uskomatonta miten niin hieno elokuva maksaa nyt enää 9.95 ja special extended editionit 15.95!
Jos jollakin ei ole, kannattaa tilata. ;)
Nyt on hyvä sanoo et hyvä ku en tilannu sillo joskus, nyt on TOSI halpa. :]
uskomatonta!
2
434
Vastaukset
- ryhTJI
Joo oon nähny et ton kuninkaan paluu 4 Dvd-setin saa vajaa 14 eurolla :P
Eihän se mulle maksanu ku jotain päälle 30e..argh.
Mutta toisaalta ostin sen ikuisuuksia sitten, enkä ois voinu olla ilman sitä näin pitkään. Uskon et suurimmilla faneilla nää on ollu jo kauan:)- DeeVeeDee78
...kun näki nuo nykyiset hinnat ja muisteli mitä itse maksoin niistä. Ostin nuo heti kun EE-julkaisut ilmestyivät, hintaa taisi tulla 33-40e per boksi. Mutta kun ajattelee elokuvan kestoa ja sitä ekstrojen määrää mitä tule mukana, oli hinta/laatu suhde silti todella hyvä (vertaa esim nykyuutuudet: elokuva n. 1h 45min pari traileria à 20-25e).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384