neitsyyden menettämistä???

kertokaa

En tiedä onko tästä jo keskusteltu mutta heitän nyt ilmoille ajatuksen.
Onko ensimmäinen masturbointi neitsyyden menettämistä? mitä seksissä muka tapahtuu erilailla kuin masturboidessa. Tuntuu hyvältä, saa orgasmin ja homma on ohi.
antakaa omaa kommenttia

13

6461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _tytt_ö_

      No ei ole masturbointi neitsyyden menettämistä koska neitsyyden menettää vain kun on yhdynnässä toisen ihmisen kanssa. Yhdyntä kyllä vitun merkityksellinen asia jo lajin lisääntymisen kannalta sekä oman mielenterveytensä. Itsetyydytys ei ole edes seksiä mielestäni.

      • Miten se liittyy?

        "Yhdyntä kyllä vitun merkityksellinen asia jo lajin lisääntymisen kannalta sekä oman mielenterveytensä."

        Tuon lisääntymisjutun kyllä ymmärrän, mutta en tuota mielenterveydellistä syytä. Miten yhdyntä on mielenterveyden kannalta välttämätön asia?

        Ihminenhän on mieleltään heikko, mikäli ei kykene seksiä vastustamaan. Oma mielipide.


      • rollman
        Miten se liittyy? kirjoitti:

        "Yhdyntä kyllä vitun merkityksellinen asia jo lajin lisääntymisen kannalta sekä oman mielenterveytensä."

        Tuon lisääntymisjutun kyllä ymmärrän, mutta en tuota mielenterveydellistä syytä. Miten yhdyntä on mielenterveyden kannalta välttämätön asia?

        Ihminenhän on mieleltään heikko, mikäli ei kykene seksiä vastustamaan. Oma mielipide.

        uskovaisten väärää propagandaa, kyllä on mielenterv ongelma jos ei saa lauta kun itse haluaa ja saada hyvän miellyttävän tyydytyksen


      • Itsehillintää...
        rollman kirjoitti:

        uskovaisten väärää propagandaa, kyllä on mielenterv ongelma jos ei saa lauta kun itse haluaa ja saada hyvän miellyttävän tyydytyksen

        En minä sitä tarkoittanut, etteikö saa laueta. Ei seksistä kieltäytyminen ole sen vaikeampaa kuin alkoholista kieltäytyminen. Ei alkoholista kieltäytyminenkään ole mikään ongelma mielenterveydelle. Siksi minä en käsitä, miksi tämä 'tytt-ö' väittää, että seksi tietynlaisena elimistön omana huumeena olisi merkityksellinen mielenterveydelle!? Huume kuin huume ja aina voi kieltäytyä menettämättä mielenterveyttään - tosin on vaikeampaa, jos pääsee huumeen makuun.

        Kyllä se on niin, että minä vien ruumista eikä ruumis ja mielenheikkoudet minua.


      • Anonyymi

        Survomista ei tarvitse harrastaa. Ei ole tarvetta.


    • vastauksia...

      Ei siinä muuta eroa ole, mutta yhdyntä sattuu ihan jumalattomasti ja joutuu teho-osastolle tiputukseen viikoksi ja lisäksi anatavat verta yms. Muuten masturbaatio ja yhdyntä ovat lähes samankaltaiset toimenpiteet, toki kumpikin välttämättömät.

    • se idea...

      Että nainen ja mies yhtyvät keskenään, eikö? Tärkeä pointti on nimenomaan se, että siitin viedään emättimeen, silloinhan on kumpikin, sekä nainen että mies, neitsyytensä menettäneet. Mielestäni ensimmäinen masturbointi ei vielä varsinaisesti ole neitsyyden menettämistä, vaikka nainen/naisen emättimeen laitettaisiinkin jotain, sormi tms. Kyse neitsyyden menettämisestä on yhdynnästä kahden ihmisen, tytön ja pojan/miehen ja naisen välillä.

    • Nanu

      Siis ensimmäisessä yhdynnässähän yleensä immenkalvo menee rikki, joka voi sattua. Sekin on yksilökohtaista, esimerkiksi minun kohdallani se ei tuntunut juuri missään. Ensimmäisessa yhdynnässä (siitin siis menee emättimeen) menettää neitsyytensä, ei sormi- tai muullakaan pelillä. Käsittääkseni juuri tuo immenkalvo on "asian ydin".

      • Nigge

        ...kosauttaa entiseksi sillä 25 cm dildolla? Menikö neitsyys? Poikafrendille voi sitten feikata "Uuuh aah ooh, sattuu, älä pane enää". Poikaystävä ajattelee "Nyt minä olen mies kun panin neitsyeen puhki."

        Kö?


      • asian ydin
        Nigge kirjoitti:

        ...kosauttaa entiseksi sillä 25 cm dildolla? Menikö neitsyys? Poikafrendille voi sitten feikata "Uuuh aah ooh, sattuu, älä pane enää". Poikaystävä ajattelee "Nyt minä olen mies kun panin neitsyeen puhki."

        Kö?

        Siinähän se meni. Poks !! Sillä sipuli.


    • ei tarkoita

      että menettää neitsyytensä. Myöskin itsetyydytys on seksiä.

      Neitsyytensä menettää vain jos on yhdynnässä. Orgasmin voi saada vaikka pelkästään ajattelisi jotain hyvin paljon itseään kiihottavaa. Nainen saa myöskin helpommin orgasmin klitorista hyväiltäessä, mutta tämähän on yksilökohtaista. Joten neitsyys ei mene masturbaatiossa.

      • Anonyymi

        Jos esim limakalvo on mennyt rikki itsetyydytyksen aikana koska on vaikka käyttänyt dildoa tai jotain isompaa kuin sormia, niin oletko vielä neitsyt siinä vaiheessa?


    • Herra N

      Neitsyyden menettäminen tarkoittaa sitä, että olet sukupuoliyhdynnässä toisen sukupuolen kanssa eli mies ja nainen. Lesbo ja homo seksi ei ole varsinaisesti neitsyyden menettämistä.

      Neitsyyden menettää siten että jos nyt vaikka olet tyttö niin poika työtää jäykistyneen siittimensä emättimeesesi, vaikka olisi kortsu ja kaikki niin silti olet menettänyt silloin neitsyytesi.

      Kuitenkin on sanottu monia neitsyeitä... eli normaali neitsyt(ei ole ollut sukupuolikontaktissa), peppuneitsyt(niin miehille kuin naisille:ei ole saanut seksiharrastusta anaaliin) on niitä vielä muitakin, mutta ei tule nyt mieleen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe