elikä suutelin toisen pojan kansa opettäjan edessä ja seuraksena siitä tuli erotus kolusta.
SUUTELIN OPPILAAN KANSA
5
1724
Vastaukset
- olla
feikki.
Kirjoitustaidoton sellainen.- KIKI
On sellanen huono tapa et
kirjoitan tietokoneella aivan v*tun nopeasti, siis oikeen v*tun nopeasti, mutta käytän vain
kahta etusrome jolloin saattapi osua toisen käden etusormi näppäimeen liian aikaisin jolloin luonnisesti kaksi kirjainta vaihtaa keskenään
paikkaa, mtu ei tämä mikään työhakemus ole, joten sallitakoon pikku virheet. - kikiseni
KIKI kirjoitti:
kirjoitan tietokoneella aivan v*tun nopeasti, siis oikeen v*tun nopeasti, mutta käytän vain
kahta etusrome jolloin saattapi osua toisen käden etusormi näppäimeen liian aikaisin jolloin luonnisesti kaksi kirjainta vaihtaa keskenään
paikkaa, mtu ei tämä mikään työhakemus ole, joten sallitakoon pikku virheet.kesällä -87 Pirkkolan maauimalassa???
- Kiki
KIKI kirjoitti:
paikkaa, mtu ei tämä mikään työhakemus ole, joten sallitakoon pikku virheet.Oikeen vitun nopeasti. et taatusti yhtä nopeasti kuin minä?
Ja käytän kahta etusormea ja yhtä keskusormea kirjoitellessa! - hitaasti
Kiki kirjoitti:
Oikeen vitun nopeasti. et taatusti yhtä nopeasti kuin minä?
Ja käytän kahta etusormea ja yhtä keskusormea kirjoitellessa!ihan v*tun hitaasti ja kauan.. ai et muista - sellasii ne muijat on. Olit kiki aikas hyvänäkönen mut nyt oot kyllä viinan turvottama vo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399