YLE:n keskustelufoorumi

torppis

Ei tietty pakko ois lukee sitä virallista keskusteluu, mutta hermo menee välillä niihin muutamiin hyssyttelijöihin. Ei hitto mimmosta Mäkimaiden paapomista ja kaikki mitä se YLÄLUOKKAINEN(hih) perhe tekee, on muka oikein. Ollaan niin akateemisia faneja, vaikka totuus on toinen. Joku sillä foorumillla on tosissaan kajahtanut luokkaeroihin...

5

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäää

      Ärsyttävin on se KAJE!!!!!

      • Niimpä!

        Samaa olen ihmetellyt jo kauan aikaa. En ymmärrä esim. sitä Kajea -taitaa olla tyyppi jolle YLE maksaa. Tämän nimimerkin mielestä ei saisi mitään pahaa sanaa sanoa koko ohjelmasta..kaikki on niin hienosti että. huh huh.

        Itse olen ko. sarjaa satsonut alusta saakka, ja siitä näkökulmasta voin sanoa, että sarja on mennyt todella alaspäin.


      • Niimpä! kirjoitti:

        Samaa olen ihmetellyt jo kauan aikaa. En ymmärrä esim. sitä Kajea -taitaa olla tyyppi jolle YLE maksaa. Tämän nimimerkin mielestä ei saisi mitään pahaa sanaa sanoa koko ohjelmasta..kaikki on niin hienosti että. huh huh.

        Itse olen ko. sarjaa satsonut alusta saakka, ja siitä näkökulmasta voin sanoa, että sarja on mennyt todella alaspäin.

        on myös haukkunut sarjaa. Lähinnä siitä se siellä itkee, kun Mäkimaita näytetään hänen mielestä aivan liian vähän. Sillä on joku ihme patoutuma niihin Mäkimaihin. Kerrankin se siellä itki ja kiukutteli, että etukäteen pitäisi kertoa ketkä esiintyy missäkin jaksoissa, että tietäisi jättää Mäkimaattomat jaksot väliin.
        Ja sitten on olevinaan niin Kotikatu-fani, vaikka vain Mäkimaat Kajea näyttää kiinnostavan. Ihan ihmeellinen, Kajehan on itseään tuputtanut myös julkisuuteen, Aamu TV:seen haettiin Kotikatu-fania ja Kaje oli heti ilmoittautunut sinne. Harmikseni vaan unohdin katsoa Kajen haastattelun.


    • Stetsonmies

      ... tosin toisten foorumeitten arvostelu ja mollaaminen ei ole hyvää keskustelupalstakulttuuria.

      Itse olen rekisteröitynyt Yle:n Kotikatupalstalainen, mutta harvemmin sinne tulee kirjoitettua, koska ketjut venyvät aina liian pitkiksi, etten minä ainakaan jaksa niitä lukea ja toisaalta palstan jäsenten "kahden kerroksen väkeä" (uudet vs vanhat jäsenet) -mentaliteetti tympäisee hieman.

      Jos uusi jäsen erehtyy siellä poikkemaan aiheesta tai kirjoittamaan jotakin, josta on joskus kuukausia sitten jo keskusteltu, niin alkaa h....nen älämölö. Vakkarikirjoittajat saavat sen sijaan aivan rauhassa avata pitkiä Torinoketjuja.

      Kotikatu on upea sarja ja olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia toimivalla foorumilla. Ei vaan taida tästä Suomi24:nkaan palstalaisista olla asialliseen keskusteluun.

      Voitais ehkä yrittää - Kotikadun vihaajat jos vaan pysyisivät muualla tai ainakin esittäisivät kritiikkinsä perustellen.

    • kahvitar

      Se on kyllä aivan totta, että siellä ketjut ovat kamalan pitkiä eikä niitä jaksa lukea. Se Kaje on myös ihan omituinen, on ihan rakastunut niihin Mäkimaihin ja valittaa ja kiukuttelee, jos ei Mäkimaita ole jossain jaksossa ollenkaan. Kaiken kaikkiaan naurettava tapaus, on olevinaan joku tosifani, mutta todellisuudessa seuraa silmä tarkkana vain Mäkimaita ja uhkailee siellä foorumissa lopettavansa sarjan katsomisen jos Mäkimaat eivät saa ruutuaikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4132
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2591
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2484
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1806
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1547
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      95
      1118
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe