koitin päästää bussissa pikku tuhnun , mutta pääsikin kunnon pieru ripulipaskan kanssa. kyllä hävetti ja nolotti loppumatkan. mithän se naapurin blondikin ajatteli
Vastaukset 9
- pitikään
nauraa?
- elmeri
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
- sasuki
naurupalsta, mä luulin, että moka jutut kirjoitetaan, ei kaikki naura samoille asioille, on todettu, mä naureskelen pilanpäiten tv- ohjelmalle, nauhoitin aikoinaan Markus Kajon ohjelmia; naurun paikka. Katselen niitä, kun pitää saada sisäelin voimistelua, eli kunnon naurut.Alakulon iskiessä saa itsensä taas paremmelle tuulelle.
Noi pieru jutskat lisukkeineen, ei oikeesti naurata, jos tilanteeseen joutuu, senkin tiedän kokemuksesta. Yli reakoiva suoli on painajainen ja elämää rajoittava, moni varmaan tietää. - tomppa
elmeri kirjoitti:
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
oliko blondi- hyvää päivää naapuri.
- on,
käynyt noin kun olin matkalla himaan
- voiko
olla totta kauheeta
- ei noin
voi käydä.myötä häpeän puolestasi
- asia
jäi vaivaamaan. oliko haju kamala .luulis,että ripulipaska pierun kanssa haisisi todella pahalle
- kans
funtsinu samaa jutskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483