lifelle, mutta en lämmennyt suuremmin pastasta. Pieni piiri siellä juttelee omia juttujaan. :-^)

life mennyt vähän hiljaiseksi.
        Vaan eikös se täälläkin aika pieni piiri rupattele. Tai oisko täällä vähän isompi piiri :=))

• perskuti
        Yxitypy kirjoitti:

life mennyt vähän hiljaiseksi.
        Vaan eikös se täälläkin aika pieni piiri rupattele. Tai oisko täällä vähän isompi piiri :=))

Hei Yxitypy:))
        Jo, nimimerkkisi Yxsitypy, viittaa sexiin..
        Yxsi= vain minä..
        typy= Voin yhdistää sanaan "iloisen tunnelmallisesti".

Tämä on seikka, joka voi aiheutta palstoilla" panneja".
        Vaikka kirjoittaisit isoäitisi kuolinkamppailusta,tai lumikinoksista, puhumattakaan muista elämän luonnollisuuksista, niin nimimerkki on ylinnä...Paitsi minulla:))

Sinun perskutisi:))

• perskuti kirjoitti:

Yxsi= vain minä..

Vaikka kirjoittaisit isoäitisi kuolinkamppailusta,tai lumikinoksista, puhumattakaan muista elämän luonnollisuuksista, niin nimimerkki on ylinnä...Paitsi minulla:))

että on miestä nikillä paiskattu!!!

• Yxitypy
        perskuti kirjoitti:

Yxsi= vain minä..

Hyvänen aika! Missä sua on pidelty perskuti??
        Olen ajatellut, että olet kokonaan palstailun jättänyt :=)))

• Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

tuputuu ihmettele.
        Oikeestaan asia meni näin: Perskuti tuli aikoinaan palstalle perskutina, ja hän aikoi vaihtaa nikkiä, ja rekisteröidä sen. Minä kuitenkin sanoin, että ei saa vaihtaa, kun minusta perskuti sopi hänelle :=))

• Yxitypy kirjoitti:

tuputuu ihmettele.
        Oikeestaan asia meni näin: Perskuti tuli aikoinaan palstalle perskutina, ja hän aikoi vaihtaa nikkiä, ja rekisteröidä sen. Minä kuitenkin sanoin, että ei saa vaihtaa, kun minusta perskuti sopi hänelle :=))

Heti kun näin tuon nikin niin muistin sen:)))

Kauan perskuti meitä piileskeli mutta onneks tuli esiin:)))

• Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

Heti kun näin tuon nikin niin muistin sen:)))

Kauan perskuti meitä piileskeli mutta onneks tuli esiin:)))

siis muistat :=))
        Kauan on ollut piilossa, mutta kiva kun tuli näyttäytymään. Saas nähdä jäikö vierailu noin lyhyeksi :=))

• perskuti
        tuputuu kirjoitti:

Ei nimi miestä jne..

Et varmaan itsekkään paljoa tällä nimimerkillä kirjoittelisi,
        mutta osaansa on tyydyttävä..:)

• Yxitypy kirjoitti:

siis muistat :=))
        Kauan on ollut piilossa, mutta kiva kun tuli näyttäytymään. Saas nähdä jäikö vierailu noin lyhyeksi :=))

Toivottavasti saadaan jatkossakin kaivella perskuteja:)))

• perskuti
        Yxitypy kirjoitti:

tuputuu ihmettele.

Kyllä ystävä ystävän tuntee, vaikka vähän kauempaakin..

Otin saunan jälkeen ilta kohvin..Kuinkas sinulla?
        Otitko roiboket?

• perskuti kirjoitti:

Ei nimi miestä jne..

Et varmaan itsekkään paljoa tällä nimimerkillä kirjoittelisi,
        mutta osaansa on tyydyttävä..:)

Et sinä oo nimeäs huonontanut...;)

• perskuti kirjoitti:

Otitko roiboket?

Nyt olen niin tyytyväinen kun löysin sinut:DDDD

• perskuti
        tuputuu kirjoitti:

Et sinä oo nimeäs huonontanut...;)

Seurailin kiihkätä kirjoitteluas tuntemattomalle(minulle tuntematon) nimimerkille..
        Ootteko naimisissa, vai vartutko vielä sitä oikeaa?

• perskuti kirjoitti:

Seurailin kiihkätä kirjoitteluas tuntemattomalle(minulle tuntematon) nimimerkille..
        Ootteko naimisissa, vai vartutko vielä sitä oikeaa?

Oletko se sinä?

• Yxitypy
        perskuti kirjoitti:

Otitko roiboket?

kohvista, mutta otin pari jotain Lidlen olutta ja siideriä , ja kohta vois mennä maate :=))

• perskuti
        Yxitypy kirjoitti:

Hyvänen aika! Missä sua on pidelty perskuti??
        Olen ajatellut, että olet kokonaan palstailun jättänyt :=)))

Kaiken muun voin unohtaa, vaikka ilman dementiaa, mutta Sinua en milloinkaan..

• perskuti
        tuputuu kirjoitti:

Oletko se sinä?

Jos se en ole minä, niin se on joku muu.

Jos se olen minä, niin se on tarkoitus.

Jatketaan etsimistä..

• yxitypy evk
        perskuti kirjoitti:

Kaiken muun voin unohtaa, vaikka ilman dementiaa, mutta Sinua en milloinkaan..

perskuti? :=)))

Kukas sitä nyt kaverin unohtaa.
        Mutta nyt öitä. Peti kutsuu :=))

• perskuti kirjoitti:

Jos se en ole minä, niin se on joku muu.

Jos se olen minä, niin se on tarkoitus.

Jatketaan etsimistä..

Mutta oli kiva löytää sinutkin;)))

Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2386
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      568
      1808
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1533
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1128
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      968
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    Aihe