viikon uutinen???

.........,.,.,

mikä on tän viikon uutinen???? euroopassa??
voisko joku ystävällinen vastata.
tarviin ton tiedon

27

9137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,j,

Siinähän sitä onkin.

• ---.-.--.-.-.

eikös lintuinfluenssa oo viikon uutinen???
        vai???

• agrqwgw56

Itävallan mäkijoukkue on käyttänyt heliumilla täytettyjä mäkihaalareita kahdessa viimeisessä kilpailussa.

Heliumia on varastoitu mäkihaalarin ns. heliumhuokosiin. Hyppääjän painoon heliummäkihaalarit vaikuttavat keventävästi n. 4.5 kg, joka asiantuntijoiden mukaan tekee jopa 5-9 metriä isossa mäessä. Puku antaa valtavan edun verrattuna suomalaisten käyttämiin tavallisiin mäkihaalareihin.

Heliummäkihaalarit ovat myös suuri riskitekijä ylipitkien hyppyjen takia. Vuonna 1972 Sapporon Olympialaisissa kiellettiin Neuvostoliittolaisten käyttämät ns. vetymäkihaalarit, koska ne antoivat samoja ominaisuuksia kuin itävaltalaisten heliummäkihaalarit.

Venäläisiä mäkimiehiä väitetään kuolleen haalaria kehiteltäessä 12 vedyn räjähdettyä hypyn kaatumisen jälkeen kertoo Itar Tass.

KOK vaatii nyt Itävallan mäkimiesten mitalien mitätöimistä ja 2 vuoden ragaistusta.

• -....

kiitos

• ,j,
        -.... kirjoitti:

kiitos

...sinä tuota runkkua kiittelet? Minähän se kerroin oikean vastauksen.

• tiedosta

Tämä oli kyllä ihan oikeasti viikon paras juttu.Kiitos kirjoittajalle.Tulin hyvälle tuulelle.
        Jutussa on huikean hauskaa ideaa!

• saattaisi löytyä
    • Tiedonkattaja

Laakson Amin Corolla lähti lapasesta

• uutinen

miten kullista saa 30 senttisen

• tiedä

Lyhentämällä tietenkin.

• bbbbbbbbbbbb

Suomalainen tutkijaryhmä on onnistunut tunnistamaan solujen kasvuun ja jakautumiseen vaikuttavat geenit.

• juke

nousiainen jaksoi hiihtää 50,llä peräti 10 km ennenkuin keskeytti, olin varma että 2,5km jälkeen hyppää sivuun.tämä suoritus vastaa tulevaa kiekkokultaa upeeta mahtavaa

• siis

milloinkahan tulevaa kiekkokultaa...?

• Layne RIP

Ehdottomasti legendaarisen Seattle yhtyeen comeback uutinen.

Kautta aikain hienoin yhtye.

• Luka_hki

...ensi syksyksi KOFFin perinteiselle "supertähti" keikalle? =)

• jakke

ninja mikälie himin tyyö malli on tehnyt levytyksen

• K:K:K

Kyllä se kesti monta vuotta että suomen valtio heräs että palautetaan noi Somalit tekemästä rikoksia takasin sinne mistä ovat tulleet,eli somaliaan .mitä hittoa suomalaiset niitä tarttee hyysätä kun eivät opi maan tavoille!!!!

• freedom is limitless

Vai niin, oot kyllä suupea katseinen pikku ihminen. Mikään ihminen ei omista mitään maata eikä kansaa. Pitäsköhän kaikki valkoiset häätää etelä-afrikasta, koska ovat tehneet pahimmat rikokset: tietenkin varastavat vähemmistöjen rikkauksia :ÖLJY:.
        Mietikää nyt hyvät ihmiset enneku puhutte

• freedom is limitless kirjoitti:

Vai niin, oot kyllä suupea katseinen pikku ihminen. Mikään ihminen ei omista mitään maata eikä kansaa. Pitäsköhän kaikki valkoiset häätää etelä-afrikasta, koska ovat tehneet pahimmat rikokset: tietenkin varastavat vähemmistöjen rikkauksia :ÖLJY:.
        Mietikää nyt hyvät ihmiset enneku puhutte

Ei ihan tasantarkkaan noin mene..Tuo kannattaisi kertoa niille kymmenille tuhansille suomalaisille, jotka kuolivat puolustaessaan maata.
        Erityisesti elossaoleville..Ei meinaan täällä olisi mitä kirjoittaa ilman heitä.
        Samanhan nämä maahanmuuttajat tekevät muiden globaalisakin kanssa..varastavat kansallisomaisuutta.Ulos maasta, jos eivät elämään kansan tavoilla ilman erioikeuksia ja suojelua.
        Ja mitä tulee ulkomaihin..Hittoako niiden asiat tänne kuuluvat..Hoitakoon omat asiansa.
        Jos haluaa kokeilla tätä hyvänosaisuutta niin kannattaisi vaikka mennä pakolaiseksi Venäjälle.Mitenhän kohdellaan..?

• k-a

halosen palkan korotus tämä on sitä demarien pröystäilyä eläkkeläisten kustannuksella

• Rahastusta sairaitten kusta...

Onko Mediviren työterveys rahastusta?

• mara

mun mielest se on et tarja tyyty noin pieneen palkankorotukseen.kaverit sentäs saa saman verran mitä on sairaanhoito kulut vuodessa.yriteetään nyt arvostaa pressaa,ja anetaan siille nyt ainakin 150mil,e vuodessa lisää. mun mielestä se on oikeus ja kohtuus.

• ON SE......

......ETTÄ MINULLA ON NIIN PIRUN TYLSÄÄ!!!!!!!

• Pump Up The Jam

Tilanne: Mies ehti antaa muutamille medioille "Minä muutun ja paranen" -haastatteluja vuoteesta ja kerää säälipisteitä kipeästä polvestaan :) Heti kun herra kansanedustaja sai lähtöpaperit sairaalahoidosta kotiutukseen... Mitä tämä korkeasti palkattu järki-ihminen tekee? Vetää kovan kännin ja säätää itsensä juoppohulluksi ja suljetulle pameja popsimaan.

Kyllä lähtee.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe