Noloja sattumuksia kirjaan

Jan

Hei!

Olen kokoamassa kirjaa ihmisille sattuneista noloista tilanteista ja vaivautumista aiheuttaneista kommelluksista. Toivon, että voisitte omalta osaltanne helpottaa urakkaani, ja kertoa oman tarinanne. En voi luvata, että kaikkien tarinat saadaan mahtumaan kirjaan, mutta jokainen tarina on silti yhtä tärkeä.

Ikuisena epäonnistujana ja tottuneena itseni "pika-nolaajana" tämä projekti on minulle todella tärkeä, ja toivon, että mahdollisimman moni auttaisi minua tässä.

Kiitos etukäteen.

Terveisin: Jan

http://suomi.kompufixi.com/

1

1036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIKI

elikä Kerran eräs rouva soitti putkiliikkeeseeni, että hänen pesukoneensa vesihana reistailee. Menin sitten katsastamaan vikaa, kun huomasin hanan vieressä auki olevassa pesukoneessa asiakkaani alushousut. Olin ollut hieman puutteessa, joten minulla rupesi jo noin vähäinen ottamaan vähän eteen. Otin pöksyt koneesta ja ihailin niitä. Nuuhkaisin niitä hiukan, mutta niihin oli tarttunut niin paljon haisevaa valkovuotoa, että rupesin yskimään sille pahalle hajulle. Mahani oli ollut hiukan sekaisin jo aamulla, joten yskiessä en pystynyt pidättemään tulossa olevaa pierua, vaan päästin vahingossa kunnon päräyksen ripulipaskan kera. Ääni oli niin kova, että asiakkaani tuli katsomaan, mitä oikein tapahtuu. Siinä sitten seisoin asiakkaani alushousut kädessäni, muna pystyssä, lahkeesta ripulia valuen ja asiakkaani tuijottaessa suu pyöreänä. Vähän oli selittämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27