Koittakaas laittaa tavallinen naistenpampula peniksenne juureen, kaksin kerroin kierrätte sen.. veri jää pakkautumaan ylhäälle joka taas paksuntaa siitintä, entiedä onko tämä toimiva konsti mutta paksuutta tuo..ja jos tota tekis säännöllisesti, voishan sitä tuloksii tulla..kai ? en tiedä on vaarallista mutta tämähän se peri aate on..jos joku tietää tästä kontista juttuu vaan tänne..mikä olis hyvä aika että kuinka kauan antaisi peniksessä veri tukossa.
Peniksen kasvattaminen
2
1650
Vastaukset
Nyt tuli vuosisadan keksintö!
Harmi vaan että joku kerkesi ennen sinua, katsele erotiikkaliikkeiden sivuilta kyseiseen juttuseen tarkoitettuja rinkuloita. Penisrenkaan ideana on "pakata" verta penikseen erektioajan kasvattamiseksi, laukeamisen hidastamiseksi ja tuntoherkkyyden lisäämiseksi.
Ei kasvata kokoasi pysyvästi mitenkään.- Raipe
myös pysyvämpiä tuloksia antava kalun treenaaminen. Kalua voi venyttää ja laajentaa käsillä suoritettavin liikkein. Vaatii tosin aikaa ja vaivaa. Monihan ei usko sitä mahdolliseksi, yleensä vain ne jotka on itse kokeilleet ja yllättyneet. Alta lisää infoa:
http://www.free-penis-enlargement-site.com/
Jossakin penisrenkaassa oli ohjeena, että käytettäisiin maksimissaan puoli tuntia kerrallaan. Voi olla kireällä nauhalla liian pitkä tuokin aika. Ehkei kannata kalua kovin siniseksi päästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632