YLE:n keskustelufoorumi

torppis

Ei tietty pakko ois lukee sitä virallista keskusteluu, mutta hermo menee välillä niihin muutamiin hyssyttelijöihin. Ei hitto mimmosta Mäkimaiden paapomista ja kaikki mitä se YLÄLUOKKAINEN(hih) perhe tekee, on muka oikein. Ollaan niin akateemisia faneja, vaikka totuus on toinen. Joku sillä foorumillla on tosissaan kajahtanut luokkaeroihin...

5

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäää

Ärsyttävin on se KAJE!!!!!

• Niimpä!

Samaa olen ihmetellyt jo kauan aikaa. En ymmärrä esim. sitä Kajea -taitaa olla tyyppi jolle YLE maksaa. Tämän nimimerkin mielestä ei saisi mitään pahaa sanaa sanoa koko ohjelmasta..kaikki on niin hienosti että. huh huh.

Itse olen ko. sarjaa satsonut alusta saakka, ja siitä näkökulmasta voin sanoa, että sarja on mennyt todella alaspäin.

• Niimpä! kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt jo kauan aikaa. En ymmärrä esim. sitä Kajea -taitaa olla tyyppi jolle YLE maksaa. Tämän nimimerkin mielestä ei saisi mitään pahaa sanaa sanoa koko ohjelmasta..kaikki on niin hienosti että. huh huh.

Itse olen ko. sarjaa satsonut alusta saakka, ja siitä näkökulmasta voin sanoa, että sarja on mennyt todella alaspäin.

on myös haukkunut sarjaa. Lähinnä siitä se siellä itkee, kun Mäkimaita näytetään hänen mielestä aivan liian vähän. Sillä on joku ihme patoutuma niihin Mäkimaihin. Kerrankin se siellä itki ja kiukutteli, että etukäteen pitäisi kertoa ketkä esiintyy missäkin jaksoissa, että tietäisi jättää Mäkimaattomat jaksot väliin.
        Ja sitten on olevinaan niin Kotikatu-fani, vaikka vain Mäkimaat Kajea näyttää kiinnostavan. Ihan ihmeellinen, Kajehan on itseään tuputtanut myös julkisuuteen, Aamu TV:seen haettiin Kotikatu-fania ja Kaje oli heti ilmoittautunut sinne. Harmikseni vaan unohdin katsoa Kajen haastattelun.

• Stetsonmies

... tosin toisten foorumeitten arvostelu ja mollaaminen ei ole hyvää keskustelupalstakulttuuria.

Itse olen rekisteröitynyt Yle:n Kotikatupalstalainen, mutta harvemmin sinne tulee kirjoitettua, koska ketjut venyvät aina liian pitkiksi, etten minä ainakaan jaksa niitä lukea ja toisaalta palstan jäsenten "kahden kerroksen väkeä" (uudet vs vanhat jäsenet) -mentaliteetti tympäisee hieman.

Jos uusi jäsen erehtyy siellä poikkemaan aiheesta tai kirjoittamaan jotakin, josta on joskus kuukausia sitten jo keskusteltu, niin alkaa h....nen älämölö. Vakkarikirjoittajat saavat sen sijaan aivan rauhassa avata pitkiä Torinoketjuja.

Kotikatu on upea sarja ja olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia toimivalla foorumilla. Ei vaan taida tästä Suomi24:nkaan palstalaisista olla asialliseen keskusteluun.

Voitais ehkä yrittää - Kotikadun vihaajat jos vaan pysyisivät muualla tai ainakin esittäisivät kritiikkinsä perustellen.

• kahvitar

Se on kyllä aivan totta, että siellä ketjut ovat kamalan pitkiä eikä niitä jaksa lukea. Se Kaje on myös ihan omituinen, on ihan rakastunut niihin Mäkimaihin ja valittaa ja kiukuttelee, jos ei Mäkimaita ole jossain jaksossa ollenkaan. Kaiken kaikkiaan naurettava tapaus, on olevinaan joku tosifani, mutta todellisuudessa seuraa silmä tarkkana vain Mäkimaita ja uhkailee siellä foorumissa lopettavansa sarjan katsomisen jos Mäkimaat eivät saa ruutuaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe