OMA MAHDOTTOMUUS
On suuri ero sillä, mitä me nimitämme
uskoksi Jumalaan ja Jumalan uskolla
jonka Jumala itse vuodattaa ihmiseen.
Sellaista uskoa ei saavuteta omien
aikaansaannosten tahi oman vaivannäkömme
tuloksena.
Jos meillä on JUMALAN USKO
niin me olemme saaneet sen Häneltä
eikä omasta älystämme tai omista väitteistämme.
Jeesus ei sanonut: " Jos sinulla on voimaa uskoa
että Jumala tahtoo siirtää vuoret, silloin Hän
on sen tekevä. "
Eikä Hän myöskään sanonut:
" Jos sinä voit olla kyllin kestävä ja uskoa kyllin kauan ( että se on tehty )niin se on
tapahtuva. "
Ei!, Hän sanoi: OLKOON TEILLÄ JUMALAN USKO!
Toisin sanoen: Hanki jotakin Jumalan uskosta.
Ja kun olet sen saanut, sen ainoan voiman
jolla vuoret saatetaan siirtää
ja heittää mereen.
Jeesus puhuu itsekin siitä
että täytyy uskoa ilman epäilystä sydämessä.
Jos omistat todellisen uskon, et voi epäillä.
Tarvitsemme Jumalan uskon
ei oman uskon, vaan Hänen
puhdistamaan sydämemme kaikesta levottomuudesta
peloista ja epäilyksistä.
Omistamalla Hänen uskonsa
on kaikkein tärkeintä aina etsiä
ensin Parantajaa eikä paranemista.
**
Korkeimman suojassa
ja Kaikkivaltiaan varjossa
on sielun lepopaikka.
Rukoillaan Jumalan uskon mukaisia
uskon rukouksia - Hengessä ja totuudessa.
Usko Jumalaan / Jumalan usko
8
479
Vastaukset
- ExMennari
Omakiihoituksellinen suggestiousko jota mennarit julistaa ei toimi. Sen sain karvaasti kokea. mutta on toinen evankeliumi,toinen pyhä henki ihmistäkorottava henki joka matkii kyllä Herran aitoa Henkeä.
- Jeesuksen usko
Ilm. 12:17
Ja lohikäärme vihastui vaimoon ja lähti käymään sotaa muita hänen jälkeläisiänsä vastaan, jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen todistus.
Ilm. 13:10
Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Ilm. 17:6
Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Ilm. 19:10
Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Ilm. 22:21
Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Jeesuksen usko on samanalaine usko kuin Jeesuksella oli.
Jeesuksen todistus on profetian henki.
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on Jeesuksen usko.- Jalmari
Mikäs kirjoitus sinulta tupsahtikaan? Runotyttö kirjoitti nätin runon rohkaisuksi ja kiitos hänelle. Ja mitä sinä teet? Ammutko kaikkea mikä liikkuu hengellisellä rintamalla. Eihän kukaan voi mitään kohta kirjoittaa kun heti ammutaan kovilla ammuksilla väärän edustajaksi.
(Raamatun sanojasi en ole vastaan, vaan tapaasi vastailla)
- Trubaduuri
Niin, jokainen saa uskonsa syntymänsä muassa
lahjana Kaikkivaltiaalta, ihmiskunnan Luojalta, taivaalliselta Isältä. Mutta harvat pysyvät uskossaan elämänsä loppuun asti, kuten raamatussa sanotaankin, sillä monet luopuvat uskostaan ja menettävät iankaikkisen elämän.- saa uskonsa syntymänsä??
Hetkinen, viestität jotain, mikä on sanan ulkopuolella. Jos tarkoitat saa uskon syntymässä Jumalaan, niin se ei pidä paikkaansa.
Usko tulee kuulemisesta ja se sanan kautta. Se ei tule luonnollisen synymän lahjana.
Silloinhan kaikki usko johonki, missä vaan maailmassa sanasi mukaan on ihmiskunnan Luojalta.
Älkää eksykö. Usko tulee lain ja evankeliumin kautta, se synnyttää uskon. Laki osoittaa synnin, se osoittaa pelastuksen tarpeen, ja se tarttuu evankeliumiin ja se on Jumalan teko meissä. Siitä saadaan usko.
Ymmärrän puheesi uskon saamisesta lapsikasteen kautta. Uskoa ei tule teoista, uskoa ei tule lapsi eikä aikuiskasteen kautta!
Tässä muuten mennään vikaan ja saarnataan ihmiset väärään rauhaan. - Trubaduuri
saa uskonsa syntymänsä?? kirjoitti:
Hetkinen, viestität jotain, mikä on sanan ulkopuolella. Jos tarkoitat saa uskon syntymässä Jumalaan, niin se ei pidä paikkaansa.
Usko tulee kuulemisesta ja se sanan kautta. Se ei tule luonnollisen synymän lahjana.
Silloinhan kaikki usko johonki, missä vaan maailmassa sanasi mukaan on ihmiskunnan Luojalta.
Älkää eksykö. Usko tulee lain ja evankeliumin kautta, se synnyttää uskon. Laki osoittaa synnin, se osoittaa pelastuksen tarpeen, ja se tarttuu evankeliumiin ja se on Jumalan teko meissä. Siitä saadaan usko.
Ymmärrän puheesi uskon saamisesta lapsikasteen kautta. Uskoa ei tule teoista, uskoa ei tule lapsi eikä aikuiskasteen kautta!
Tässä muuten mennään vikaan ja saarnataan ihmiset väärään rauhaan.Väität siis ettei Kristus ja Johannes Kastaja sekä monet muut ihmiset ole saaneet uskoaan syntymänsä muassa lahjana taivaalliselta Isältä. Oletko valmis pysymään sanassasi viimeiselle tuomiolle asti?
- runis
Oi, Herrani
tämän vaellukseni ajan
minne ikinä
pystytän majan
ottaos Sinä
mun käteni heikot
oma uskoni
kanna mua ei
Sinä turvakalliolle mut veit
näen kaduilla paljon monta
surullista ja turvatonta
kulkee katse tyhjyyttä päin
ihmislapsi yksinäin
( hidas haitarisoolo )
Oi, Herra
armahda meitä
tämän kansan surutonta
ei ihminen huomaa
syntejänsä monta
luulee että kaikki
on vain ajatonta
Ottaos Herra
mun käteni heikot
puhdista verellä
Golgatan
oma uskoni ei mua kanna
käsivarsillesi nosta
ja kanna
( välisoitto )
Jumala Sinuun turvaan
liejusta nostit kulkijan
ikuinen Rakkaus kuljettaa
Jumalan lasta armossaan
autuas päivä viel koittaa
taivaan kanteleet
ylistystä soittaa
täällä kun hetken kuljen vain
tämän kalliin elämän
lahjaksi sain
Oi, Herra on kiitosta tulvillaan
mun sydämeni niin rakastaa!
( viim.säkeistö kaksi kertaa )
runis - runis
Uskon kautta Jumalaan -
Jumalan uskolla, Daavid voitti leijonan ja karhun
ja myöhemmin hän kukisti Goljatin.
Tuskin kukaan olisi ajatellut leijonan olevan
Jumalan erityinen siunaus, paremminkin
hän olisi luullut sitä sekasorron aiheuttajaksi.
Leijonaan oli kätketty Jumalan
tilaisuus Daavidille.
Jokaiseen vaikeaan tilanteeseen
jos vain otamme sen vastaan oikealla tavalla
on kätketty Jumalan tilaisuus meille.
Jokaisesta kiusauksesta tulee meille
Jumalan mahdollisuus.
Erämaassa sijainnut ilmestysmaja
oli sireenin - ja oinaannahkojen
sekä vuohenkarvakudosten peittämä
eikä kukaan olisi voinut aavistaa
Jumalan kunnian olevan niiden peittojen alla.
Jumalan Sekina - KUNNIA - ilmestyi niiden alla.
*
Saakoon Jumala avata meidän silmämme näkemään Hänet, kaikissa kiuasuksissa, vaaroissa
ja epäonnistumisissa.
ADON HAKAVOD!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822