Hei
Etsin miestä malliksi asiallisiin alastokuviin Joensuun lähettyviltä
Tietenkin voit olla muualtakin päin Suomea ja tulla luokseni kuvattavaksi. Tai jos et asu mahdottoman kaukana niin miksen voisi tulla luoksesi
Tulevana keväänä / kesänä voimme luonani rantasaunalla, jossa mielestäni saa mielestäni kauniita ja tyylikkäitä kuvia. Voimme kuvata myös siten että sinua ei kuvista tunnista. Käytän digijärjestelmäkameraa joen näet heti millaisia kuvia olen ottanut.
Olen kiinnostunut ottamaan VAIN ASIALLISIA kuvia, eli en mitään seisokki tms kuvia.
Jos kiinnostaa niin ota rohkeasti yhteyttä. Meilaillaan tässä talven aikana ja tutustutaan toisiimme niin kuvaaminen sujuu luontevasti kun aikanaan päästää asiaan.
Tietenkin tämän kaltainen ilmoitus epäilyttää, millainen tyyppi on sen takana. Mutta kokeile, olen valmis perusteelliseen kirjeenvaihtoon jotta saat jonkinlaisen kuvan millainen olen.
Epäilemttä tähän viestiin tulee vaikka minkälaisia kommentteja tällä palstalla. Mutta jos poseeraaminen kiinnostaa niin ota silti yhteyttä, et menetä mitään jos aloitamme meilailun ja saat ehkä varmistuksen ile oletko valmis astumaan alasti kameran eteen.
Olen myös kiinnostunut kuvaamaan mielenkiintoisen näköisten ihmisten kasvoja eli voit pitää vaatteet päälläsi. Sinulla olisi siis mahdollisuus saada itsestäsi muotokuvia otettuna kunnollisella kameralla pokkari ja kamerakännykkä kuvien sijasta.
Asiallisia yhteydenottoja odottaen:
[email protected]
etsin miestä alastonmalliksi Joensuun lähettyviltä
2
1571
Vastaukset
- maksat?
exhibitionisti olen
- Anonyymi
kyllä olen kiinostunut alaston kuvauksesta voisit kuvata minut tiukissa farkuissa ja kumikengät jalassa muna paljaana housuista törröttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1163755Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713111- 262714
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192409Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta332328Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62217En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102191Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036- 901980