;-)
SAINPAS SUT KURKKAAN TÄNNE.....!!!!!!
HEIPS! Kukaan ei
9
221
Vastaukset
- minä
ainakin uskoin...
ain mä meen tähän....heh...kuik kuik....=;0)))))
- Jumprahuti
Näin sitä vedetään hyväuskoisia nenästä. Jahka NoitaNainen ja Welhotar palaavat niin he taikovat sinulle pyynnöstäni karvaisia syyliä naaman täyteen ;0)))))))))))))))))))))
- NoitaNainen
huijarit karvaantuuuuuu :o)))))))Kjäh!
Vaikket ees pyytännä... - Jumprahuti
NoitaNainen kirjoitti:
huijarit karvaantuuuuuu :o)))))))Kjäh!
Vaikket ees pyytännä...kun karvoitit mokoman epelin ;0)
- lätilätiläää
Jumprahuti kirjoitti:
kun karvoitit mokoman epelin ;0)
MULLAA ONKII HÖÖYLÄÄÄ.....
- Jumprahuti
lätilätiläää kirjoitti:
MULLAA ONKII HÖÖYLÄÄÄ.....
kohta läskit löllyää ja kasvaa suuri nenänpää ja suusi suoltaa sammakoita, kikkareita, etanoita eikä mitään jupinoita sillä NoitaNaista ei kukaan voita!
Kiäh vaan noidan puolesta ;0))))))))))))) - SITTENHÄN
Jumprahuti kirjoitti:
kohta läskit löllyää ja kasvaa suuri nenänpää ja suusi suoltaa sammakoita, kikkareita, etanoita eikä mitään jupinoita sillä NoitaNaista ei kukaan voita!
Kiäh vaan noidan puolesta ;0)))))))))))))OON NOIDAN KANSSA SAMALLA VIIVALLA KUN SEN NOKANPÄÄSSÄ OLEVA SYYLÄ PEITTÄÄ OLEMATTOMAT SILMÄT:))))))
- Jumprahuti
SITTENHÄN kirjoitti:
OON NOIDAN KANSSA SAMALLA VIIVALLA KUN SEN NOKANPÄÄSSÄ OLEVA SYYLÄ PEITTÄÄ OLEMATTOMAT SILMÄT:))))))
on kuule mantelinmuotoiset kauriinsilmät ja karvat vain niissä paikoissa missä kuuluukin ;0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681233
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786