Missä asennossa nuori tyttö saa parhaimmiten orgasmin?

kaljuujlak

Niin eli missä asennossa nuori tyttö (paljon itsetyydyttänyt suihkulla ja neitsyt) saa parhaiten orgasmin...?

Siis 18vuotiaita kummatkin ollaan ja itsekkin olen ensikertalainen.

16

21643

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä

      mene miehen päälle ja ratsasta miehen kullin päällä niin tekee hyvää.

    • sanna 19

      Heippa!Voin kertoo omasta kokemuksesta miehen
      päällä ainakin mulla se on toiminut tosi hyvin voin ite säädellä vauhtia ja kuviota,eikä kundillakaan tuu niin äkkii!

    • orkku

      kalu kuivana anukseen kerralla ja lujaa pohjaan asti, olen varma että Narttusi huutaa...

      • missään

        asennossa ekoilla kerroilla...


    • jo 38v mies

      Meillä on toimiva systeemi siten että esileikkien jälkeen tyydytän naiseni ensin joko sormin tai suulla tai "delfiinillä" (siitä vaimo tykkää ja saa varmasti).Ja sitten kun vaimoni on lauennut niin tykkään rakastella häntä koska hän on niin märkä kun on saanut orgasmin.Tämä on meillä hyvä eli tyydytetään vuorotellen.Ei aina tarvitse laueta samaanaikaan.
      Suosittelen.

      • töriset

        "Ei aina tarvitse laueta samaan aikaan."
        No, ei todellakaan. Jos joskus olet naisen kanssa ollut niin tietänet että se on hyvin harvinaista ja jos sitä tavoittelee niin meneepä seksistä into nopeasti.


    • pappa

      ja takkapäin varsinkin jos takka on kuumana

      • ghägää?

        Mikä on "delfiini"?


      • ....

    • aina

      Siis nainen saa aina ja joka asennossa kun homman hoitaa hyvin.

    • poijalla

      Heti eka kerralla tytölle orgasmi! Tulet huomaamaan että se ekakerta on 1 työntö ja laukeminen. Ja orgasmista ei tytöllä tietoakaan! Kyl se sieltä sit joskus ku oikein harjoittelee.

    • Omalla kädelle, käsi jalkojen välissä.

      Sitten, kun olette aikanne opiskelleet ja opettaneet toisianne voi se tulla jopa yhdynnässä. Tähän tosin voi mennä aikaa hyvinkin kauan.

    • tyttöystävä

      Oletko tutustunut naisen anatomiaan kuinka tarkasti? Jos et ole niin tutustumaan! Naisella kaikkein herkin kohta on klitoris, joka ei valitettavasti yleensä yhdynnässä saa suoraa kiihotusta. Voisit hieroa sitä samalla kun työntelet tai vaihtoehtoisesti tyttö voi hieroa itse.

    • 454678

      ei välttämättä missään. jotkut naiset tarvitsevat klitorista orkkuun.

    • Anonyymi

      Sain olla teini kanssa kahden eräästä syystä. Makoilin sängyllä Minna tuli viereen oikeastaan kainaloon sanoin onko parempi kuin nuorilla pojilla kysyi mikä no kainalo nauroi ja hyppäsi puoliksi päälle rinnat painoi rintaa ja tunsin että koskettelee muka vahingossa kalua jalallaan. Minna sanoi vakavammin en tiedä mitä tarkoitit en minä osaa.
      Silittelin olkapäästä kyllä sinä opit, kuiskas yksinkö opeta sinä. Kosketin rintaa heti säpsähti mutta nousi vähän sain koskea molempiin Minna nosti paidan pois rinnat oli vapaat nostin kainalosta ylemmäs ja imin sievästi Minna kipristeli ja nousi pois laskeutu uudelleen kuiskas onko tämä näin ihanaa hyväilin käsin rintoja samalla ja liikutin sitten kättä pitkin vatsaa ylös alas ja työnnin välillä ihan karvoihin asti kun työnnin pilluun asti puristi jaloilaan sitten keinutti pillua sormia vastaan kuiskas pane sisään sormi liukui sisään Minna sanoi älä lopeta ethän.
      Avasin välillä shotseja kuiskas mitä nyt työnsin housut pois ja hyväilin lisää antoi laskea housut nousin päälle imin rinroja ja alaspäin sievästi levitin väkisin jalkoja ja suutelin pillua selkä meni kaarelle piti sievästi päästä ja löysäsi antoi nuolla nautti välillä jalat puristi päätä sitten levitti jalkoja ja huusi vapisi ja huusi.
      Kun nousin viereen huokaili luulin että menee taju ja halasi kosketti kivi kovaa kalua kuiskas miten minä painoin päätä alemmas tunsin hengityksen sanoin tee mitä haluat katsoi läheltä kalua ja runkkasi sievästi . sitten nousi ja maisteli aika pian alkoi imemään ja nuoli alreunaa puristi kunnolla kalua nauroi en uskonut että saan vapaasti näin ja imi kuiskasin kohta voi laueta nosti päätään, sen haluan kokea ja jatkoi kun nostin lantiota imi nopeammin ja laukesin nieli kaiken ja katsoi kalua ja sievästi runkkasi, nousi ja kuiskas olet hyvä opettamaan, sanoin joskus sitten lisää.
      Minna kuiskas haluaisin jo nyt antaisin varmasti, sanoin aika rientää kohta tulee porukkaa mene suihkuun.
      Minna tuli suihkusta katseli ympärilleen ei ketään vielä seisoi edessä tartuin kiinni ja nuolin Mimma seisoi edessä levitti jalkoja ja painoi päätäni kuiskas en jaksa odottaa sanoin vaatteet päälle ja menin suihkuun.
      Vaimo tuli tyttären kannsa ja sanoi ai Minna on jo tullut, tytöt meni omaan huoneeseen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe