armeija

tyttö

kuinka vaikeeta naisten on olla armeijassa? miten sinne haetaan..? olisi tosi kiva mennä sinne, mutta en tiedä miten.. jos täältä vaikkapa löytyisi joku joka tietää, niin vastaileppas.

3

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö maastopuvussa

Minä olin armeijassa Kajaanissa 2001-2002. Eli olin silloin 20v. Meitä oli tuvassa 9 naista. Eli kasarmilla omat tuvat naisille ja pesuhuone/wc-tilat. Leireillä nukuttiin samoissa teltoissa poikien kanssa ja wc oli tietenkin luonto. Hyvin pärjäsin siellä, ei siis ollut mitään ongelmaa siitä, että olen nainen. E-pilleireitä käytin jo silloin, ja niillä oli kätevää siirtää kuukautisia, jos leiri oli edessä (leiri tarkoittaa siis metsässä oloa ja yöpymistä, ei välttämättä pesumahdollisuuksia). Muuten mä ainakin pärjäsin kuukautisten kanssa kasarmi-oloissa.

Lisätietoa saa www.mil.fi ja varmasti esimerkiksi työvoimatoimistoista.

Mä voin myös vastailla lisää, jos haluat jotain kysyä. :)

Niin ja sen vielä sanon, että ei siitä ainakaan mitään haittaa ole, jos on armeijan käynyt!!

• Nimetön

elä ihmeessä mee

• sanoa että saattaa naisella

tulla kuumat paikat.siellä paljon miehiä, jotka älyttömässä puutteessa. varmaan noin 80% miehistä, jotka katsovat sinua, seisovat jonossa takanasi, syövät samassa pöydässä, näkevät sinut pyöräilemässä, SEISOO. ei väliä minkä näköinen tyttö. kaikilla miehillä, jotka puhuvat kanssasi, mielessä vain se, minkälaista olisi panna sinua. sitten koko komppania puhuu että nussisitko nyt sitä vai sitä tyttöä. suurin osa tytöistä tulee pois armeijasta, saatuaan munaa niin että paikat hellänä. tämä suurin ongelma naisella armeijassa. elä mene, jos et tästä pidä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10619
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2125
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1462
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1144
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1091
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe