RUOTSI ON HANNU HANHI

shit...

ruotsi on jo välierissä periaatteessa..koska ruotsi jää lohkossa kolmanneksi ja kohtaa sveitsin..
ruotsi voittaa ottelun ylivoimaisesti..
ruotsi on hannu hanhi joka etenee kisoissa tuurilla..
ruotsi häviää tänään tahallaan että ei menetä kolmos sijaa..

11

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • City?

Ruotsi sai "pääsylipun" mitalipeleihin, kun Valkovenäjä asettui välierävastustajaksi ja kuinkas kävikään?;D

Se siitä Hannu Hanheudesta!?:D

• juttu,,

kyllä se on silti selvä tapaus..on se nyt helpompi lähteä sveitsiä vastaan pelaamaan kuin vaihtoehtoisesti kanadaa tai tsekkiä vastaan

• veidi
        juttu,, kirjoitti:

kyllä se on silti selvä tapaus..on se nyt helpompi lähteä sveitsiä vastaan pelaamaan kuin vaihtoehtoisesti kanadaa tai tsekkiä vastaan

kyllä se vaan on niin että joukkue ei luota itseensä jos helpompia vastuksia hakee tietää pikaista kotiin palua

• sebb

Nyt ei ole tommy salo maalissa!

• zippas

On se, että Slovakia häviää tahallaan Ruotsille. Haiskahtaa 0-0.

• Välläköhäliä

Onhan tuo alppimaa pelannut hienostikin, paitsi nyt tietysti suomea vastaan tuli takkiin.
      Kaatanut tsekin ja kanadan, kyllä siellä lähtee ruattalaiset varmasti ihan tosissaan pelaamaan, oli vastassa vaikka uzbekistan...

• Original Roope

Tuskinpa lähtevät aivan tahallaan häviämään. Tappio ei tee hyvää joukkuemoraalille. Sitä paitsi, jos otteen päästää välillä löystymään tällaisessa turnauksessa on vaikea saada takaisin.

Sveitsi ei todellakaan ole väheksyttävä vastus. Se on parhaiten näihin kisoihin valmistunut/valmennettu joukkue.

• hohotus

Mikä ihmeen moraali?
        Mikä ihmeen ammattiylpeys?

Torinossa tavattu 25 juopunutta apinaa, tavattu pukeutuneen sini-keltaiseen ja johtajan selässä luki Forsberg.

• 8-P

up

• Sen näki miten Ruotsi pelasi kyllä hyvin mutta vältti tekemästä maaleja että ei tarvitse kohdata Venäjää. Oikeasti Suomikin hyötyi Ruotsin taktikoinnista sillä että Venäjä joutui todella koville Kanadaa vastaan ennen Suomen kohtaamista. Suomea vastaan Venäjä ei ollut enään yhtä kovassa liidossa kuin Kanadaa vastaan.

Näin oli kahdeksan vuotta sitten.

• olut14

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe