Mauri Pekkarinen sanoit että kehitämme strategiaa jolla biopolttoaine tulisi kannattavaksi käyttää markkinoilla ja tuotanto voisi olla kokonaan tai osittain verovapaata.
Hienoa!!!!
Herra ministeri annan ääneni sinulle ja koko perheeni myös jos ratkaiset samalla tavalla suomalaisten työttömyyden. Minun mielipiteeni keskisuomalaisena naapurinanne on että työttömyyteni on tahdon asia.
Keksikää keino että työttömät olisivat kannattavia markkinoille ja voisi ajatella että työttömien työ olisi kokonaan verovapaata suomessa.
Terv. Keskisuomalainen työtön (joskus pätkätöitä ja kokoajan kovaa yritystä)
Arvoisa Mauri Pekkarinen
Kiitos ajatuksestasi.
3
172
Vastaukset
- mutta miten on
tekojen kanssa? Ettei vaan menis ammattijahkailun puolelle mitä Fortumiin tulee
- vesittää tämänkin
Kun ei sovi Heidän suunitelmiinsa.
Kansa saa ostaa kallista öljyä, että optiot ja osinko pyörii. työttömien kannalta paras ratkaisu olisi koko systeemin vaihto. Siihen Maurikin voisi vaikuttaa äänestämällä seuraavissa eduskuntavaaleissa vaikkapa SKP:tä!!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473