FUCK YOU SUOMIPUPPELIT!

HAPARANDA

RUOTTIN TOSIMIEHET NÄYTTI SUOMEN NEITIJOUKKUEELE MITEN LÄTKÄÄ PELATAAN. TULI PASKA HOUSUUN LUUSEREILA. ITKEKÄÄ NYT! TE ETTE KOSKAA VOITA MEITÄ NÄR DET GÄLLER. ME SÄÄLIMÄ TEITÄ PIKKUVELIÄ OLETTE AINA MEÄN JÄLJESSÄ KAIKESSA. HAH HAH HAH

11

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miki

ainakaan järjessä ollaan jäljessä,onnessa hiukan.leijonat on upea joukkue ja tästä jatketaan kohti uusia seikkailuita.

• ruotsin

joukkueessa....maanpetturi.

• suomi rules

ruotsalaiset ovat ainoita ihmisiä maanpäällä, jotka syntyvät persereiästä,tämä kyseinen ruskean ritarin valtakunta ihmetellyt aina mikä se toinen reikä naisilla on, eli suomalaisena fiksuna voidaan teille håkani ja kaiken maailman persereiän palvojat sanoa,että se on pillu se toinen reikä.paskan käry tulee tornioonkin haaparannalta jossa ihmisil persereikä kaikila löysäkö villasukka.

• Helsingfors

Niinpä niin mutta luuletko että kukaan söder om Umeå laskee teitä Haaparantalaisia ruotsalaisiksi paitsi jos joku teistä voittaa kultamitalin?
      Passi on vaan paperia. Tänk på det!

Onnittelut kuitenkin RUOTSIN maajoukkueelle.

• älä naurata

hehehe Haparanda just

• Me hävittiin tahallaan, kuten tekin hävisitte Slovakialle... säälittävää ja epäurheilijamaista jopa Ruotsin joukkueelta.

• juu niin tehtiin

eka kerta kun näitä lukiessani nauroin oikein kunnolla *nostaa peukkua*

• -----------

että jossain siirtolaispolitiikassa ollaan teistä jäljessä. Otetaan oppia, miten ei ainakaan kannata toimia.
      No mutta ei poista sitä tosiasiaa, että isälläs meni paljon kusta joukkoon kun sua teki.

• sadas

oli aika koominen mesta. Ihme sekasikiöitä koko paikka täynä. Ruotsalaisten näkösiä wankereitä jotka mussutti huonoa suomea.

• ...

..haista vittu! ruotsissa ainut hyvä asia on naisten perseet, niitä on kiva porailla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe