Hei!
Olen kokoamassa kirjaa ihmisille sattuneista noloista tilanteista ja vaivautumista aiheuttaneista kommelluksista. Toivon, että voisitte omalta osaltanne helpottaa urakkaani, ja kertoa oman tarinanne. En voi luvata, että kaikkien tarinat saadaan mahtumaan kirjaan, mutta jokainen tarina on silti yhtä tärkeä.
Ikuisena epäonnistujana ja tottuneena itseni "pika-nolaajana" tämä projekti on minulle todella tärkeä, ja toivon, että mahdollisimman moni auttaisi minua tässä.
Kiitos etukäteen.
Terveisin: Jan
http://suomi.kompufixi.com/
Noloja sattumuksia kirjaan
1
970
Vastaukset
- KIKI
elikä Kerran eräs rouva soitti putkiliikkeeseeni, että hänen pesukoneensa vesihana reistailee. Menin sitten katsastamaan vikaa, kun huomasin hanan vieressä auki olevassa pesukoneessa asiakkaani alushousut. Olin ollut hieman puutteessa, joten minulla rupesi jo noin vähäinen ottamaan vähän eteen. Otin pöksyt koneesta ja ihailin niitä. Nuuhkaisin niitä hiukan, mutta niihin oli tarttunut niin paljon haisevaa valkovuotoa, että rupesin yskimään sille pahalle hajulle. Mahani oli ollut hiukan sekaisin jo aamulla, joten yskiessä en pystynyt pidättemään tulossa olevaa pierua, vaan päästin vahingossa kunnon päräyksen ripulipaskan kera. Ääni oli niin kova, että asiakkaani tuli katsomaan, mitä oikein tapahtuu. Siinä sitten seisoin asiakkaani alushousut kädessäni, muna pystyssä, lahkeesta ripulia valuen ja asiakkaani tuijottaessa suu pyöreänä. Vähän oli selittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694