reissullansa, mutta ku saapi joka kerta!
Jos sais kerran
7
403
Vastaukset
- Kätilö
Onneks olkoon ja poika laps tulkoon.
- kääpä
kotona::))))
- temppeliherra
Luulen nyt hieman harjoiteltuani osaavani siittää myös pojan! Ja en nyt tarkoita, että siittäisin pojan!!???
iskuyritys:
" Voephan se olla niinnii että piäset meille mutta voephan se olla ettet piäsekkää"
Ja mä en ole savolainen;)- temppeliherra
Vua suattaahan se niinnii olla, jotta piävyt meijjän sukuhautaan jos ossoot olla immeisiks!
temppeliherra kirjoitti:
Vua suattaahan se niinnii olla, jotta piävyt meijjän sukuhautaan jos ossoot olla immeisiks!
hyvinnii tai sitte ei. Kuha venkoilen;)
- Jumprahuti
meikäpoika saa vaikkei reissaakaan ;0))))))))))))) Mitenköhän sitten kävisi jos vielä kiertäisin muailimaa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844