Hei
Etsin miestä malliksi asiallisiin alastokuviin Joensuun lähettyviltä
Tietenkin voit olla muualtakin päin Suomea ja tulla luokseni kuvattavaksi. Tai jos et asu mahdottoman kaukana niin miksen voisi tulla luoksesi
Tulevana keväänä / kesänä voimme luonani rantasaunalla, jossa mielestäni saa mielestäni kauniita ja tyylikkäitä kuvia. Voimme kuvata myös siten että sinua ei kuvista tunnista. Käytän digijärjestelmäkameraa joen näet heti millaisia kuvia olen ottanut.
Olen kiinnostunut ottamaan VAIN ASIALLISIA kuvia, eli en mitään seisokki tms kuvia.
Jos kiinnostaa niin ota rohkeasti yhteyttä. Meilaillaan tässä talven aikana ja tutustutaan toisiimme niin kuvaaminen sujuu luontevasti kun aikanaan päästää asiaan.
Tietenkin tämän kaltainen ilmoitus epäilyttää, millainen tyyppi on sen takana. Mutta kokeile, olen valmis perusteelliseen kirjeenvaihtoon jotta saat jonkinlaisen kuvan millainen olen.
Epäilemttä tähän viestiin tulee vaikka minkälaisia kommentteja tällä palstalla. Mutta jos poseeraaminen kiinnostaa niin ota silti yhteyttä, et menetä mitään jos aloitamme meilailun ja saat ehkä varmistuksen ile oletko valmis astumaan alasti kameran eteen.
Olen myös kiinnostunut kuvaamaan mielenkiintoisen näköisten ihmisten kasvoja eli voit pitää vaatteet päälläsi. Sinulla olisi siis mahdollisuus saada itsestäsi muotokuvia otettuna kunnollisella kameralla pokkari ja kamerakännykkä kuvien sijasta.
Asiallisia yhteydenottoja odottaen:
[email protected]
etsin miestä alastonmalliksi Joensuun lähettyviltä
2
1980
Vastaukset
- maksat?
exhibitionisti olen
- Anonyymi
kyllä olen kiinostunut alaston kuvauksesta voisit kuvata minut tiukissa farkuissa ja kumikengät jalassa muna paljaana housuista törröttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041661- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531196Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721101- 631031