tunteeko kukaan poikaa nimeltä Jaakko. Asuu tällä hetkellä ilmeisesti jossain päin Vantaata. n. 28 vuotias.
Jaakko?
10
1278
Vastaukset
- Jaakon tuttu
Tunnen yhden Jaakon Vantaalta. Onko tarkempia tietoja sun etsimästä henkilöstä? Tai missä ootte törmänny...
- olisi kiva...
ei ole tarkempia tietoja. Ei katsos paljoa muista. on aikaakin jo kulunut... Mikä on tämän Jaakon ammatti, siis jonka sanoit tuntevasi?
- olisi kiva...
olisi kiva... kirjoitti:
ei ole tarkempia tietoja. Ei katsos paljoa muista. on aikaakin jo kulunut... Mikä on tämän Jaakon ammatti, siis jonka sanoit tuntevasi?
tiedätkö onko jaakko(jonka sanoit tuntevasi) naimisissa/lapsia/seurusteleeko tällä hetkellä ?
- Jaakon tuttu
olisi kiva... kirjoitti:
tiedätkö onko jaakko(jonka sanoit tuntevasi) naimisissa/lapsia/seurusteleeko tällä hetkellä ?
Vapaalla jalalla se tällähetkellä viilettää.
- Jaska
Voisit hieman vihjata taustoista. Missäpäin viimeksi nähty?
- olisi kiva...
Tällä kyseisellä Jaakolla on tietääkseni lapsi. Hän opiskeli markkinointia(?) Hän asui Tampereella jonkin aikaa sitten.
- Yks Jaakko
Hmmm, en taida olla kyllä minä mutta moni asia täsmää. Asuin kyllä jokin aika sitten Tampereella, nykyään Helsingissä. Ikä täsmää, mutta lapsia ei kyllä oo. Anna nyt jotain lisävihjeitä, esim ulkonäöstä ja missä merkeissä törmäsitte?
- On tietoo
Muistaakseni jaakko kiipesi pavunvartta ylös jonnekin, eikä ole sen koommin näkyny.
- Vantaalta
Minäkin tapasin kerran yhden Jaakon, tosin en muista muuta kuin että se asuu Vantaalla... ehkä parempi etten muistakkaan. =)
Taitaapa olla niin, että Vantaalla asuu aika monta Jaakkoa!! - Anonyymi
en
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676