Rogainea

kerran päivässä?

Onko kukaan käyttänyt Rogainea vain kerran päivässä ja onko toiminut noinkin? Aloitin Rogainen syksyllä ja hyviä tuloksia on tullut. On vain alkanut rassaamaan tuo aamuinen levitys, kun on muutenkin kiire. Ajattelin, että voisiko tuloksia ylläpitää yhdellä levityskerralla. Tulisihan tuosta säästöäkin.

20

22973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiskuneitokainen

      kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa "hyviä tuloksia on tullut" ja oletko mies vai nainen.

      • tulokset

        Olen nainen, 36 vuotias ja hiukset ovat ohentuneet kolmikymppisestä asti. Aloitin Rogainen marraskuussa, ja nyt kasvaa päässä tiheä, noin kolmesenttinen "aluskasvusto". Tuntuisi siis toimivan. Päänahan kanssa ei ole ollut myöskään ongelmia.


    • Juhana E

      ...itse teen juuri noin, eli levitän ainetta pääasiassa pelkästään illalla.
      (aamulla vain ihan vähän ohimoille jottei menisi liian sotkuiseksi kampauksen tekeminen)

      Itselläni tuntuu toimivan ihan ok noinkin.
      Tärkeämpää tuntuisi olevan ettei pidä pidempiä taukoja rogainen käytössä. Sen ainoan kerran kun jäi 4 peäkkäistä annosta (eli 2 vrk) väliin matkan takia johti uudelleen aloitettua siihen että kaikki uudet hiukset hävisivät parissa viikossa ja jouduin aloittamaan niiden kasvattamisen alusta.

      Muista silti ettei Rogaine ole pysyvä ratkaisu kaljuuntumisen pysäyttämiseen jos olet mies.
      Jos haluat pysyvämpiä tuloksia, sinun tulisi käyttää Joko Gefinaa tai Procepiaa.

      • jussi

        että kahden päivän tauolla olisi yhtään mitään merkitystä. Eli todennäköisesti ne hiukset olisivat lähteneet siinä kohdin muutenkin =)


      • olisin kysynyt...

        Saako noita aineita apteekista ilman reseptiä ja mitä ne maksavat?


      • Juhana E
        jussi kirjoitti:

        että kahden päivän tauolla olisi yhtään mitään merkitystä. Eli todennäköisesti ne hiukset olisivat lähteneet siinä kohdin muutenkin =)

        Kyllä se kaksi päivää käyttämättä sen koko sotkun aiheutti ja olen siitä 100% varma.

        Kun nimittäin aikoinaan aloitin rogainen käytön ilmeni aluksi n 2. viikon ajan voimakasta päänahan kutiamista ja hilesilyä sekä Rogainen levityksen yhteydessä poltetta - tämähän on normaali oire pakkauksen mukaan käytön alkuvaiheessa. Tämän jälkeen oireet hävisivat ja hiukset alkoivat hitaasti kasvaa kaljuuntuneille alueille - Rogaine onkin tehonnut minuun varsin hyvin.

        Kun pidin sen kahden päivän tauon ja aloitin uudestaan, heti ensimmäinen kerta kirveli päänahkaa ja kutiaminen ja hilseily alkoi uudelleen ihan samantien kun sain litkun päähäni (tässä vaiheessa olin käyttänyt Rogainea vuoden ilman mitään oiretta ennen 2päivän taukoa)
        Oireita kesti n. pari viikkoa jona aikana kaikki minkä rogaine oli tuonut, hävisi.
        Koska ROgaine oli tuonnut kohdalleni aika paljon hiuksia ohimolle, muutos kahdessa viikossa oli varsin näkyvä ja myös kiusallinen. Lisäksi päänahka vaikutti näkyvän ärtyneeltä ja täynnä hilsettä.
        Jälleen tilanne normalisoitui, kutiaminen loppui ja nyt tilanne on sama kuin ennen sitä kun pidin 2 päivää taukoa mutta käsität ehkä nyt miksi varoitan ihmisiä taukojen pitämisessä :)


      • Juhana E
        olisin kysynyt... kirjoitti:

        Saako noita aineita apteekista ilman reseptiä ja mitä ne maksavat?

        Resepti pitää olla.
        Kannattaa ruinata nineomaan Gefinaa jos suinkin mahdollista sillä Procepia on pitkäaikaisessa käytössä sietämättömän kallis.
        (n 800 € / vuosi)

        100 tabletin Gefinapakkaus taasen maksaa noin 130€ (ilman kelakorvauksia) mutta yksi pakkaus kestääkin sitten liki 2 vuotta.


      • jussi p.
        Juhana E kirjoitti:

        Resepti pitää olla.
        Kannattaa ruinata nineomaan Gefinaa jos suinkin mahdollista sillä Procepia on pitkäaikaisessa käytössä sietämättömän kallis.
        (n 800 € / vuosi)

        100 tabletin Gefinapakkaus taasen maksaa noin 130€ (ilman kelakorvauksia) mutta yksi pakkaus kestääkin sitten liki 2 vuotta.

        tuntuu siltä, että taidan ennemmin rikas nahkatukka.
        kun ei muutenkaan ota asia niin luonnon päälle.


      • Reseptittä
        Juhana E kirjoitti:

        Resepti pitää olla.
        Kannattaa ruinata nineomaan Gefinaa jos suinkin mahdollista sillä Procepia on pitkäaikaisessa käytössä sietämättömän kallis.
        (n 800 € / vuosi)

        100 tabletin Gefinapakkaus taasen maksaa noin 130€ (ilman kelakorvauksia) mutta yksi pakkaus kestääkin sitten liki 2 vuotta.

        Rogainea saa apteekista ilman reseptiä. Muistaakseni 36 euroa maksoi yksi 50mg pullo, kestää minulla vajaat pari kuukautta koska käytän nykyään vain kerran päivässä (jos muistan). Ei kannata ihan yhtäkkiä lopettaa.

        Aloitin kahdella kerralla mutta on kuin sokerilientä tukassa, nykyään laitan vain kerran iltasella. Tukka tuntuis tuuheutuneen viiden kuukauden kohdalla, voi toki olla myös se että olen paremmassa kondiksessa muutenkin.

        Noiden propecioiden ja gefinoiden kanssa en ala pelaamaan. Ne ovat systeminen hoito, vaikuttavat hormonitasapainoon ja jopa mieskuntoon. Rogaine on paikallinen hoito josta joku saa sydänoireita mutta en minä. Päänahkakin kestänyt ihan hyvin.


    • Taunujuhani

      Minä käytin Rogainea kuukauden päivät ja sitten alkoi ongelmat jotka todennäköisesti se aiheutti.
      Silmäni turposivat ja iho muuttui ahavoituneeksi, ihoon tuli isoja finnin oloisia patteja muuallekin kuin päähän. Kävin lääkärissä joka oletti sen olevan allergiaa, sain allergia lääkkeet mutta niistä ei apua ollut. Vasta kun lopetin Rogainen' oireet alkoivait pikkuhiljaa kadota. Yritin ottaa Pfaiseriin yhteyttä mutta ne sanoi että ei ole enää heidän tuote vaan McNailin. Ois kiva ollu saada rahat takas ja lääkärimaksut.
      Mikä lie firma tuo McNail, ei siellä puhelinkaan vastaa.

      • Petätkö itseäsi?

        Joskus hyvällä tuulella ollessa ja föönäyksen jälkeen sitä saattaa luulla Rogainen auttaneen, mutta sitten kyllä tulee pettymys kun on hiukset vähän rasvoittuneet. Harvuus näkyy. Rogaine ei auta. Se on vain suurta bisnestä, johon optimistit menee vähäksi ajaksi mukaan.

        Ei ole ihme ettei puhelimeen vastata. Kaikki raha on tervetullutta. Ihan sama käytätkö puoli vuotta vain vaikka vuoden.

        Ja lopussa oot kalju, tietty.


      • Tyytyväinen asiakas
        Petätkö itseäsi? kirjoitti:

        Joskus hyvällä tuulella ollessa ja föönäyksen jälkeen sitä saattaa luulla Rogainen auttaneen, mutta sitten kyllä tulee pettymys kun on hiukset vähän rasvoittuneet. Harvuus näkyy. Rogaine ei auta. Se on vain suurta bisnestä, johon optimistit menee vähäksi ajaksi mukaan.

        Ei ole ihme ettei puhelimeen vastata. Kaikki raha on tervetullutta. Ihan sama käytätkö puoli vuotta vain vaikka vuoden.

        Ja lopussa oot kalju, tietty.

        Vaikka tuote ei toimisi omalla kohdalla, ei sitä voi heti leimata huijaukseksi. Paketin kyljessä lukee selvästi, että tulokset ovat yksilöllisiä.

        Itselläni hiukset alkoivat vetäytymään ohimoilta nelisen vuotta sitten. Sittemmin olen käyttänyt Rogainea noin puolentoista vuoden ajan säännöllisesti. Joskus harvoin on jäänyt käsittelykerta väliin.

        Uusia hiuksia ei ole näkynyt, mutta hiusrajan vetäytyminen on selvästi pysähtynyt. Tämän totesin mm. vertailemalla valokuvia vuoden aikavälillä. Hiusten palautumista en sinänsä kaipaa, koska nykyinenkin tukkaa näyttää riittävän hyvältä, ja harva edes tajunnee, että mitään on päältä kadonnutkaan.

        Ainut Rogaineen liittyvä harmi minulla on se, että en aloittanut käyttöä jo aiemmin.

        Elämä ei tietenkään pääty kaljuuntumiseen. Itse vaan teen sen mieluummin vapaaehtoisesti.


      • Tyytymätön.
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Vaikka tuote ei toimisi omalla kohdalla, ei sitä voi heti leimata huijaukseksi. Paketin kyljessä lukee selvästi, että tulokset ovat yksilöllisiä.

        Itselläni hiukset alkoivat vetäytymään ohimoilta nelisen vuotta sitten. Sittemmin olen käyttänyt Rogainea noin puolentoista vuoden ajan säännöllisesti. Joskus harvoin on jäänyt käsittelykerta väliin.

        Uusia hiuksia ei ole näkynyt, mutta hiusrajan vetäytyminen on selvästi pysähtynyt. Tämän totesin mm. vertailemalla valokuvia vuoden aikavälillä. Hiusten palautumista en sinänsä kaipaa, koska nykyinenkin tukkaa näyttää riittävän hyvältä, ja harva edes tajunnee, että mitään on päältä kadonnutkaan.

        Ainut Rogaineen liittyvä harmi minulla on se, että en aloittanut käyttöä jo aiemmin.

        Elämä ei tietenkään pääty kaljuuntumiseen. Itse vaan teen sen mieluummin vapaaehtoisesti.

        Kaksi vuotta sitten ajattelin kokeilla rogainea harventuvaan päälakeeni. Otin sinisen pakkauksen, koska siinä on tehokkaampaa se rogaine. Ja luvataan tuloksia paljon nopeammin. Aloitin käyttämään luottavaisin mielin ja luulinkin tuloksia tulevan. Päälaki kyllä hilseili kovasti. 4 kuukauden jälkeen ei mitään muutoksia. Otin kuvan harventuvasta päästäni ennen hoidon aloitusta ja 4 kuukauden päästä. Niissä ei huomattu muutosta. Seuraavan kerran tarkkailin ja otin kuvan vuoden käytön jälkeen. Ei silloinkaan mitään tulosta. Nyt olen kokeillut tuotetta 2-vuotta ja mitään positiivisia tuloksia en ole nähnyt ja kokenut. Hiukset harvenevat entiseen tahtiin. Ja parturikin on huolestunut, kun päälakeni kuivuu kuivumistaan hoitoalueelta. On sanonut että kun kuivaa päälaki liikaa, niin se saa hiukset irtoamaan entistä herkemmin. Nyt kahden vuoden kokeilun jälkeen olen päättänyt lopettaa rogaine kokeilun. Koska olen tullut siihen tulokseen, että en kuulu siihen 95 prosentin käyttäjiin, joihin se auttaa. Niin kuin moni muukin vastaava tuote markkinoi, että suuremmalla osalla ihmisistä tuote auttaa. Mutta minä en ilmeisesti kuulu siihen "suurempaan osaan / 95 %:n väestöön" joihin tuotteet auttavat. Olen päättänyt, että tuonkin rogaine rahan säästän hyvään ja terveelliseen ruokaan. Ja elämpähän vaikka sitten terveellisesti ja hyvin, vaikka ilman niitä hiuksia. Jos ovat lähteäkseen. Olen miettinyt, että mitä sitä luontoa vastaan lähtisi taistelemaan. Jos kerran on tarkoitettu, että hiukset lähtevät päästä, niin sitten ne lähtee. :) Aivan sama. Turhaa rahastusta kaikki tuollaiset litkut..


    • tämäkin_

      Itse käytin muutaman päivän rogainea yhteen kohtaan. Tuloksena lähes kalju kohta, kun ennen oli normaali harvahko hiuspeite. En todellakaan suosittele kenellekään, paitsi ehkä kohtiin, jossa ei todellakaan hiuksia enää ole.

      Nähtävästi muitakin melko katastrofaalisia kokemuksia on ollut:
      http://www.keratin.net/forums/viewtopic.php?t=8415

      Miettikää todellakin kahdesti, ennen kuin rupeatte käyttämään. Ei ole mitään takeita, että tippuneet hiukset kasvavat takaisin ja näyttävät luonnollisilta, vaikka Rogainea jatkaisikin.

      • Jäävi

        Rogaine on tarkoitettu perinnölliseen hiustenlähtöön (alopecia androgenica). Eli jos sinulla ei ole sitä, vaan hiukset harvenee jostain muusta syystä niin turhaan käytät kyseistä valmistetta...


    • nainen.... 48v

      Olen käyttänyt Rogainea nyt lähes 7 vuotta ja käyttö jatkuu, sillä olen saanut takaisin paksun tukkani. Valokuviakin asiasta on ja kaikki tutut ovat tuloksen huomanneet.
      Kahden päivän taukoja on joskus ollut olosuhteiden pakosta, eikä niillä ollut mitään vaikutusta, sen sijaan matkalla olin viikon käyttämättä, jonka jälkeen hioustenlähtö lisääntyi selvästi (ei kuitenkaan palannut lähtötilanteeseen asti)
      Tuotteen toimintaahan ei vielä kunnolla tunneta, tiedetään, että kaikilla se ei toimi, mutta miksi?

    • paljon kokemusta

      Kokemuksesta olen nähnyt että Rogaine kasvattaa hiukset päähän.Siitä on kuitenkin täysin riippuvainen.
      Hiukset kasvavat yleensä pitkinä siippoina eikä tukka monesti ole tuuhea.Hiukset hienoja.
      Hiuspohja tulee joillakin hilsehtiväksi.
      Rogaine sopii miespuoleiseen kaljuun ehdottoman hyvin "naisillakin"sitä on ja siihen kannattaa kokeilla.
      Kaljuuntumiseen tuote on alunperin suositeltukin.
      Hiusten lähtö/häiriö on aivan eri asia.
      Enkä minä siihen ensimmäiseksi Rogainea suosittelisi.

      Olen kokeillut myös Rogainea käyttäville asiakkaille Rogainen ohella ja jälkeen, kasvua edistäviä ampulleja todella hyvin tuloksin.
      Hiusten paksuus on myös huomattavasti vahvistunut ja lähes normaalikasvukierto on alkanut,satunnaisine
      hiustenlähtöineen.....jos kiinnostaa enempi / yhteystiedot / www.pirkkojaakkola.com

      • Pirkko Jaakkola

        on kiellettyä täällä!! Ja tuskin tuo tuote edes toimii. Annatko mitään " rahat takaisin " takuuta?


      • mr.dick
        Pirkko Jaakkola kirjoitti:

        on kiellettyä täällä!! Ja tuskin tuo tuote edes toimii. Annatko mitään " rahat takaisin " takuuta?

        pirkko jaakkola!


    • Kyllävoikäyttääkerran

      Itse asiassa luin joskus tutkimuksen jonka mukaan lähes yhtä hyvän tuloksen saa yhdellä annoksellakin. Toisessa tutkimuksessa taas todettiin että kakskymppinen rogaine tehoaa siinä missä 50mg:kin. Suosittelen kuitenkin välttämään äkkilopetuksia, siirry pienempään annokseen pikkuhiljaa.

      Ikäv kyllä en löydä enkä ehdi etsiä näitä tutkmuksia. Olen kuitenkin itse siirtynyt päivittäiseen käyttöön muutaman ensikuukauden jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe