Menkkojen juominen?

ErikD, FM

Hei!

Viimevuosina olen yhä useammin lipitellyt naisystävieni kuukautisverta, mikä kiihottaa minua suunnattomasti. Kuukautiskupit ovat helpottaneet nautintoani; tyhjennysproppu vain auki, ja suu makeaksi. Kysyisinkin nyt alaa tuntevilta ihmisiltä, että onko ko. rakastelumuodossa kasvanut tautiensaamisriski verrattuna perinteiseen sukupuoliyhdyntäaktiin?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

Terveisin,
Erik

18

4776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori Punakka

Kuukautisveren nauttimisella suun kautta on terveydellinen vaikutus ja ennenkaikkea se on erinomainen janon sammuttaja. Rautapitoisuus omassa veressäsi kasvaa ja riski sairastua aikuisiän diapetekseen madaltuu huomattavasti.

Itselläni on tapana sanoa: Kuppi kuukautisverta päivässä, pitää miehen omaperäisenä...

• sadangel82

oot tosi sairas ja outo!!!

• ei kysyvä tieltä eksy

Kyllä punasolujen määrä kuvailemallasi tavalla
      pysyy korkealla, samoin hivenaineet. Ajattelin
      ehdottaa vaihteluna tuoretta verta, eli suorita
      fileerausveitsellä esim.peilin edessä ristipisto
      oman välilihasi seudulle, jolloin tyhjennysproppu
      on kätevä sijoittaa paikalleen. Tämän jälkeen varaat muovisangon ja istut tyhjennysproppu auki
      sen päälle. Valuminen kestää hetken, joten varaa
      esim keltainen pörssi lukemiseksi. Mikä parasta,
      tyhjennysproppua ei tarvitse sulkea, joten noin
      tunnin päästä pääset herkuttelemaan!

• Verta pakkiiin

Itselläni on tapana tehdä veriplättyjä tai -palttua kerran kuussa ja nauttia ne valkosoossin kera.

• eerikki!!

Naida paukuttele ensin kunnolla naisesi kanssa.Sitten kun olet lisännyt omat "majoneesisi",eli spermasi naisen kuukautisverta vuotavaan vittuun.Niin voit nauttia sperma/veri-coctailistasi täydellä antaumuksella!! BON APETIT!!!!

• koasako

Kerää vaimosi kuukausiveri, ja tee siitä makoisia verilättyjä valkosipulin, ja tillin kera. Mausta paiston jälkeen vielä pizzamausteella. Kun mehukan lätty on lautasellasi, ruiski vielä spermat sen päälle koristeeksi (kuin kermavaahdoksi), ja anna mennä. Syö perunoiden kanssa, BON APPETIT!!1 Toista joka kuukausi. Kallisarvoinen veri pitää käyttää kyllä tällä tavoin hyödyksi.

No ei kun oikeasti, olet niin sairas, että mene saunan taakse ammuttavaksi! Olet varmaan myös ihmissyöjä? Veikkaan, että et tuota menoa (Tai joka tapauksessa), elä enää kovin kauaa saamiesi tautien takia.

• Zadam.

mene eerik saatana hoitoon. oletko ajatelölut että pistäisit köyden kaulaasI

• ( Y )

Kyllä taas jotkut ottaa provon tosissaan, heh hee :D

• KLUIVU

Tsemppiä sulle ja kaikkea hyvää!!!

• OKSETTAA

TAIDAN MENNÄ YRJÖLLE

• ohmygod

mikä teitä vaivaa!!! Oletteko te edes ihmisiä, herrajumala mitä te oikein luulette tekevänne!!! Mua oksettaa aivan sairaana...oikein mahassa kourii ja oksettaa...miten te voitte! Ja mä en ole mies! Mä en ikinä antaisi kenekään miehen thdä mitään niin sairasta!

• TiinaCat
        ohmygod kirjoitti:

mikä teitä vaivaa!!! Oletteko te edes ihmisiä, herrajumala mitä te oikein luulette tekevänne!!! Mua oksettaa aivan sairaana...oikein mahassa kourii ja oksettaa...miten te voitte! Ja mä en ole mies! Mä en ikinä antaisi kenekään miehen thdä mitään niin sairasta!

älä niuhota!

• subboy

Hyvää ruokahaluja,Kurklaa kusella vielä suus.Njamm!

• 2 x iskä

ajatteles jos nuuoret lukee tämmöisiä täältä ja menee kokeilemaan sitten tyttö/poikaystävän kanssa? peräänkuuluttaisin hieman vastuuntuntoa.

• Adonis Psykologus

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

• Anonyymi

Itse nuolen menkkavulvaa oikein halulla, menkkojen aikaan myös pissassa on kiva maku ja rihmamaisia punaisia sattumia. Joskus juon lasista, joskus taas suoraan rakosta suuhun. Ei tietääkseni ole haitallista, joskaan ei mitään terveysvaikutuksia ole. Paitsi henkistä hyvinvointia lisää kun on niin ihanaa.

• Anonyymi

Kyllä olet sairas! 👀🤣

• Anonyymi

Eiköhän se olisi parasta tunkea löylykauha poikittain sinne minne ei aurinko paista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe