elikä Kerran eräs rouva soitti putkiliikkeeseeni, että hänen pesukoneensa vesihana reistailee. Menin sitten katsastamaan vikaa, kun huomasin hanan vieressä auki olevassa pesukoneessa asiakkaani alushousut. Olin ollut hieman puutteessa, joten minulla rupesi jo noin vähäinen ottamaan vähän eteen. Otin pöksyt koneesta ja ihailin niitä. Nuuhkaisin niitä hiukan, mutta niihin oli tarttunut niin paljon haisevaa valkovuotoa, että rupesin yskimään sille pahalle hajulle. Mahani oli ollut hiukan sekaisin jo aamulla, joten yskiessä en pystynyt pidättemään tulossa olevaa pierua, vaan päästin vahingossa kunnon päräyksen ripulipaskan kera. Ääni oli niin kova, että asiakkaani tuli katsomaan, mitä oikein tapahtuu. Siinä sitten seisoin asiakkaani alushousut kädessäni, muna pystyssä, lahkeesta ripulia valuen ja asiakkaani tuijottaessa suu pyöreänä. Vähän oli selittämistä.
töppäilibn ravtolassa
6
1572
Vastaukset
- Kiki
Olen 19´8v poika Turusta ja seurustelen 15v pojan kanssa ja olen pannut useasti!
PS. opettele kirjoittaan!- kiki
tuli pika kypsyminen. Nyt olen aikuinen. En enää kerro kakkajuttujani. Olen naimisissa ja inulla on ainakin kaksi lasta ja auto ja talo ja muija. Eikun mies.
Ja palkkaa on 4780 erkkiä kuusas plus lisät ja km korvaukset ja korvaus lihassärystä ja kihdistä ja vakuutustulot on paljon.
Aika kivasti vaikka oonkin homo ja hullu ja kirjoitan huonoa sumeuuea. - kiki
kiki kirjoitti:
tuli pika kypsyminen. Nyt olen aikuinen. En enää kerro kakkajuttujani. Olen naimisissa ja inulla on ainakin kaksi lasta ja auto ja talo ja muija. Eikun mies.
Ja palkkaa on 4780 erkkiä kuusas plus lisät ja km korvaukset ja korvaus lihassärystä ja kihdistä ja vakuutustulot on paljon.
Aika kivasti vaikka oonkin homo ja hullu ja kirjoitan huonoa sumeuuea.oulunkylän jääkentän pukukopissa 1988? Oli aika kylmää ja kuumaa!
- joppe
oho! no ei se oo maailmanloppu kamu vielä ollaan elossa vai mitä?
- ;DDDDDDDDDDDDDDDD
Hahahahahahahahaahahahahaha!! :DDDDDDDDDD
- sasuki
sulla maha pahasti epäkunnossa, mee nyt jo juttuines huuhaa sivuille, ku ei sul oo edes mielikuvitusta
Mikä se on ,joka seisoo ja on paskaa täys?
Se on järki, joka seisoo, pää on täys......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768