blondit tyhmiä???

brunette

Blondi
Viimeinen on paras!!!!!! hah hah haa
--------------------------------------------------------------------------------
- Voisitteko vilkaista autoni kaasupoljinta samalla, se kun ei tunnu toimivan oikin kunnolla?
Kysyi blondi kaasulaitoksen mittarinlukijalta.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi kuljettaja:
- Kylläpä toi edessä ajava on hullu, kun roikkuu noin lähellä meitä.
--------------------------------------------------------------------------------
Kaveri tiedusteli blondin mieheltä:
- Kauanko vaimollasi meni kunnes hän oppi ajamaan autoa.
- viis tai kuus.
- Viikkoa?
- Ei vaan autoa.
--------------------------------------------------------------------------------
Kylläpäs oli epäkohtelias mies tänään kaupungilla. Sanoi blondi miehelleen tultuaan kotiin.
- Kuinka niin?
- Hän haukkui ja sätti minua minkä ehti.
- Miksi ihmeessä?
- En minä vaan tiedä. Kaikki alkoi siitä kun ajoin hänen autonsa perään.
--------------------------------------------------------------------------------
Mies tiedusteli blondilta vaimoltaan tämän tultua kotiin ostoksilta:
- Ajoitko sinä auton talliin?
- Osittain...
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi korjaamolla:
- Voisitteko asentaa äänitorven kovemmalle? Sillä jarrut eivät toimi!
--------------------------------------------------------------------------------
Poliisi pysäytti blondin:
- Ajoitte 60 km/h, vaikka on täällä 50:n nopeusrajoitus.
- Kyltissähän lukee 60!
- Se on tien numero.
- Oho! Olisittepa nähneet minut kolmostiellä...
--------------------------------------------------------------------------------
Saisinko nähdä ajokorttinne. Sanoo poliisi blondille.
- Mitä? Teidän pitäisi olla poliisi, ettekä ole vielä nähnyt edes ajokorttia!
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi huusi miehelleen ulko-ovelta:
- Tule auttamaan minua. Saat siirtää tallin siihen, mihin olen ajanut auton.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi selittää illalla miehelleen:
- Rakkaani, muistathan vielä sen auton, joka meillä oli aamulla?
--------------------------------------------------------------------------------
- Miksi autoilevat blondit juovat punkkua?
- He luulevat, ettei se näy verikokeissa.
--------------------------------------------------------------------------------
Miksi auton ratissa on huulipunaa blondin jäljiltä?
- Koska hän on puhaltanut torvea.
--------------------------------------------------------------------------------
Miksi blondilla on henkari hanskalokerossa?
- Sillä saa näppärästi oven auki mikäli avaimet ovat hukkuneet tai jääneet virtalukkoon.
--------------------------------------------------------------------------------
Miksi Volvo on blondien suosiossa?
- Ratista selviää kumpi on vasen ja kumpi oikea...
--------------------------------------------------------------------------------
Mitä tapahtui blondille, jonka piti rekisteröidä uusi auto, mutta seisoikin väärässä jonossa?
- Hän meni naimisiin Toyota Corollan kanssa.
--------------------------------------------------------------------------------
Myydäänkö teillä öljytikkuja? Kysyi blondi huoltamolla.
- Kyllä. Onko autostanne hukkunut sellainen?
- Ei, se on vain kulunut liikaa. Se ei enää ulotu öljyyn saakka.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi ajoi auton perä rutussa korjaamolle.
- Mikäs neidillä on hätänä?
- Peruutuspeilissä on jotain vikaa.
--------------------------------------------------------------------------------
Ohititte juuri ohituskieltoalueella. Ettekö nähnyt merkkiä? Tiedusteli poliisi blondilta.
- Ai sitä jossa oli musta ja punainen auto vierekkäin?
- Juuri sitä.
- Idiootti! Tämähän on sininen!
--------------------------------------------------------------------------------
Mihinkäs sitä on tuollainen kiire? Tiedusteli poliisi blondilta, kun tämä oli ajanut ylinopeutta.
- Minun pitäisi päästä seuraavalle huoltoasemalle ennen kuin bensa loppuu.
--------------------------------------------------------------------------------
Miehen blondi vaimo oli joutunut liikenneonnettomuuteen ja kaveri tiedusteli:
- Kävikö pahastikkin?
- Ei. Molemmista lähti vain vähän maalia.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi menee huoltoasemalle jossa apupoika kysyy:
Laitetaanko täyteen?
- Vain puolilleen. Tankissa on vielä puolet jäljellä.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi menee huoltoasemalle jossa apupoika kysyy:
Pannaanko täyteen?
- Ei kiitos. Minä olen jo aivan täynnä. Mutta josko voisitte tankata tämän auton.
--------------------------------------------------------------------------------
Mies raivoissaan blondille vaimolleen:
- Kuinka helvetissä sä sait ajettua auton makuuhuoneeseen?
- Tulin ensin keittiön läpi ja käännyin sitten oikealle.
--------------------------------------------------------------------------------
Poliisi pysäytti blondin ylinopeudesta.
- En taatusti ole ajanut liian lujaa. Mutta ohitin kyllä ainakin kaksi muuta, jotka selvästikkin ajoivat ylinopeutta!
--------------------------------------------------------------------------------
Miksi blondi hoki puhelimeen: -En tuu, en tuu, en tuu...?
- Linja oli varattu!
--------------------------------------------------------------------------------
Miksi blondi nousee lentokoneeseen takaperin?
- Hän on onnistunut saamaan peruutuspaikan.
--------------------------------------------------------------------------------
Missä kuussa blondit harrastavat vähiten seksiä?
- Helmikuussa.
--------------------------------------------------------------------------------
- Juuri kun olin astumassa ovesta ulos, näin kuinka joku ajoi autollani pois.
- Voitko kuvailla varkaan tuntomerkkejä?
- En, mutta ehdin kyllä kirjoittaa rekisterinumeron muistiin.
--------------------------------------------------------------------------------
- Onko polttoaine kallistunut siellä teilläkin päin?
- En mä vaan tiedä. Mä tankkaan aina viidelläkympillä.
--------------------------------------------------------------------------------
- Tiesitkö muuten, että autosi varastettiin kolme tuntia sitten? Kysyi blondi mieheltään.
- Mikset sitä heti kertonut?!
- Älä nyt suotta hiilly. Sain kyllä otettua rekisterinumeron ylös.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi soitti hätääntyneenä poliisille:
- Millainen poliisilaitos tässä kaupungissa oikein on? Tulin eilen kaupunkiinne ja pysäköin autoni hotellin eteen ja kun nyt astuin autooni, niin kaikki on varastettu, ohjauspyörä, radio, vaihteet, polkimet... Kaikki! Mitä tämän kaupungin poliisit oikein tekevät?
- No, otetaanpa rauhallisesti... yritti päivystävä konstaapeli.
Mutta soittaja oli niin tuohtunut, että löi luurin kiinni. Hetken kuluttua soi puhelin uudelleen.
- Tuota, anteeksi. Peruuttaisin vain äskeisen ilmoituksen. Satuin äsken vanhasta tottumuksesta istumaan autoni takapenkille...
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi seisoi hevosen takana. Talli renki ihmettelemään:
- Miksi seisot noin lähellä hevosta?
- Haluan potkua elämääni.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi meni plastiikkakirurgille, koska halusi päästä eroon silmäpusseistaan. Plastiikkakirurgi ehdotti, että takaraivoon asennettaisiin huomaamaton laite, jolla rypyt saataisiin pysymään poissa kiristämällä sitä tarvittaessa. Blondi suostui operaatioon ja lähti tyytyväisenä kotiinsa leikkauksen jälkeen. Kahden kuukauden kuluttua blondi palasi takaisin vaatien rahojensa palauttamista.
- Laite ei toimi kunnolla! Minulla on yhä pussit silmien alla!
- Otakaa nyt aivan rauhallisesti. Kirurgi rauhoitteli. - Nuo pussit silmienne alla ovat teidän rintanne ja jos vielä jatkatte kiristämistä, niin teillä on kohta parta.
--------------------------------------------------------------------------------
Mikä tulee basistin ja blondin lapsesta?
- Turkulainen roudari.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi ajaa syyspimeällä polkupyörällä ilman valoja, ja poliisi pysäyttää hänet:
- Teillä ei ole valoja.
- Ihmekkös tuo kun meillä ei o ketään kotona.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi ajaa syyspimeällä polkupyörällä ilman valoja, ja poliisi pysäyttää hänet:
- Teillä ei ole valoja.
- Kai muut on sit jo nukkumassa.
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi ajaa syyspimeällä polkupyörällä ilman valoja, ja poliisi pysäyttää hänet:
- Teillä ei ole valoja.
- No hyvä! Mistä te muuten tiesitte kuka minä olen ja missä minä asun?
--------------------------------------------------------------------------------
Blondi ja brunette kävelevät puistossa. Brunette sanoo:
- Kato! Kuollut lintu! Blondi katsoo ylös ja kysyy:
- Missä?

4

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Suurin osa blondeista on varmaan valkaistuja brunetteja.

      • Janna

        ...haluavat olla blondeja brunettena olon sijaan...


    • KÖKKÖ!!!

      MÄKÖ TYHMÄ?! NO WAY..=)

    • tekoblondi

      mikä oli se totuus tai tehtävä?
      Vitsikin oli jo sikavanhoja!
      Vitseille on HEI oma palsta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe