Hei. Tämä ei ehkä kuulu tälle palstalle, mutta kuitenkin. Minä miehenä mietin onko tuo otsikko vain lehtien ja juttujen tarua. Onko siis joku oikeasti seikkaillut ilman pikkareita hame päällä? Jos on niin millaisissa paikoissa ja millaisissa asuissa, sukilla vai ilman? Töissä, kesäkadulla vai miten? Jos on niin miten nainen sen kokee, onko jännää? Miehenä sitä joskus miettii kun näkee kauniin naisen, josko tuon hameen alla ei olekaan...
Ilman pikkareita?
39
28411
Vastaukset
- Ellu27.v
Monestikkin on tullu moista harrasteltua,ei varmaan moni ole arvannut että pankkineiti vastapäätä istuu ilman pikkuhousuja,pidän itse seksikkäistä alusvaatteista joten joskus on sukkanauhat ja sukat,kun kävelen salissa ,ajatus tuijottavista silmistä kihelmöi vatsan pohjaani kivasti.
Istun nyt koulutuspäivillä,vaikka ei päälläni olekkaan hametta taidan käydä tauolla ottamassa stringit pois tiukkojen farkkujeni alta,arvaappas miltä farkkujen sauma tuntuu kun se on paljasta pillua vasten... ;=)
terveisin Ellu- Masturbation(M)
..että miltä se sitten tuntuu..se farkkujen sauma paljasta pilluasi vasten?
- onko poslari
todella roisisti esiinnyt.VAATIITOSI PALJON ROHKEUTTA.
- man
pikkuhousut vaan pois
- Ellu
Ok,nyt ne on mun takin taskussa...
kiva istua ja olla muka tekevinään harjoitus tehtävää ;) - haukata
Ellu kirjoitti:
Ok,nyt ne on mun takin taskussa...
kiva istua ja olla muka tekevinään harjoitus tehtävää ;)palan sun tiukasta farkkupepusta!
- katsoja
Upea ajatella sinut siellä ilman pikkareita. Kun tietäisin missä olet niin tulisin katsomaan, näkisit pullotuksen housuissani..
- Ellu
No juu,käväsin syöpöttelemässä,tunnin kuluttua loppuu tällepäivää teoria ja ajattelimme koko porukka lähteä päivä siiderille !
Voi sua kun haaveilet tuhmia...,joku "onnellinen"
on joskus nähnyt vahingossa pyhimpääni,tahtoopi unohtua että pikkarit uupuu ja on istuttava jalat yhdessä,sun pitää käydä veskissä helpottaan oloasi,suosittelen lämpimästi...:)
t:E - katsoja
Ellu kirjoitti:
No juu,käväsin syöpöttelemässä,tunnin kuluttua loppuu tällepäivää teoria ja ajattelimme koko porukka lähteä päivä siiderille !
Voi sua kun haaveilet tuhmia...,joku "onnellinen"
on joskus nähnyt vahingossa pyhimpääni,tahtoopi unohtua että pikkarit uupuu ja on istuttava jalat yhdessä,sun pitää käydä veskissä helpottaan oloasi,suosittelen lämpimästi...:)
t:EOlishan se aika villiä jos näkis pankkisalissa sinulta pienen vilauksen :)) Siinä olis päivä pelastettu, ja vessa kutsuis.. Pitäisköhän nytkin käydä. Alkaa mielikuvitus juosta liian nopeasti.
- Ellu
katsoja kirjoitti:
Olishan se aika villiä jos näkis pankkisalissa sinulta pienen vilauksen :)) Siinä olis päivä pelastettu, ja vessa kutsuis.. Pitäisköhän nytkin käydä. Alkaa mielikuvitus juosta liian nopeasti.
Vai pienen vilauksen pankkisalissa...hih hiii,saisin varmaan potkut,ajatus sinänsä ihan kiva...
Sinun mielikuvitus on saanut minunkin mielikuvituksen juokseen...grrr...,onneksi mulla ei nyt ole se hame päällä,luulen että en olisi malttanu pitää käsiä pöydällä ;) siinä sulle mietittävää missä ne oiskaan harhaillu...:-/
Käy ihmeessä veskissä,oisimpa kärpäsenä katossa näkemässä touhusi,nmmm,mutta ei niin ei,tuo tyttö vaan jaksaa paasata eikä päästä meitä pois,edes veskiin ;)
t:E - Maistelija
Ellu kirjoitti:
Vai pienen vilauksen pankkisalissa...hih hiii,saisin varmaan potkut,ajatus sinänsä ihan kiva...
Sinun mielikuvitus on saanut minunkin mielikuvituksen juokseen...grrr...,onneksi mulla ei nyt ole se hame päällä,luulen että en olisi malttanu pitää käsiä pöydällä ;) siinä sulle mietittävää missä ne oiskaan harhaillu...:-/
Käy ihmeessä veskissä,oisimpa kärpäsenä katossa näkemässä touhusi,nmmm,mutta ei niin ei,tuo tyttö vaan jaksaa paasata eikä päästä meitä pois,edes veskiin ;)
t:EOlisipa ihanaa olla sormesi kun käyt veskissä... ;-)
Eihän tässä ttule työnteosta mitään kun mielikuvitus laukkaa ja kalu tahtoo ulos housusta. - sambora
Ellu kirjoitti:
t:Eollaan sen verran kosteena että sormelle on töitä?
kunpa pääsisin näkemään/kuulemaan... - katsoja
Ellu kirjoitti:
t:ENyt taidat jo olla onnellisesti siiderillä :) Minä olisin kyllä ihan mielelläni ottanut sinut tuonne veskiin mukaan, olisi katsottu mitä on tehtävissä :)
Eihän sitä pankkisalin vilautusta olisi tarvinnut pomoille kertoa...asiakkaita olisi sen jälkeen tiskilläsi riittänyt :-), ainakin yksi vakioasiakas olisi tullut lisää.. - Ellu
Maistelija kirjoitti:
Olisipa ihanaa olla sormesi kun käyt veskissä... ;-)
Eihän tässä ttule työnteosta mitään kun mielikuvitus laukkaa ja kalu tahtoo ulos housusta.Istun nyt tämmöisessä hotellin aulabaarissa odottamassa sukulais poikaani,en jaksanut lähteä sidulle kun kaikki vaan puhui koulutusasiaa.
Päästä kalu ulos ennenkun räjähdät,mietin just millaiset veskit täällä on,jos mulla ois hame niin nuo kaks poikaa tuossa alempana näkisi suoraan sen alle,oispa kiva katsoa kun pojat ois vaikeana,kivempi olis jos ne ottais vehkeensä esille ja näyttäis mulle pienet näytökset...:¤)
t:E - maistelija
Ellu kirjoitti:
Istun nyt tämmöisessä hotellin aulabaarissa odottamassa sukulais poikaani,en jaksanut lähteä sidulle kun kaikki vaan puhui koulutusasiaa.
Päästä kalu ulos ennenkun räjähdät,mietin just millaiset veskit täällä on,jos mulla ois hame niin nuo kaks poikaa tuossa alempana näkisi suoraan sen alle,oispa kiva katsoa kun pojat ois vaikeana,kivempi olis jos ne ottais vehkeensä esille ja näyttäis mulle pienet näytökset...:¤)
t:EMinä voisin ainakin näyttää veskissä jos näkisin sinun ihanan kosteikon. Millainen se on? Oletko posliini?
Voitais vaikka ihailla lähempääkin... - katsoja
Ellu kirjoitti:
Istun nyt tämmöisessä hotellin aulabaarissa odottamassa sukulais poikaani,en jaksanut lähteä sidulle kun kaikki vaan puhui koulutusasiaa.
t:EMikään ei olisi parempaa kuin pieni pikas* tuokio siellä vessassa kanssasi juuri nyt..ja illalla sitten uusinta pitkän kaavan mukaan :)
- Ellu
katsoja kirjoitti:
Mikään ei olisi parempaa kuin pieni pikas* tuokio siellä vessassa kanssasi juuri nyt..ja illalla sitten uusinta pitkän kaavan mukaan :)
Veski pano on ihan jees...
painelin äsken pimppaani farkun päältä,tuntu kostealta,jos oisit nyt tuossa vastapäätä voisin kiusata sua varpaillani pöydänalta,nyt mun velipuoli tuli hakeen mua,käyn sen yksiössä suihkussa jos sais nää ajatukset tasaantumaan...
t:Ellu - katsoja
Ellu kirjoitti:
painelin äsken pimppaani farkun päältä,tuntu kostealta,jos oisit nyt tuossa vastapäätä voisin kiusata sua varpaillani pöydänalta,nyt mun velipuoli tuli hakeen mua,käyn sen yksiössä suihkussa jos sais nää ajatukset tasaantumaan...
t:ElluMuista siellä suihkussa...lämmin vesisuihku tiettyyn kohtaan ja sormi mukaan, tekee hyvää ja sitten jo helpottaakin :)
- maistelija
katsoja kirjoitti:
Muista siellä suihkussa...lämmin vesisuihku tiettyyn kohtaan ja sormi mukaan, tekee hyvää ja sitten jo helpottaakin :)
Voi kun olis ihanaa olla kanssasi suihkussa saippuoimassa sinua joka paikasta "erikois-saippuallani"...
Kohta joutuu menemään veskiin!!! - maistelija
Ellu kirjoitti:
t:ElluNnnoooo...
Kävitkö suoihkussa? Helpottiko? ;-) - Anonyymi
Ellu kirjoitti:
t:ElluNo jos haluat voisit ite ottaa kuvan pillustasi ite en ihan tiede veski panosta
- panoboy
kummaa porukkaa. Ei päästä asiaan eikä sittenkään jutut ole kummoisia. Nykynaiset eivät käytä pikkareita. Se on heistä hauskaa ja jännää. No, kunhan aikaa hieman kuluu, ovat nuokin naiset taas aisoissa eikä tuollaisia typeryyksiä esiinny. Ei pkkareita!!! Huh!!!
- ..ellu
Ei voi kun ihmetellä suomalaisten työmoraalia ja yleensäkin moraalia!
Montako vuotta menee ennen kuin pankit (-kin) on siirretty maihin jossa ihmiset nauttivat työstään, tekevät työnsä vastuuntuntoisesti?
Ei 24/7 - 60-luvulla. . .
silloin joskus ennenvanhaan, kun mini hameet tuli suomeen, oli muutama tapaus, kun tytöt käyskenteli ilman alushousuja. ei se kai niin kovin yleistä ollut, mutta muutaman kerran kyllä vilahti. sellaiset vanhat jortsumestat kuin kestikievari ja hämis, kunnostautuivat ed.mainituissa jutuissa. niissä oli kierreportaat yläkertaan, niin että kun sopivaan aikaan oli sopivassa paikassa, niin sieltähän se vilahti...tussukka. ja sekin oli ennen herkku näkymä. nythän kimulit on kuin nypittyjä broilereita, näppyläisiä ja karvattomia. jossakin lehdessä (ehkä hymyssä) on ollut pieni kuva kertomus ajan ilmiöstä. se oli hyvää aikaa..
- katsoja
Kyllähän onneksi vieläkin joissakin työpaikoissa on vapaus pitää niitä asuja mitä haluaa.
Ja hellekesänä minihame on naisilla hyvä pukeutumismuoto.
Minihameessa kun istuu niin kyllä voi joskus vilahtaa, mutta taitaa olla aika yleistä, pahus soikoon, että pikkarit on hameen alla. Eihän sillä vilahduksella mitään merkitystä ole, mutta tuohan se päivään ehdottomasti pienen valonpilkahduksen :)
- rusalka
Kyllä minusta on mukavaa, kun on vapaus olla ilman pikkareita millon vaan missä vaan...erityisesti kesällä en oikeastaan koskaan enää käytä varsinkaan hameen alla. Mun tytöt aina paheksuu ja kyllä minusta nuorena tyttönä ilman pikkareita tuntui "syntisen" kiihottavalta, joskus koulussakin. On huvittavaa huikata ohimennen miehelle, et mulla ei oo pikkareita ja katsoo sitten kun mies ihan sekoaa. Joku punastuu, toinen kauhistuu yleensä tapahtuu "juomat väärään kurkkuun" ja pitää häipyä lähimpään vessaan. Monet virnuilee huvittuneena. Saa mullakin olla hauskaa. Jos puhun miehen kanssa kassajonossa, saatan ajatella, et tuo ei edes arvaakaan :) Niin ja kun oon uimassa uimarannalla yleisessä paikassa, mulla on yleensä jemma minne piilotan uikkarit ja uin vedessä alasti...mulla on uimalasit joilla loydän ne sit helposti. Kannattaa käyttää uimalaseja!
- missä?
No mukava tietää että joku on ilmankin - ja samalla nähdä, että alkuperäinen kysymykseni on herättänyt mielenkiintoa. Oikeita vastauksia on vain aika vähän, joten ei se taida kovin yleistä olla. Tuo uimarantajuttu on kyllä huippu! Onkohan tuon lajin harrastajia enemmän? Se käy varmaan meille miehillekin. Mutta entäs jos en löydä sitä piiloa? Aika jännältä tuntuuu ajatus kuitenkin...pitäsikö kokeilla ensi kesänä.
- Ellu
Pojillahan monesti on uimalasit muutenkin rannalla mukana,miksi lie....?? ;)
t:Ellu - pankissa
Ellu kirjoitti:
t:ElluAi uimalasit? Pitäsikö ne laittaa sinne pankkiinkin päähän? Jos sinä se sama ellu joka tuolla viestin alussa kirjoittelit ilman pikkareita.......
- Ellu
pankissa kirjoitti:
Ai uimalasit? Pitäsikö ne laittaa sinne pankkiinkin päähän? Jos sinä se sama ellu joka tuolla viestin alussa kirjoittelit ilman pikkareita.......
Sama ellupa hyvinkin,kuin niin ?
- maistelija
Ellu kirjoitti:
Sama ellupa hyvinkin,kuin niin ?
Kiitos viimeisestä!
Onkos pikarit pysynyt tänään jalassa... ;-) - rusalka
Ellu kirjoitti:
t:Elluuimalasit ovat todellakin miellyttävämmät kuin naamari. Monet hallissa uivat käyttävät uimalaseja. Ne suojaavat vedessä silmiä ärsytykseltä ja estävät törmäilyä. Muita nopeammin uivat pitävät todellakin sen päänsä vedessä ja siten ovat vaarassa ajaa toisten yli...se on epämukavaa ja sattuu molempiin. Ellei sitten ole tarkoitus "törmäillä", mikä ei taasen ole sallittua. Jos haluaa NÄHDÄ jotakin, saa niitä uimalaseja eri vahvuuksilla ja veden pitää olla suht kirkasta...ja tietenkin pitää olla jotain nähtävää. KUKAAN uintia kuntoilumielessä harrastava ei tirkistelyn takia laseja käytä. Minä uin vedessä alasti, koska veden virtaus tuntuu iholla ihanalta. Etkö ole koskaan kokeillut? SIIS EN HALUA TODELLAKAAN, ETTÄ JOKU TIETÄÄ TAI JOPA NÄKEE! Melko "turvallista" se on: Harvoin tavalliset rantavedet ainakaan eteläisessä Suomessa ovat niin kirkkaita, että näkee nenäänsä pitemmälle ja varsinkaan ilman varusteita ei näe oikeastaan yhtikäs mitään eikä syvemmällä enää riitä valoakaan. Uikkareista sitten en kerrokaan yhtikäs mitään, etten joudu ensi kesänä pulaan. Sitä paitsi kysymyshän oli naisen itsetyydytyksestä ja miltä tuntuu ei miesten. Pitäisihän teidän tietää, että uikkarit peittävät ihon juuri ne herkimmät alueet...kokouikkari vieläpä kyljet ja vyötärönseudun...ovat herkkiä alueita tuntemaan myös käden kosketuksen, muuten. Tirkistely ei tunnu hyvältä, vaikka siinä ei kosketa ihoa...siinä kosketellaan luvatta toisen sielua.
- Housuja
Kun mä olin poika nuori,
äiti perunoita kuori,
istu hajareisin minnuun päin.
Mitä minä silloin näin?
Sen suuren ja karvaisen...täin!!- Anonyymi
Hahhaaa siis täh. No mikäs siinä rannalla lillu no karvaton pillu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaaa siis täh. No mikäs siinä rannalla lillu no karvaton pillu.
Just joo tyyppi yrittä
- el nino
kun naisella ei satu olemaan hameen alla pikkareita. muutamia vuosia sitten muistan, kun eräänä kesäpäivänä olin töistä lähdössä ja huomasin kengännauhani olevan auki. Siinä sitten muutaman metrin päässä noin kolmekymppinen nainen kumartui hoitamaan vauvaansa, joka oli vaunuissa. Kuinka ollakaan mustan lyhyen hameen alta vilahti hetken aikaa pimppi, joka näytti olleen ihan siististi ajeltu. Satuin nostamaan oikeaan aikaan katsettani ja jäin hetkeksi katsomaan, mutta naisen nykäistessä hamettaan alaspäin ja kääntyessä jatkoin minäkin kengännauhojen sitomista kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- rusalka
Vaikuttaa siltä, että aloittaja haluaisi nähdä naisia pikkareita ilman. Onko näin? Ei ainoastaan minihameet paljasta ja pyllistäessä. Sitä paitsi harvoin sitten vielä sattuu olemaan ilman, ei niinkään voi aina nainen olla. Tässä hiukan esimerkkejä siitä milloin saattaa nähdä ainakin ne pikkarit, jos hyvin sattuu. Yllättävissä ilmavirroissa ja tilanteissa se tapahtuu ja hameen pitää olla pitkä, kevyt ja runsas, että "ottaa tuulta purjeisin". Kun tulee aika keväälä naisten uskaltautua käyttämään taas kevyempiä vaatteita, kannattaa olla tarkkana. Monikaan ei talven jälkeen muista miten liehuvat helmat voivat olla eikä saa niitä pidettyä kurissa! Siitä syystä kyllä monet eivät myöskän halua käyttää liehuvia hameita...on kiusallista että vallattomat hameenhelmat paljastavat sellaista mitä ei pitäisi. Avaria hameita on todella miellyttävä käyttää ja pitkät helmat varsinkin, yleensä suojaavat sääret tunkeilevilta katseilta. Yllättäviä tilanteita: 1)Jos on vähänkään tuulinen ilma. 2)Kaikenlaiset poistoilmaputket, avonaiset ikkunat, avautuvat ovet, portaikot ulkoa sisälle rakennukseen, kadun kulmaukset suojaiselta tuuliselle kadulle, auton ohi pyyhältäessä (varsinkin nopeasti tai jos se on vaikkapa rekka) jne. 3) Kun ajaa pyörällä ym. tai alamäkeen on hallittava sekä ohjausta että helmoja. Ompi käynyt niinkin, että hame alamäessä todellakin on korvissa ennenkuin on saanut vauhdin pysähtymään. Helma karkaa yllättäen ja ilmavirta paiskaa sen yleensä kasvoille saakka. Varokaa! 4) Kun hypähtää bussista alas tai hypähtää pitkän askeleen. 5) Huvipuisto. Mutta hameen tietää jokainen naispuolinen puistossa olevan epäkäytännöllinen ja jopa vaarallinen. Oli vielä mielessä joku juttu, mutta en nyt muista...kyllähän te tirkistelijät tiedätte sen kun vastavaloon katsoo tai valo lankeaa sopivasti, niin läpi näkyy...Jokainen hameenkäyttäjä joutuu "opettelemaan" nämä jutut. Eivätkä monet sitä tällä tavoin ajattele kuin minä nyt esitän...tulee vain tunne, että en halua käyttää hametta tai sitten tykkää hameen käyttämisestä. EIKÄ SE JOHDU SITTEN SIITÄ, ETTÄ HALUAA PALJASTELLA JOTAIN TAI ETTÄ LUULEE KAIKKIEN VARMASTI HALUAVAN NÄHDÄ VILAUKSEN. Nää jutut aina kääntyy naisia/tyttöjä vastaan ja suunsoittajia kyllä riittää. Pitäkää turpanne kiinni ja olkaa hienotunteisia, joskus saattaa vilahtaa...Eikä hameenkäyttäjiä saa kiusata, sillä sitä harvempi koskaan enää käyttää hametta, jos kiusaaminen ja huomauttelu aloitetaan jo tarhassa, kun kiipeilee leikkitelineissä ja keinuu.
- sotapoika
...varusmiehenä ollessani keräilimme veteraanien hyväksi varoja ovelta ovelle.
Sattuipa erään oven luona että nainen oli tullut juuri suihkusta/saunasta. Hänellä oli kylpytakki päällä.
Kerrottuani asiasta nainen meni eteisen laatikolle ja kumartui ottamaan kukkaroansa alalaatikosta paljastaen täydellisen ja paljaan jalkovälinsä.
Oli siinä sotapojalla housuissa pysymistä. Gines-viikonloppu takana ja kaikkea. Nam! - ilman
pikkareita joku tyttö.. se istui baarissa ja näytti huolettomalta. Minä näin ettei sillä ollu pikkareita. Lyhyt musta "mini" päällä oli sillä ja tiesi jättäneensä ne pois.. puh! Minua alkoi kyllä puh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950