hiljaisuuteen vajotaan
Hipihipihipii
16
364
Vastaukset
- Brune..evk..
niinkö käy et hiljasuus tulee...ja vajottaa meitit....
Huomenta vaan...=:8)))))- dansku-29
silleen siinä käy, mutta mä alan KILJUMAAN, NIIN ON ÄÄNTÄ EIKÄ VAJOTA
dansku-29 kirjoitti:
silleen siinä käy, mutta mä alan KILJUMAAN, NIIN ON ÄÄNTÄ EIKÄ VAJOTA
jos siit vaiks sit alkais ääntä kuuluun.....=:0)))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
jos siit vaiks sit alkais ääntä kuuluun.....=:0)))))
MÄ VOIN KILJUKAULA OLLA JA OO SÄ SITTEN IHAN JOKIN MUU :DD
dansku-29 kirjoitti:
MÄ VOIN KILJUKAULA OLLA JA OO SÄ SITTEN IHAN JOKIN MUU :DD
TÖYHTÖHYYPPÄ NÄIN AAMUISIN..........=:8))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
TÖYHTÖHYYPPÄ NÄIN AAMUISIN..........=:8))))))))
MIKÄS SITTEN PÄIVISIN, MÄ ILTAISIN AINASKI SIEPPO OON
dansku-29 kirjoitti:
MIKÄS SITTEN PÄIVISIN, MÄ ILTAISIN AINASKI SIEPPO OON
tarhapöllö.......... olen niin monimultipersoona....kjäh.......=;0))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
tarhapöllö.......... olen niin monimultipersoona....kjäh.......=;0))))))))
lennän taas...mikäs iltaisin oot, heräs uteliaisuus
dansku-29 kirjoitti:
lennän taas...mikäs iltaisin oot, heräs uteliaisuus
sekoitus......heh...siin nyt miettimistä että millainen mahtaa moinen sekoitus olla......=;8))))))))))
- dansku-29
BBrunetti kirjoitti:
sekoitus......heh...siin nyt miettimistä että millainen mahtaa moinen sekoitus olla......=;8))))))))))
mä lähden ulkona käymään nyt, heippa :))
- AMR-52
...dansku. tiijetkö mis on Hiljaisuuden meri..on kyl olemas,ei huuhaata...)))
- dansku-29
tänne vyöryi, mutta onneksi ei yltänyt tänne asti :))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
hups siis antza..... jäi toi huuto päälle....=;))))))
..siulle BB...))) älä ny näi aamust,naapur koputtelloo harjanvarrel kattoon...))))
- AMR-52
dansku-29 kirjoitti:
tänne vyöryi, mutta onneksi ei yltänyt tänne asti :))
...näet kuun,nin kato tarkkaan ,siel se "loiskuaa"...)))
- dansku-29
AMR-52 kirjoitti:
...näet kuun,nin kato tarkkaan ,siel se "loiskuaa"...)))
kuin myös katselen tähtiäkin, siellä joukossa kera muiden myöskin mummini minulle vilkuttaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437