koitin päästää bussissa pikku tuhnun , mutta pääsikin kunnon pieru ripulipaskan kanssa. kyllä hävetti ja nolotti loppumatkan. mithän se naapurin blondikin ajatteli
Vastaukset 9
- pitikään
nauraa?
- elmeri
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
- sasuki
naurupalsta, mä luulin, että moka jutut kirjoitetaan, ei kaikki naura samoille asioille, on todettu, mä naureskelen pilanpäiten tv- ohjelmalle, nauhoitin aikoinaan Markus Kajon ohjelmia; naurun paikka. Katselen niitä, kun pitää saada sisäelin voimistelua, eli kunnon naurut.Alakulon iskiessä saa itsensä taas paremmelle tuulelle.
Noi pieru jutskat lisukkeineen, ei oikeesti naurata, jos tilanteeseen joutuu, senkin tiedän kokemuksesta. Yli reakoiva suoli on painajainen ja elämää rajoittava, moni varmaan tietää. - tomppa
elmeri kirjoitti:
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
oliko blondi- hyvää päivää naapuri.
- on,
käynyt noin kun olin matkalla himaan
- voiko
olla totta kauheeta
- ei noin
voi käydä.myötä häpeän puolestasi
- asia
jäi vaivaamaan. oliko haju kamala .luulis,että ripulipaska pierun kanssa haisisi todella pahalle
- kans
funtsinu samaa jutskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va711917Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 1411008
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu19957- 89685
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa105662- 41648
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 56614
- 58570