koitin päästää bussissa pikku tuhnun , mutta pääsikin kunnon pieru ripulipaskan kanssa. kyllä hävetti ja nolotti loppumatkan. mithän se naapurin blondikin ajatteli
TOSI PAHA TÖPPÄYS
9
2040
Vastaukset
- pitikään
nauraa?
- elmeri
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
- sasuki
naurupalsta, mä luulin, että moka jutut kirjoitetaan, ei kaikki naura samoille asioille, on todettu, mä naureskelen pilanpäiten tv- ohjelmalle, nauhoitin aikoinaan Markus Kajon ohjelmia; naurun paikka. Katselen niitä, kun pitää saada sisäelin voimistelua, eli kunnon naurut.Alakulon iskiessä saa itsensä taas paremmelle tuulelle.
Noi pieru jutskat lisukkeineen, ei oikeesti naurata, jos tilanteeseen joutuu, senkin tiedän kokemuksesta. Yli reakoiva suoli on painajainen ja elämää rajoittava, moni varmaan tietää. - tomppa
elmeri kirjoitti:
häpeän tunteminen ei ole naurun asia. kyllä noin voi käydä oikeesti
oliko blondi- hyvää päivää naapuri.
- on,
käynyt noin kun olin matkalla himaan
- voiko
olla totta kauheeta
- ei noin
voi käydä.myötä häpeän puolestasi
- asia
jäi vaivaamaan. oliko haju kamala .luulis,että ripulipaska pierun kanssa haisisi todella pahalle
- kans
funtsinu samaa jutskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3722654Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632110Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401156