Kuolema/sairaus-teemat

Kotikadun ystävä

Ja taas mennään!! Olen suuri Kotikadun ystävä ja katsonut paria jaksoa lukuunottamatta kaikki mitä on televisiossa näytetty.

Yksi asia käy ärsyttämään tuossa Kotikadussa. Se, että siinä käsitellään liikaa kuolema/sairaus -teemoja! Arvaan ilmeisesti taas aivan oikein, että nyt kun näyttiin herttaista vanhusta, niin sehän kuolee seuraavaksi! Niinpä taitaa käydä seuraavassa jaksossa.

Onko meidän suomalaisten elämä todella näin karua, että aina pitää käsitellä kuolemaa ja sairauksia? Tässä voisi miettiä kuinka moni roolihahmo on kuollut sarjassa. Niitä on lukuisia. Liikaa jopa! Voisivat esimerkiksi muuttaa eri paikkakunnalle, eikä kuolla pois.

5

1185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen katsoja

Alusta alkaen kaikki jaksot katsoneena ihmettelen samaa. Otin tämäniltaisen jakson nauhalle.Kelasin jaksosta n.42 minuuttia.Sarja on nykyään pelkkää vanhuksia ja sairaita, missä on kaikki nuoret sarjasta. Ja Onni pois,pilaa koko sarjan.Ohjelma olisi pitänyt lopettaa silloin kun muuttivat Kallioon. Myöskään juonta ei ole minkäänlaista, vain pelkkää haahuilua.

• mää

ihan samaa ihmettelin, yritetään saada katsojia kuolemalla ja sairauksilla... miksei mitään iloista? olishan däni ja hessu voineet saada sen toisen lapsen esim...?

• katselen silloin tällöin
        mää kirjoitti:

ihan samaa ihmettelin, yritetään saada katsojia kuolemalla ja sairauksilla... miksei mitään iloista? olishan däni ja hessu voineet saada sen toisen lapsen esim...?

Niin mikä hessulle ja danille tuli kun ei ookaan tuossa sitä toista vauvaa?

• Medina1
        katselen silloin tällöin kirjoitti:

Niin mikä hessulle ja danille tuli kun ei ookaan tuossa sitä toista vauvaa?

Danihan sai keskenmenon:(

• Ylen keskiverto

Kirjoituksesi kuvaa Kotikatua 100% oikein.
      Minua kuvottaa sarjassa myöskin se että siinä on aiheena lähestulkoon jatkuvasti kuolema taikka sairausteemat!! Merkille on pistetty.'
      Liian raskas sarja katsottavaksi.
      Mulla on ainakin ihan tarpeeksi heviä muutenkin,että kun TV:tä katsotaan,niin ei kyllä mitkään tämmöiset sarjat näillä teemoilla iske.YÄK!
      Yleltä ei kyllä tosin voi oikein muuta odottaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe