töppäilibn ravtolassa

kiki

elikä Kerran eräs rouva soitti putkiliikkeeseeni, että hänen pesukoneensa vesihana reistailee. Menin sitten katsastamaan vikaa, kun huomasin hanan vieressä auki olevassa pesukoneessa asiakkaani alushousut. Olin ollut hieman puutteessa, joten minulla rupesi jo noin vähäinen ottamaan vähän eteen. Otin pöksyt koneesta ja ihailin niitä. Nuuhkaisin niitä hiukan, mutta niihin oli tarttunut niin paljon haisevaa valkovuotoa, että rupesin yskimään sille pahalle hajulle. Mahani oli ollut hiukan sekaisin jo aamulla, joten yskiessä en pystynyt pidättemään tulossa olevaa pierua, vaan päästin vahingossa kunnon päräyksen ripulipaskan kera. Ääni oli niin kova, että asiakkaani tuli katsomaan, mitä oikein tapahtuu. Siinä sitten seisoin asiakkaani alushousut kädessäni, muna pystyssä, lahkeesta ripulia valuen ja asiakkaani tuijottaessa suu pyöreänä. Vähän oli selittämistä.

6

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Olen 19´8v poika Turusta ja seurustelen 15v pojan kanssa ja olen pannut useasti!

      PS. opettele kirjoittaan!

      • kiki

        tuli pika kypsyminen. Nyt olen aikuinen. En enää kerro kakkajuttujani. Olen naimisissa ja inulla on ainakin kaksi lasta ja auto ja talo ja muija. Eikun mies.
        Ja palkkaa on 4780 erkkiä kuusas plus lisät ja km korvaukset ja korvaus lihassärystä ja kihdistä ja vakuutustulot on paljon.
        Aika kivasti vaikka oonkin homo ja hullu ja kirjoitan huonoa sumeuuea.


      • kiki
        kiki kirjoitti:

        tuli pika kypsyminen. Nyt olen aikuinen. En enää kerro kakkajuttujani. Olen naimisissa ja inulla on ainakin kaksi lasta ja auto ja talo ja muija. Eikun mies.
        Ja palkkaa on 4780 erkkiä kuusas plus lisät ja km korvaukset ja korvaus lihassärystä ja kihdistä ja vakuutustulot on paljon.
        Aika kivasti vaikka oonkin homo ja hullu ja kirjoitan huonoa sumeuuea.

        oulunkylän jääkentän pukukopissa 1988? Oli aika kylmää ja kuumaa!


    • joppe

      oho! no ei se oo maailmanloppu kamu vielä ollaan elossa vai mitä?

    • ;DDDDDDDDDDDDDDDD

      Hahahahahahahahaahahahahaha!! :DDDDDDDDDD

    • sasuki

      sulla maha pahasti epäkunnossa, mee nyt jo juttuines huuhaa sivuille, ku ei sul oo edes mielikuvitusta
      Mikä se on ,joka seisoo ja on paskaa täys?
      Se on järki, joka seisoo, pää on täys......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe