Eläisin varmasti normaalia elämää, ja pitäisin välillä vähän lomaakin. Maksaisin laskut, ja kävisin kaupoissa. Tekisin sen mikä minulta on viimeksi jäänyt tekemättä...
Jaa-a... vaikea sanoa
5
387
Vastaukset
- ennenkin, vaan
sillä erotuksella että ei olis stressiä millä maksaa vuokra ja ruoka ja terveydenhoitokulut. Ja matkustella vois enempi, ja teettää vaatteet omalla suunnittelijalla. Tarpeeks säästöön, että on turvallinen olo ja ei tarvi stressata ainakaan siittä.
- miljonäärejä?!
juu hyvä pointti mäkin teettäisin vaatteet saisi juuri sitä mitä haluaa ja sitten olisi joku personal treiner.. tosin noi voi kyllä saada ilma miljooniakin ;)
Että silleen! loppujen lopuksi voidaan tehdä näitä asioita mitä on mainittu ilman rahojakin! opetellaan vaan rentoutumaan niin ei stressata ja jatketaan samaan malliin! - <<<<
miljonäärejä?! kirjoitti:
juu hyvä pointti mäkin teettäisin vaatteet saisi juuri sitä mitä haluaa ja sitten olisi joku personal treiner.. tosin noi voi kyllä saada ilma miljooniakin ;)
Että silleen! loppujen lopuksi voidaan tehdä näitä asioita mitä on mainittu ilman rahojakin! opetellaan vaan rentoutumaan niin ei stressata ja jatketaan samaan malliin!KÄVISIN AUTOKOULUN JA AJAISIN JOPA MP-KORTIN < REISSAILISIN PALJON JA SITTEN KÄVISIN JOPA EUROOPAN TOURILLA JA PELAISIN LÄTKÄÄ.FUTISTA.SALIBANDYA.JÄÄKIEKKOA ALASARJOISSA MM ULKOMAILLA
- <<<
<<<< kirjoitti:
KÄVISIN AUTOKOULUN JA AJAISIN JOPA MP-KORTIN < REISSAILISIN PALJON JA SITTEN KÄVISIN JOPA EUROOPAN TOURILLA JA PELAISIN LÄTKÄÄ.FUTISTA.SALIBANDYA.JÄÄKIEKKOA ALASARJOISSA MM ULKOMAILLA
JA SITTEN REISSAISIN PALJON JA ANTAISIN RAHAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN < OSAN JA OSAN TAAS NIILLE KETÄ SITÄ TARVITSISVAT
- <<<<
<<< kirjoitti:
JA SITTEN REISSAISIN PALJON JA ANTAISIN RAHAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN < OSAN JA OSAN TAAS NIILLE KETÄ SITÄ TARVITSISVAT
SITTEN KEIKKAILISIN JOPA ARTISTINA < JA KOLMANNEKSI PARHAITEN PALKATTUNA KITARISTINA < ERI BÄNDIEN LÄMPPÄRINA < MM RAINBOW.QUEEN.JA ROLLING STONES JA MARK KNOPFLER
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504