Housujen päältä ?

Eros

Tykkäättekö tytöt hyväillä itseänne joskus myös housujen päältä (muutenkin, kuin siitä syystä, ettette voi riisuakaan) ?

Minkälaiset housut ovat siinä puuhassa mukavimmat ?

Tuntuuko housujen kostuminen mukavalta ?

17

13860

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseni

      koskettelusta pikkuhousut päällä. Housut kostuu kivasti,ja kangas tuntuu pehmeältä häpyhuulia vasten.

      • Eros

        Kiihotuin huippuun lukiessani vastaustasi.Voisimmeko tavata jossakin vaikka salaa, voisit hyväillä itseäsi housujen päältä ja minä katselisin?Voisin maksaakkin sinulle siintä hieman.


      • Nauroin
        Eros kirjoitti:

        Kiihotuin huippuun lukiessani vastaustasi.Voisimmeko tavata jossakin vaikka salaa, voisit hyväillä itseäsi housujen päältä ja minä katselisin?Voisin maksaakkin sinulle siintä hieman.

        itseni kipeäksi,kun joku idiootti oli vastannut minuna tähän viestiin.. En siis harrasta navettoja. Taisit suuttua pahemman kerran tälle lannanluojalle. XD Minulle ei valitettavasti käy tapaaminen,mutta tuskin kenelläkään naisella on fantasiaasi mitään vastaan sanomista.Kun tapaat sopivan naisen,ehdota hänelle tätä. Itse olen kokeillut pikkuhousujen lisäksi silkkikangasta.Se tuntuu parhaimmalta,sillä kangas on erittäin ohutta ja pehmeää.


    • Eros (aiheen aloittaja)

      Eli toi vähälahjainen, joka kirjoitteli nuo vastaukset, ei todellakaan ole sama henkilö, kuin aiheen aloittaja.

      Itse en missään tapauksessa kirjoittelisi moisella tavalla.

    • kyllä !

      Kyllä pidän, harvemmin sitä tosin, valitettavasti, tulee tehtyä nykyään. Pitäisikin kokeilla taas joskus, pitkästä aikaa. Yleensähän sitä kun kuitenkin on ilman vaatteita siinä touhussa (tai käsi housuissa). Monia kerroksia vaatteita ei tietenkään voi olla, muuten ei tunnu, eikä liian paksuja housuja, kuten farkkuja. Eli pikkarit ainoastaan, ja mielellään sellaiset just sopivasti hankaavat materiaalit (ja saumakohtakin on ihan näppärä apuväline). Tosi kivaa, kun otit asian esille, ja palautit mieleen miltä se tuntuu... Pitää alkaa harrastaa taas, ihan vaihteluksi ja virkistykseksi. ;)

      • Eros

        ...kun olet kokeillut, että miltä tuntui pitkästä aikaa

        Kuvaile samalla mitä teit ja millaiset pöksyt sulla oli ?


      • Eros
        Eros kirjoitti:

        ...kun olet kokeillut, että miltä tuntui pitkästä aikaa

        Kuvaile samalla mitä teit ja millaiset pöksyt sulla oli ?

        keksi oma nimimerkkisi, on säälittävää kirjoitella toisen nimimerkillä vai saatko siintä jotain kiksejä?


    • amandaaa

      tarpeeks jos housujen päältä...tarvii sormiotteen, kunnon kosketuksen...tyydytän itseäni aina että sormi menee pikkareihin, en riisu niitä pois, vaan siitä välistä sormettelen.

      • Eros

        Voisitko sormettaa pikkuhousujesi päältä vaikka tasan kello 14:00, niin runkkan samalla ja ajattelen pilluasi.Veikkaan, että olet juuri sopiva sormettamaan housujen päältä pikku pimpsaasi.Onhan se märkä?


    • alkup Eros

      Edelleenkin täällä yksi tai useampi (ilmeisesti yksi) jaksaa kirjoitella sillä nimimerkillä, jolla itse tämän aloitin. Hänen tyylinsä on kuitenkin sen verran köykäistä, että valistuneet lukijat varmasti huomaavat eron.

      Voihan olla, että tämä trollaaja on joskus kirjoittanut samalla nimimerkillä. En minä voinut ennen kirjoitustani ruveta lukemaan kaikkia aikaisempia viestejä ja tarkistamaan, ettei juuri tätä nimimerkkiä kukaan ole käyttänyt.

      Kiitoksia mukavista viesteistänne ja toivon, ettette ole pahastuneet 'nimimerkkikaimani' epäkohteliaista tölväisyistä.

      Enään en viitsi tähän asiaan palata, koskapa se ei mitään hyödytä. Sen opin, että kannattaa rekisteröidä oma nimerkki, niin välttyy tällaiselta harmilta.

    • tyydyttää housut jalassa

      aika usein tyydytän itseäni suihkussa satiinipikkarit jalassa. Se tuntuu hyvälle. Myös sängyssä mieheni tykkää nuolla pikkuhousujen päältä ja ampua lastit niiden sisään tai päälle. Joskus myös pissaan housuihin ;)

    • Anonyymi

      Minä masturboin aina pöksyt jalassa koska klitoris on niin herkkä. Pyöritän klittaa etu ja keskisormella nopeasti. Saan tavallisesti 2-3 orgasmia. Pöksyt kostuu niin että
      Käytän pyyhettä alla. Fantasioin joskus että mies laittaisi pöksyni ylleen.

    • Anonyymi

      Minä tykkään tehdä tuota aina kun on liukkaat tuulihousut jalassa. On niin herkkä alapää, että tuntuu prhaalta hoisujen päältä. Joskus kostuu oikein läpikin :)

      • Anonyymi

        Monesti olen hieronu mun vaimoa ja pikkarit saanu märäksi helposti,joskus housujenkin päältä saanu kastumaan kunnolla.
        Muutamia kertoja oltu jossain ja laittanu käden housuihin sille niin märkää siellä ollu aika nopeasti ja liukasta riittäny koko jalkovälissä!


    • Anonyymi

      Haluisko joku täältä runkkailu seuraa tänään?

    • Anonyymi

      Etu ja keski sormet pikkareiden päältä ja siitä vaan

    • Anonyymi

      alkkarien päältä klitoriksen hierominen best

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe