Onko kenelläkään jatko-opiskelijalla (palkkana apuraha tms.) kokemusta opintolainan takaisinmaksusta, lähinnä kertamaksueristä??
Otan mielelläni tietoa ja kokemuksianne vastaan.
Jatko-opiskelija ja Opintolainan takaisin maksu
3
1135
Vastaukset
- pikku myy
ensinhän pitää ruveta maksamaan niitä korkoja pois, olisko noin 20€ kuussa ja sen jälkeen sitä lainaa..ei varmaan hirveästi auttanut mutta kuitenkin..
- jasuu75
Kiitti kun vastasit. Joo, korkoja maksetaan ensiksi, mutta lainan lyhennystä ei makseta varsinaisen opiskelun aikana (esim.yliopistossa), mutta tuleeko lainan takaisinmaksu jo voimaan jatko-opiskelijalle?
Onko tietoa? - Teukka
jasuu75 kirjoitti:
Kiitti kun vastasit. Joo, korkoja maksetaan ensiksi, mutta lainan lyhennystä ei makseta varsinaisen opiskelun aikana (esim.yliopistossa), mutta tuleeko lainan takaisinmaksu jo voimaan jatko-opiskelijalle?
Onko tietoa?...eiköhän se riipu opintolainan lainaehdoista. Yleensä opintolainan takaisinmaksu alkaa kahden vuoden jälkeen opintotuen loppumisesta (riippumatta siitä, oletko enää opiskelija vai et). Jos jatko-opintoihin saa opintotukea, niin eiköhän sitten se takaisinmaksukin lykkäänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214