"
Semmoinen neuvo, että ujouteen löytyy apua terapiasta ja lääkkeistä, molempi parempi. Kun noin iso elämää haittaava ongelma on hoidettu, alkaa menestystä tulla muuallakin kuin naismaailmassa.
"
Jos luit ne tekstit kunnolla niin varmasti tajusit, että ei siinä läheskään kaikki varsinaisesta ujoudesta kärsi. Ja selvästi terapia-puheesi on tarkoitettu pelkäksi loukkaukseksi heitä kohtaan vilpittömän neuvon sijaan. Mutta jos on vähän hiljaisempi, rauhallisempi ja ei-renttumainen luonne sekä esim. tietoteknisellä alalla, niin moni muija hylkää jo sillä ja ajattelee että jätkä on nörtti, vaikka tämä ei olisi edes ollenkaan nörtin näköinen niinkuin se perinteisesti ymmärretään. Miten tähän muka jollain terapialla vaikutetaan, sanos se, jos pystyt.
"
Se jäi vielä epäselväksi, että mistä nämä ujot reppanat sitten keräävät sen rohkeuden, että uskaltavat lähteä naista ostamaan. Ja miten seisokki tuolla arkuudella onnistuu.
"
Hölmö! Siitä, että siinä ei tarvitse pelätä millä julmalla tekosyyllä nainen heidät taas torjuu, vaan kysymyksessä on hetken kauppa, jossa kumpikin tietää mistä on kysymys. Koska ei tarvitse pelätä, niin kyllä se jotenkin onnistuu. Eikä niissä huorissa käy kuin pieni osa heistä, ja hekin vain harvakseltaan.
Viimeistään tuo kommenttisi osoitti, että et kykene näkemään näitä kysymyksiä tasapuolisesti sekä miehen että naisen kannalta, välittämään toisen osapuolen ongelmista/näkemyksistä ja muutenkin on hyvin kyseenalainen kykysi oikeudenmukaisuuteen. Ylimieliseen besserwisseröintiin olet sensijaan selvästi hyvinkin kyvykäs. Selvästi näkee, että et välitä paskan vertaa ystävistäni, vaikka he ovat kaukana siitä naisensortajasta.
Härmän nainen pilkkaa ystäviäni!
75
3206
Vastaukset
- avecMaria
Näistä ei tänne aloituksia kannata tehdä, tee ylläpitoon palautepostia asiasta.
- Nippeli
Sitäkö sinä harrastat? Heti vaan ylläpitosedälle kantelemaan. ääää-ää-ä- mulle oltiin tuhmia keskustelussa....
- ehkäpä sekin
Nippeli kirjoitti:
Sitäkö sinä harrastat? Heti vaan ylläpitosedälle kantelemaan. ääää-ää-ä- mulle oltiin tuhmia keskustelussa....
on viisaampaa kuin kirjoittaa jonkun henkilön sähköpostiin herjauskirje hänen mielenterveydestään yms ja saada siitä aikanaan haaste käräjille. Kunnianloukkauksen todistaminen casessa tulee olemaan erittäin helppoa.
- jorojukka-kukka
Ylläpitoon palautepostia, että feministi oli eri mieltä kanssani!!! Tuollainen viestihän on poistettava pikimmiten. :D
- jorojukka-kukka
ehkäpä sekin kirjoitti:
on viisaampaa kuin kirjoittaa jonkun henkilön sähköpostiin herjauskirje hänen mielenterveydestään yms ja saada siitä aikanaan haaste käräjille. Kunnianloukkauksen todistaminen casessa tulee olemaan erittäin helppoa.
Mitenkähän oikeasti on, jos nettipersoonan haukkuu toinen nettipersoona hulluksi, niin eihän siinä kuitenkaan todelliset henkilöt toisiaan hauku. Hmmm...
Voiko nettipersoonan kunniaa loukata sillä tavoin, että sen voi haastaa käräjille? Eiköhän vakavan rikkeen tunnusmerkit tulleet esille silloinkin, kun minut ilmoitettiin kuolleeksi tällä palstalla? En sentään EDES HARKINNUT asian viemistä raastupaan. Niin no, meitähän on niin moneksi. On niitä, jotka hernehtivät aina ja joka paikassa ja niitä, joita toisten höpöilyt vain naurattavat. - netti
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mitenkähän oikeasti on, jos nettipersoonan haukkuu toinen nettipersoona hulluksi, niin eihän siinä kuitenkaan todelliset henkilöt toisiaan hauku. Hmmm...
Voiko nettipersoonan kunniaa loukata sillä tavoin, että sen voi haastaa käräjille? Eiköhän vakavan rikkeen tunnusmerkit tulleet esille silloinkin, kun minut ilmoitettiin kuolleeksi tällä palstalla? En sentään EDES HARKINNUT asian viemistä raastupaan. Niin no, meitähän on niin moneksi. On niitä, jotka hernehtivät aina ja joka paikassa ja niitä, joita toisten höpöilyt vain naurattavat.Sähköpostissa herjaamisesta minä puhuin - enkä palstalla.
Vaikka monella on käsitys, jonka mukaan netissä saa tehdä mitä vaan, mutta lait koskevat myös internetiä.
Nimettömyys ei tässä yhteydessä ole este jutun noatamiselle.
Ihan sama rangaistus tulee nokikkain herjaamisestakin, siitäkin huolimatta vaikka osapuolet olisivat toisilleen täysin tuntemattomia. - Todellinen
jorojukka-kukka kirjoitti:
Voiko nettipersoonan kunniaa loukata sillä tavoin, että sen voi haastaa käräjille? Eiköhän vakavan rikkeen tunnusmerkit tulleet esille silloinkin, kun minut ilmoitettiin kuolleeksi tällä palstalla? En sentään EDES HARKINNUT asian viemistä raastupaan. Niin no, meitähän on niin moneksi. On niitä, jotka hernehtivät aina ja joka paikassa ja niitä, joita toisten höpöilyt vain naurattavat."Mitenkähän oikeasti on, jos nettipersoonan haukkuu toinen nettipersoona hulluksi, niin eihän siinä kuitenkaan todelliset henkilöt toisiaan hauku."
Mitä me ollaan, ellei todellisia henkilöitä? Koneita vai? netti kirjoitti:
Sähköpostissa herjaamisesta minä puhuin - enkä palstalla.
Vaikka monella on käsitys, jonka mukaan netissä saa tehdä mitä vaan, mutta lait koskevat myös internetiä.
Nimettömyys ei tässä yhteydessä ole este jutun noatamiselle.
Ihan sama rangaistus tulee nokikkain herjaamisestakin, siitäkin huolimatta vaikka osapuolet olisivat toisilleen täysin tuntemattomia.Sähköpostitse levitetty väite voi varmaan olla kunnianloukkauskin, mikäli kyseessä todella on väite eikä pelkkä arvelu. Jokaisellahan on oikeus arvioida erilaisten asioiden todennäköisyyttä ja epätodennäköisyyttä.
Nyt en tiedä mistä tämän ketjun vihjailuissa on kyse, mutta joka tapauksessa on muistettava, että luottamuksellisen viestin salaisuus koskee sähköpostejakin.- netti
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
Sähköpostitse levitetty väite voi varmaan olla kunnianloukkauskin, mikäli kyseessä todella on väite eikä pelkkä arvelu. Jokaisellahan on oikeus arvioida erilaisten asioiden todennäköisyyttä ja epätodennäköisyyttä.
Nyt en tiedä mistä tämän ketjun vihjailuissa on kyse, mutta joka tapauksessa on muistettava, että luottamuksellisen viestin salaisuus koskee sähköpostejakin.Mitä höpäjät salaisuuksista? Jos henkilö A lähettää henkilölle B sähköpostin, jossa hän avoimesti herjaa B:tä hän syyllistyy kunnianloukkaukseen.
En ymmärrä mitä tekemistä tällä on salaisuuden kanssa? - yksinkertainen
Sähköpostitse levitetty väite voi varmaan olla kunnianloukkauskin, mikäli kyseessä todella on väite eikä pelkkä arvelu. Jokaisellahan on oikeus arvioida erilaisten asioiden todennäköisyyttä ja epätodennäköisyyttä.
Nyt en tiedä mistä tämän ketjun vihjailuissa on kyse, mutta joka tapauksessa on muistettava, että luottamuksellisen viestin salaisuus koskee sähköpostejakin.myös perättömän huhun levittäminen saattaa johtaa rikosoikeudellisiin toimenpiteisiin. Oli se sitten arvailua tai ei, mikäli sen kuitenkin todenpohjaisena esittää.
- netti
yksinkertainen kirjoitti:
myös perättömän huhun levittäminen saattaa johtaa rikosoikeudellisiin toimenpiteisiin. Oli se sitten arvailua tai ei, mikäli sen kuitenkin todenpohjaisena esittää.
Näin nimenomaan. Jos henkilö A lähettää henkilölle B sähköpostia, jossa herjataan henkilöä C.
Näyttö näissä jutuissa on aina helppoa. Siitä on kirjallinen todiste. netti kirjoitti:
Näin nimenomaan. Jos henkilö A lähettää henkilölle B sähköpostia, jossa herjataan henkilöä C.
Näyttö näissä jutuissa on aina helppoa. Siitä on kirjallinen todiste."Näyttö näissä jutuissa on aina helppoa."
Niin, edellyttäen, että tämä B on luovuttanut ko. sähköpostin näytöksi.- netti
"Näyttö näissä jutuissa on aina helppoa."
Niin, edellyttäen, että tämä B on luovuttanut ko. sähköpostin näytöksi.että on, mutta sehän ei ole rikos.
Eihän tuohon voi nainen enää mitään sanoa, niin on vedenpitävät perustelut.
Räjäytit pankin.- Loogikko
käy tekstini yksityiskohtaisesti läpi(paloitellen sen lainauksiksi "tähän tapaan")ja vastaa kohta kohdalta perustellen miksi muka olisin väärässä.
Selvästi vihaat minua, koska olen tuonut esiin sinulle ja näkemyksillesi kiusallisia seikkoja, mutta koska sinulla ei ole kunnollisia argumentteja niitä vastaan, niin sinun on vain tyydyttävä lyhyisiin pilkkakommentteihin. Tämä on tuttu tilanne kun toinen puoli on jäämässä tappiolle väittelyssä, joita olen netissä seurannut(Ja joskus itsekin osallistunut.)monenmonta kaikenlaisista asioista kuten politiikasta, uskonnosta, tieteestä, urheilusta,... Loogikko kirjoitti:
käy tekstini yksityiskohtaisesti läpi(paloitellen sen lainauksiksi "tähän tapaan")ja vastaa kohta kohdalta perustellen miksi muka olisin väärässä.
Selvästi vihaat minua, koska olen tuonut esiin sinulle ja näkemyksillesi kiusallisia seikkoja, mutta koska sinulla ei ole kunnollisia argumentteja niitä vastaan, niin sinun on vain tyydyttävä lyhyisiin pilkkakommentteihin. Tämä on tuttu tilanne kun toinen puoli on jäämässä tappiolle väittelyssä, joita olen netissä seurannut(Ja joskus itsekin osallistunut.)monenmonta kaikenlaisista asioista kuten politiikasta, uskonnosta, tieteestä, urheilusta,...olen menossa nyt kyllä haasteellisempien tehtävien pariin elikäs syömään mutta otetaan pikku kierros kun kerran kontaktia haluat.
"käy tekstini yksityiskohtaisesti läpi(paloitellen sen lainauksiksi "tähän tapaan")ja vastaa kohta kohdalta perustellen miksi muka olisin väärässä."
Saatko jotain mielihyvää saman toistamisesta loputtomiin? Et ole enää kymmeniin viesteihin esittänyt mitään uutta tai mullistavaa jota kannattaisi kommentoida. Aina ei jaksa puhua samasta. Ehkä seksipalstalla olisi menossa kuuma prostituutiokeskustelu johon voisit osallistua?
"Tämä on tuttu tilanne kun toinen puoli on jäämässä tappiolle väittelyssä, joita olen netissä seurannut"
Vaikka sitten niin, jos se tuntuu mukavalta selitykseltä.- Loogikko
olen menossa nyt kyllä haasteellisempien tehtävien pariin elikäs syömään mutta otetaan pikku kierros kun kerran kontaktia haluat.
"käy tekstini yksityiskohtaisesti läpi(paloitellen sen lainauksiksi "tähän tapaan")ja vastaa kohta kohdalta perustellen miksi muka olisin väärässä."
Saatko jotain mielihyvää saman toistamisesta loputtomiin? Et ole enää kymmeniin viesteihin esittänyt mitään uutta tai mullistavaa jota kannattaisi kommentoida. Aina ei jaksa puhua samasta. Ehkä seksipalstalla olisi menossa kuuma prostituutiokeskustelu johon voisit osallistua?
"Tämä on tuttu tilanne kun toinen puoli on jäämässä tappiolle väittelyssä, joita olen netissä seurannut"
Vaikka sitten niin, jos se tuntuu mukavalta selitykseltä.Olen minäkin menossa haasteellisempien tehtävien pariin, eli lukemaan yliopistotason matematiikkaa.
Ehkä minä olen viime viesteissä toistanut itseäni, mutta se johtuu vain siitä että olen tivannut sinulta vastauksia kysymyksiin, joita olet johdonmukaisesti väistänyt.
Sitä nyt lähinnä haluan kysyä, että selvästi et ole edes yhtään pahoillani ystävieni puolesta, jotka kaikkensa yrittävät, mutta silti naiset ilmeisesti kuitenkin haluavat sellaisia miehiä, jotka kohta lyövät ja pettävät heitä. Et halua edes pahoitella ystävilleni sitä, että he saavat tässä tilanteessa hieman sijaiskärsiä, koska kieltolaki on kuitenkin(mielestäsi)saatava ja siksi he joutuvat nyt olemaan täysin ilman naista. Sensijaan olet antanut heistä vain pilkallisia kommentteja ja kun olen vastannut niihin(esim. miten saavat seisokin), niin et ole myöntänyt tehneesi tyhmiä ja ilkeitäkin kysymyksiä, vaan ilkeillyt lisää tai väistänäyt ja vaiennut.
Oletko todella niin paska, että et viitsi tästä edes mitään asiallista pidempää kannanottoa kirjoittaa.
Mitä ilmeisemmin olet! - Hertha
Loogikko kirjoitti:
Olen minäkin menossa haasteellisempien tehtävien pariin, eli lukemaan yliopistotason matematiikkaa.
Ehkä minä olen viime viesteissä toistanut itseäni, mutta se johtuu vain siitä että olen tivannut sinulta vastauksia kysymyksiin, joita olet johdonmukaisesti väistänyt.
Sitä nyt lähinnä haluan kysyä, että selvästi et ole edes yhtään pahoillani ystävieni puolesta, jotka kaikkensa yrittävät, mutta silti naiset ilmeisesti kuitenkin haluavat sellaisia miehiä, jotka kohta lyövät ja pettävät heitä. Et halua edes pahoitella ystävilleni sitä, että he saavat tässä tilanteessa hieman sijaiskärsiä, koska kieltolaki on kuitenkin(mielestäsi)saatava ja siksi he joutuvat nyt olemaan täysin ilman naista. Sensijaan olet antanut heistä vain pilkallisia kommentteja ja kun olen vastannut niihin(esim. miten saavat seisokin), niin et ole myöntänyt tehneesi tyhmiä ja ilkeitäkin kysymyksiä, vaan ilkeillyt lisää tai väistänäyt ja vaiennut.
Oletko todella niin paska, että et viitsi tästä edes mitään asiallista pidempää kannanottoa kirjoittaa.
Mitä ilmeisemmin olet!Tasokasta renkitason kielenkäyttöä.
- Nari_Säre
Hertha kirjoitti:
Tasokasta renkitason kielenkäyttöä.
...nyt suoralta kädeltä halveksi maalaisproletariaattia.
Esim. vaahteramäen eemelin Aatu ei suinkaan käyttänyt tuommoista kieltä. Moni renkikikin on voinut olla ajatuksiltaan tasokas yksilö.
Minäkään en vastusta kuin vasemmistolaisuutta - proletariaatti sinänsä on sitten eri asia, minulla on sieltä monta fiksua ystävää. - Hertha
Nari_Säre kirjoitti:
Esim. vaahteramäen eemelin Aatu ei suinkaan käyttänyt tuommoista kieltä. Moni renkikikin on voinut olla ajatuksiltaan tasokas yksilö.
Minäkään en vastusta kuin vasemmistolaisuutta - proletariaatti sinänsä on sitten eri asia, minulla on sieltä monta fiksua ystävää.En halveksikaan maalaisia sen paremmin kuin maalaisproletariaattiakaan. Itsekin olen syntynyt maalla. Minulla on monenlaista aistivaraista ja muuta kokemusta niistä ruuansulatuselimistön tuotteista, joita ilman maapallomme luonto olisi monin verroin köyhempi.
Luulisin sinun ymmärtäneen yskäni. - j.pukkila
Nari_Säre kirjoitti:
Minäkään en vastusta kuin vasemmistolaisuutta - proletariaatti sinänsä on sitten eri asia, minulla on sieltä monta fiksua ystävää...no eihän vasemmistolaisuus ole sen kummallisempaa kuin oikeakätisyyskään, sinulla on varmaan jokin traumaattinen kokemus vasemmistolaisuudesta..??
- Nari_Säre
j.pukkila kirjoitti:
..no eihän vasemmistolaisuus ole sen kummallisempaa kuin oikeakätisyyskään, sinulla on varmaan jokin traumaattinen kokemus vasemmistolaisuudesta..??
...yhdistettynä 60-luvulta eteenpäin vallinneeseen sosiaalidemokraattiseen näkökulmaan suomessa on riittänyt vakuuttamaan minut nykysosialismin vahingollisuudesta ihmiskunnalle (siinä missä ökykapitalisminkin).
Väinö Tanner ja sosiaalidemokratia sitten ennen sotia olivat eri juttu - ne oikeasti korjasivat yhteiskunnallisia epäkohtia sen sijaan, että loisivat niitä lisää (esim. kansakuntamme henkistä koomaa ja laiskuutta). - j.pukkila
Nari_Säre kirjoitti:
...yhdistettynä 60-luvulta eteenpäin vallinneeseen sosiaalidemokraattiseen näkökulmaan suomessa on riittänyt vakuuttamaan minut nykysosialismin vahingollisuudesta ihmiskunnalle (siinä missä ökykapitalisminkin).
Väinö Tanner ja sosiaalidemokratia sitten ennen sotia olivat eri juttu - ne oikeasti korjasivat yhteiskunnallisia epäkohtia sen sijaan, että loisivat niitä lisää (esim. kansakuntamme henkistä koomaa ja laiskuutta)...sinänsä sääli, ettei marxismille ole juurikaan kysyntää, vaikka tarve olisi ennennäkemättömän suuri..
..onkohan koskaan maailmanhistoriassa ihmiset olleet poliittisesti yhtä valveutumattomia kuin nykyään..
..mitä henkiseen koomaan ja laiskuuteen tulee, niin en näe, että jatkuva kilpajuoksukaan olisi erityisen terve ilmiö..
..kapitalismihan ei nähdäkseni ole mikään oppi, vaan lähinnä asioiden luonnollinen olotila, ihmiset tappelevat naama ruvella kaikesta..
..ainoastaan suunnitelmallisuus, siis marxilainen taloustiede on tietääkseni ainoa järjen käyttöön perustuva yritys inhimillistää saalistusta.. - Nari_Säre
j.pukkila kirjoitti:
..sinänsä sääli, ettei marxismille ole juurikaan kysyntää, vaikka tarve olisi ennennäkemättömän suuri..
..onkohan koskaan maailmanhistoriassa ihmiset olleet poliittisesti yhtä valveutumattomia kuin nykyään..
..mitä henkiseen koomaan ja laiskuuteen tulee, niin en näe, että jatkuva kilpajuoksukaan olisi erityisen terve ilmiö..
..kapitalismihan ei nähdäkseni ole mikään oppi, vaan lähinnä asioiden luonnollinen olotila, ihmiset tappelevat naama ruvella kaikesta..
..ainoastaan suunnitelmallisuus, siis marxilainen taloustiede on tietääkseni ainoa järjen käyttöön perustuva yritys inhimillistää saalistusta.....olisi varmaan suoraviivainen lääke moneen vaivaan, kun kaikki tuotantovälineet olisivat yhteisomistuksessa...
Siinä saisi seksinostajallekin kirjoittaa sakot saman tien itse tuotantovälineen edustajan toimesta :-)
Huono puolihan tuossa ideassa on se, että kuitenkin jonkinasteinen terve kilpailu (ja sen mahdollistaminen jatkossakin, joka tahtoo olla se ökykapitalismin ongelma) on kuitenkin välttämätön homma sille, että ihmiset tahtovat yhtään edes motivoitua tekemään töitä itsensä ja sitten sen myötä myös yhteisen hyvän eteen.
"Työn sankari" nappi ei paljon lämmitä per se. - j.pukkila
Nari_Säre kirjoitti:
...olisi varmaan suoraviivainen lääke moneen vaivaan, kun kaikki tuotantovälineet olisivat yhteisomistuksessa...
Siinä saisi seksinostajallekin kirjoittaa sakot saman tien itse tuotantovälineen edustajan toimesta :-)
Huono puolihan tuossa ideassa on se, että kuitenkin jonkinasteinen terve kilpailu (ja sen mahdollistaminen jatkossakin, joka tahtoo olla se ökykapitalismin ongelma) on kuitenkin välttämätön homma sille, että ihmiset tahtovat yhtään edes motivoitua tekemään töitä itsensä ja sitten sen myötä myös yhteisen hyvän eteen.
"Työn sankari" nappi ei paljon lämmitä per se...mutta kuten olen jo jaksanut täällä kirjoitellakin, niin yhteisomistus kuitenkin etenee koko ajan, eikö yritysmaailmassa ole jo tapana osallistuttaa ainakin yritysjohto omistajiksi..??
..mitäs muuta nämä optiolahjomukset ovat kuin sosialismia, sitoututetaan moraaliltaan heikot ja surkeat yksilöt kapitalistin siipirattaaseen entistä suuremmiksi riistäjiksi..
..toisaalta pyrkimyksiä on myös siihen suuntaan, että työntekijöitäkin sitoutetaan, mutta asian etenemisen kohtalosta en ole täysin selvillä, miten tälläinen marxilaisuus yteiskunnissa etenee..
..no jos työnsankarille saadaan riittävästi prestiisiä, niin arvelen sen kyllä kiinnostavankin ihan per se:kin.. - Loogikko
Hertha kirjoitti:
Tasokasta renkitason kielenkäyttöä.
Akateeminen olen etkä sille tosiasialle mitään voi, vaikka kuinka parkuisit. Ei sinunkaan juttusi niin tasokkaita ole olleet ja juurihan se taisi olla sinä, joka täysin perusteettomasti hyökkäsit minua vastaan pannen sanat suuhuni että pitkäaikaistyöttömät muka pitäisi pakottaa prostituoiduiksi. Oliko se tasokasta ;)
Loogikko kirjoitti:
Olen minäkin menossa haasteellisempien tehtävien pariin, eli lukemaan yliopistotason matematiikkaa.
Mitä ilmeisemmin olet!että sen jälkeen kun sanoit, että ystäväsi tekevät itsemurhan mikäli ostokieltolaki tulee voimaan, kaikki turha pahoittelu ja jaarittelu on toissijaista hoitoonohjaukseen nähden.
Mikäli väitteesi pitää paikkansa, ystäväsi tarvitsevat ehdottomasti psykiatrista hoitoa. Katso ettet itse tule syyllistyneeksi pelastustoimen laiminlyöntiin minun kanssani väitellessäsi.- Kurre_Orava
Loogikko kirjoitti:
Akateeminen olen etkä sille tosiasialle mitään voi, vaikka kuinka parkuisit. Ei sinunkaan juttusi niin tasokkaita ole olleet ja juurihan se taisi olla sinä, joka täysin perusteettomasti hyökkäsit minua vastaan pannen sanat suuhuni että pitkäaikaistyöttömät muka pitäisi pakottaa prostituoiduiksi. Oliko se tasokasta ;)
Siihen aikaan kun isä lampun osti, elikkä jurakaudella tollanen 15v sitten oli sellainenkin jupakka jossa työkkärin kautta haettiin tarjoilijoita ja esiintyjiä seksipaareihin.
Jos työtön plikka ei suostunut saattoi kolahtaa karenssia. Muistelen, että silloin tehtiin päätös, että sellaisista 'töistä' kieltäytyminen on oikeutettua, eikä karenssia tule.
Se muuten ei ole millään tavoin yhteiskunnallinen, eikä muutenkaan kovin paha ongelma jos parikymppinen nörttipoika ei saa tussuntaalia. Kokolailla monet nörtit, elleivät kaikki kuitenkin hieman kypsempinä solmivat parisuhteen. Nuo sinun juttusi kuulostavat tällaisen wanhemman ihmisen korvaan lähinnä yöllisistä siemensyöksyistä kärsivän teinipojan ruikutuksilta.
Onko mielessäsi käynyt, että naiset vaistoavat, että et hae heiltä muuta kuin helpotusta paisuneille pusseille.
Kasva herken aikaa ja kypsy hiukan niin eiköhän se sitten siitä. - Loogikko
Kurre_Orava kirjoitti:
Siihen aikaan kun isä lampun osti, elikkä jurakaudella tollanen 15v sitten oli sellainenkin jupakka jossa työkkärin kautta haettiin tarjoilijoita ja esiintyjiä seksipaareihin.
Jos työtön plikka ei suostunut saattoi kolahtaa karenssia. Muistelen, että silloin tehtiin päätös, että sellaisista 'töistä' kieltäytyminen on oikeutettua, eikä karenssia tule.
Se muuten ei ole millään tavoin yhteiskunnallinen, eikä muutenkaan kovin paha ongelma jos parikymppinen nörttipoika ei saa tussuntaalia. Kokolailla monet nörtit, elleivät kaikki kuitenkin hieman kypsempinä solmivat parisuhteen. Nuo sinun juttusi kuulostavat tällaisen wanhemman ihmisen korvaan lähinnä yöllisistä siemensyöksyistä kärsivän teinipojan ruikutuksilta.
Onko mielessäsi käynyt, että naiset vaistoavat, että et hae heiltä muuta kuin helpotusta paisuneille pusseille.
Kasva herken aikaa ja kypsy hiukan niin eiköhän se sitten siitä."
Muistelen, että silloin tehtiin päätös, että sellaisista 'töistä' kieltäytyminen on oikeutettua, eikä karenssia tule.
"
Mitä helvettiä sinä idiootti tätä minulle selität, kun olen tässä aivan samaa mieltä että ketään ei saa pakolla(väkivallan tai pahan taloudellisen uhan)pistää tällaisiin hommiin. Lue vaikka:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014434383
"
"
Minä en ole itse hakenut mitään(Ainakaan tällä hetkellä en edes etsi suhdetta/seksiä.), vaan olen puhunut ystävistäni.
Ja jos tuo kysymys osoitetaan ystävilleni, niin vastaukseni on:
He nimenomaan etsivät seksin lisäksi(Kai miehellä luonnolliset halunsa on.)suhteelta niin paljon muutakin, ja juuri se tuntuu olevan heidän kompastuskivensä.
Tästä esimerkkinä on bileissä käynyt monesti niin, että tyttö on lähtenyt karkuun ja juossut samantien sellaisen miehen syliin, josta jo kaikki tietää että tämä mies ei hae naiselta kuin pussintyhjentäjää, ja jo seuraavana päivänä voi olla hällä uusi nainen kierroksessa ja vanha jätetty rannalle ruikuttamaan kuin nalli kalliolle.
Älä pelle tule viisastelemaan kysymyksestä, jonkaa taustaa et kunnolla tiedä ja et edes ymmärrä oikein sitä mitä siitä on tänne kirjoitettu.
"
Kasva herken aikaa ja kypsy hiukan niin eiköhän se sitten siitä.
"
Itsestäni en ole huolissani, mutta sinusta olen, sillä fyysisestä iästäsi(wanhemman...)huolimatta henkinen ikäsi vaikuttaa niin alhaiselta, että et ole kyennyt ymmärtämään - mielestäni melko selväsanaisia - kirjoituksiani. - Sanelma
että sen jälkeen kun sanoit, että ystäväsi tekevät itsemurhan mikäli ostokieltolaki tulee voimaan, kaikki turha pahoittelu ja jaarittelu on toissijaista hoitoonohjaukseen nähden.
Mikäli väitteesi pitää paikkansa, ystäväsi tarvitsevat ehdottomasti psykiatrista hoitoa. Katso ettet itse tule syyllistyneeksi pelastustoimen laiminlyöntiin minun kanssani väitellessäsi.ihanko totta, en olekaan huomanut tuota. No, jos niin ovat asiat, niin heipparallaa vaan, ei jää moni itkemään.
- Kurre_Orava
Loogikko kirjoitti:
"
Muistelen, että silloin tehtiin päätös, että sellaisista 'töistä' kieltäytyminen on oikeutettua, eikä karenssia tule.
"
Mitä helvettiä sinä idiootti tätä minulle selität, kun olen tässä aivan samaa mieltä että ketään ei saa pakolla(väkivallan tai pahan taloudellisen uhan)pistää tällaisiin hommiin. Lue vaikka:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014434383
"
"
Minä en ole itse hakenut mitään(Ainakaan tällä hetkellä en edes etsi suhdetta/seksiä.), vaan olen puhunut ystävistäni.
Ja jos tuo kysymys osoitetaan ystävilleni, niin vastaukseni on:
He nimenomaan etsivät seksin lisäksi(Kai miehellä luonnolliset halunsa on.)suhteelta niin paljon muutakin, ja juuri se tuntuu olevan heidän kompastuskivensä.
Tästä esimerkkinä on bileissä käynyt monesti niin, että tyttö on lähtenyt karkuun ja juossut samantien sellaisen miehen syliin, josta jo kaikki tietää että tämä mies ei hae naiselta kuin pussintyhjentäjää, ja jo seuraavana päivänä voi olla hällä uusi nainen kierroksessa ja vanha jätetty rannalle ruikuttamaan kuin nalli kalliolle.
Älä pelle tule viisastelemaan kysymyksestä, jonkaa taustaa et kunnolla tiedä ja et edes ymmärrä oikein sitä mitä siitä on tänne kirjoitettu.
"
Kasva herken aikaa ja kypsy hiukan niin eiköhän se sitten siitä.
"
Itsestäni en ole huolissani, mutta sinusta olen, sillä fyysisestä iästäsi(wanhemman...)huolimatta henkinen ikäsi vaikuttaa niin alhaiselta, että et ole kyennyt ymmärtämään - mielestäni melko selväsanaisia - kirjoituksiani.Joopasen joo. Vastauksesi sävy kertookin jo kaiken tarpeellisen. Jos ns. 'ystäväsi' ovat samaa luokkaa, niin en ollenkaan ihmettele miksei flaksi oikein käy.
- Kurre_Orava
Sanelma kirjoitti:
ihanko totta, en olekaan huomanut tuota. No, jos niin ovat asiat, niin heipparallaa vaan, ei jää moni itkemään.
Onneksi sinä sanoit tuon, enkä minä. Käväisi kyllä mielessäni. Joutavatten mennä.
- Hertha
Loogikko kirjoitti:
En pannut sanoja suuhusi. Vastan niistä täysin omina sanoinani.
- yksinkertainen
Sanelma kirjoitti:
ihanko totta, en olekaan huomanut tuota. No, jos niin ovat asiat, niin heipparallaa vaan, ei jää moni itkemään.
enpä ole moiseen ennen törmännyt. Että siis jos mies ei saa naista, ei sitten millään, ja on tästä mielipahasta itsemurhan partaalla niin sinusta tuon on parempikin päättää päivänsä...
Onhan tuo..rikollista...ei kun..alistavaa..ei..sovisnist..no jotain se varmasti sitten on.
Jep jep. - Kurre_Orava
enpä ole moiseen ennen törmännyt. Että siis jos mies ei saa naista, ei sitten millään, ja on tästä mielipahasta itsemurhan partaalla niin sinusta tuon on parempikin päättää päivänsä...
Onhan tuo..rikollista...ei kun..alistavaa..ei..sovisnist..no jotain se varmasti sitten on.
Jep jep.Se on reilua
- yksinkertainen
Kurre_Orava kirjoitti:
Se on reilua
se sitten on.
- Macho'
Loogikko kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin olet!"Sensijaan olet antanut heistä vain pilkallisia kommentteja ja kun olen vastannut niihin(esim. miten saavat seisokin), niin et ole myöntänyt tehneesi tyhmiä ja ilkeitäkin kysymyksiä, vaan ilkeillyt lisää tai väistänäyt ja vaiennut. "
Palstalla palstan tavalla. Tuota kuvailemaasi sanotaan femakkotasoksi. - Sanelma
Kurre_Orava kirjoitti:
Onneksi sinä sanoit tuon, enkä minä. Käväisi kyllä mielessäni. Joutavatten mennä.
vastaukseni edellisestä :)
- Sanelma
Jep jep.niin jos joku pillunpuutteen vuoksi päättää päivänsä, niin viiraa siellä pahasti jokin muukin. Hakeutuu joko hoitoon tai kaulakiikkuun.
- yksinkertainen
Sanelma kirjoitti:
niin jos joku pillunpuutteen vuoksi päättää päivänsä, niin viiraa siellä pahasti jokin muukin. Hakeutuu joko hoitoon tai kaulakiikkuun.
on kyllä totta. Nyt kyseessä olikin kirjoittajien toivomus, että päivät myös päättyisivät kyseisellä henkilöllä.
- Sanelma
Sanelma kirjoitti:
vastaukseni edellisestä :)
älä katsokaan, ketju poistettu. Kiintoisaa, nyt siis törmään minäkin tähän ilmiöön...
- Loogikko
Kurre_Orava kirjoitti:
Joopasen joo. Vastauksesi sävy kertookin jo kaiken tarpeellisen. Jos ns. 'ystäväsi' ovat samaa luokkaa, niin en ollenkaan ihmettele miksei flaksi oikein käy.
vastauksesi oli lähes sanasta sanaan sellainen lyhyt vittuilupätkä, jota jo ennakolta osasin odottaa. Tiesin, että mitään kantaa et osaa ottaa esittämiini huomioihin(Esim. väitit kaverieni etsivän vain hetken helpotusta, mutta sitten osoitin sinun olevan väärässä kertomalla, että asia on päinvastoin, mutta silti tytöt juoksee pakoon sellaisille miehille, joiden maineen kaikki tietää.), vaan annat juuri tuollaisen "vastauksen".
Tottakai minä suutun ja käytän kovaa kieltä vääryyden nähdessäni, esim. kun näen sinun ja kaltaistesi oikein nauttivan siitä kun saa pilkata ja lyödä jo lyötyjä.
Ottaen huomioon sinun älyllisen ja moraalisen tasosi, niin en vastaa enää yhteenkään kirjoitukseesi. Ei maksa vaivaa, sillä minulla on arvokkaampaakin tekemistä. - Loogikko
Sanelma kirjoitti:
niin jos joku pillunpuutteen vuoksi päättää päivänsä, niin viiraa siellä pahasti jokin muukin. Hakeutuu joko hoitoon tai kaulakiikkuun.
jos ystäväni haluaisivat juuri suhteelta kaikkea muutakin, mutta tytöt juoksee heitä pakoon sellaisillekin miehille, joista kaikki jo tietää että he eivät naiselta halua muuta kuin seksiä, vaikka voivatkin lirkutella rakkaudesta niinkauan kunnes ovat saaneet "sitä" tarpeeksi ja kyllästyneet tähän naiseen.
Sinustakin on ilmeisesti hauskaa lyödä jo lyötyjä.
Ottaen huomioon vastaväittäjieni "tason", niin sinultakin lienee turha mitään järkevää vastausta tähän kysymykseen odottaa. - Sanelma
Loogikko kirjoitti:
jos ystäväni haluaisivat juuri suhteelta kaikkea muutakin, mutta tytöt juoksee heitä pakoon sellaisillekin miehille, joista kaikki jo tietää että he eivät naiselta halua muuta kuin seksiä, vaikka voivatkin lirkutella rakkaudesta niinkauan kunnes ovat saaneet "sitä" tarpeeksi ja kyllästyneet tähän naiseen.
Sinustakin on ilmeisesti hauskaa lyödä jo lyötyjä.
Ottaen huomioon vastaväittäjieni "tason", niin sinultakin lienee turha mitään järkevää vastausta tähän kysymykseen odottaa.Jos mies haluaa saada naisystävän, eikä toimessa onnistu, niin jotain vikaa miehessä on, ainakin naisen silmissä. Hänen pitää tutkiskella itseään ja yrittää korjata vika. Jollei onnistu tai ei kiinnosta, niin sitten elää ilman naisystävää. Eikös tämä ole aivan loogista? Ja täysin tasa-arvoista, sillä sama pätee myös naisiin.
Ei minulla oikeassa elämässä ole mitään halua lyödä lyötyjä, ihmettelen vain asennettanne täällä, sitä kuuluisaa "sääli****ako" pitäisi ryhtyä jakamaan pelastaaksen jonkun täysin (minulle) yhdentekevän jäppisen hengen? - Loogikko
Sanelma kirjoitti:
Jos mies haluaa saada naisystävän, eikä toimessa onnistu, niin jotain vikaa miehessä on, ainakin naisen silmissä. Hänen pitää tutkiskella itseään ja yrittää korjata vika. Jollei onnistu tai ei kiinnosta, niin sitten elää ilman naisystävää. Eikös tämä ole aivan loogista? Ja täysin tasa-arvoista, sillä sama pätee myös naisiin.
Ei minulla oikeassa elämässä ole mitään halua lyödä lyötyjä, ihmettelen vain asennettanne täällä, sitä kuuluisaa "sääli****ako" pitäisi ryhtyä jakamaan pelastaaksen jonkun täysin (minulle) yhdentekevän jäppisen hengen?Sitä ajan takaa, että kun oikeassa elämässä näyttää todella olevan niin, että naiset rakastuvat renttuihin ja siis nimenomaan haluavat miehen, joka lyö, pettää ja kohtelee heitä huonosti, kuntaas sellaiset miehet joista heti näkee, että he eivät tällaista teksisi, niin he jäävät rannalle ruikuttamaan.
Ja sitten femakot jaksaa arvostella tällaisia miehiä, jotka kuitenkin tuntuu tosielämässä olevan suurimman osan naisista suosiossa.
Ajan takaa vastausta tähän kysymykseen.
Tajusitko nyt? - Loogikko
Sanelma kirjoitti:
Jos mies haluaa saada naisystävän, eikä toimessa onnistu, niin jotain vikaa miehessä on, ainakin naisen silmissä. Hänen pitää tutkiskella itseään ja yrittää korjata vika. Jollei onnistu tai ei kiinnosta, niin sitten elää ilman naisystävää. Eikös tämä ole aivan loogista? Ja täysin tasa-arvoista, sillä sama pätee myös naisiin.
Ei minulla oikeassa elämässä ole mitään halua lyödä lyötyjä, ihmettelen vain asennettanne täällä, sitä kuuluisaa "sääli****ako" pitäisi ryhtyä jakamaan pelastaaksen jonkun täysin (minulle) yhdentekevän jäppisen hengen?"
Jos mies haluaa saada naisystävän, eikä toimessa onnistu, niin jotain vikaa miehessä on, ainakin naisen silmissä. Hänen pitää tutkiskella itseään...
"
Siis, onko tällaisessa miehessä vikaa
1)
Normaalin renttuihin rakastuvan naisen mielestä
2)
Femakon mielestä - Sanelma
Loogikko kirjoitti:
"
Jos mies haluaa saada naisystävän, eikä toimessa onnistu, niin jotain vikaa miehessä on, ainakin naisen silmissä. Hänen pitää tutkiskella itseään...
"
Siis, onko tällaisessa miehessä vikaa
1)
Normaalin renttuihin rakastuvan naisen mielestä
2)
Femakon mielestäkun pese hampaansa - flaksi voi olla siitäkin kiinni.
- Sanelma
Loogikko kirjoitti:
Sitä ajan takaa, että kun oikeassa elämässä näyttää todella olevan niin, että naiset rakastuvat renttuihin ja siis nimenomaan haluavat miehen, joka lyö, pettää ja kohtelee heitä huonosti, kuntaas sellaiset miehet joista heti näkee, että he eivät tällaista teksisi, niin he jäävät rannalle ruikuttamaan.
Ja sitten femakot jaksaa arvostella tällaisia miehiä, jotka kuitenkin tuntuu tosielämässä olevan suurimman osan naisista suosiossa.
Ajan takaa vastausta tähän kysymykseen.
Tajusitko nyt?En tiedä, en ole rakastunut renttuun, jonkinlaisiin hörhöihin kyllä toisinaan. Suuri rakkauteni, edesmennyt puolisoni ei ollut renttu mutta ei myöskään mikään nyhverö vaikka olikin - iiik - DI. Tosin hän ei ollut suomalainen, ja ulkomailla akateemiseen koulutukseen kuuluu automaattisesti myös yleissivistys toisin kuin Suomessa.
Kompromisseja pitää elämässä tehdä. Tai sitten ei. Minä olen jo niin vanha, etten jaksa enää kompromisseja. Ainakaan miesten takia. Mutta olen jo saanut osakseni rakkautta ja seikkailuja, voin rauhasssa käpertyä sohvalleni vanhuudenpäiviä viettämään. Jos joku älykkö vastaan tulee jalat alta lyöden, niin toki periaatteellisesti ensimmäisenä paiskaa käsikranaatilla :)
Kissojen vuoksi olen vielä valmis kompromisseihin. Olen luopunut suuresti rakastamistani tulppaaneista. Koska kissanikin rakastaa niitä :D - Kurre_Orava
Loogikko kirjoitti:
vastauksesi oli lähes sanasta sanaan sellainen lyhyt vittuilupätkä, jota jo ennakolta osasin odottaa. Tiesin, että mitään kantaa et osaa ottaa esittämiini huomioihin(Esim. väitit kaverieni etsivän vain hetken helpotusta, mutta sitten osoitin sinun olevan väärässä kertomalla, että asia on päinvastoin, mutta silti tytöt juoksee pakoon sellaisille miehille, joiden maineen kaikki tietää.), vaan annat juuri tuollaisen "vastauksen".
Tottakai minä suutun ja käytän kovaa kieltä vääryyden nähdessäni, esim. kun näen sinun ja kaltaistesi oikein nauttivan siitä kun saa pilkata ja lyödä jo lyötyjä.
Ottaen huomioon sinun älyllisen ja moraalisen tasosi, niin en vastaa enää yhteenkään kirjoitukseesi. Ei maksa vaivaa, sillä minulla on arvokkaampaakin tekemistä.Kylläpä nyt tunnen itseni pettyneeksi.
- Loogikko
Sanelma kirjoitti:
kun pese hampaansa - flaksi voi olla siitäkin kiinni.
että he eivät pese.
Sustakin oli siis kiva pilkata heitä lisää? Kertonee jotain susta?
Tämä jäikin viimeiseksi viestikseni tänne.
SOMMORO!
- ex--lotta
Jaa, ja ne miehet sitten juoksevat hulluina kaikkien nörttityttöjen perässä, vai kuinka?
Itse en oikein jaksa ymmärtää näitä valituksia siitä, kuinka naiset hylkivät nörttipoikia. Kyse on siitä, että mitä ulospäin suuntautuneempi ihminen olet, sitä enemmän sinulla on seuraa.... sama pätee aivan yhtälailla niin miehiin kun naisiin. Jos olet ujo, sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen, otat itse vähemmän kontaktia toisiin ihmisiin ja toisaalta toisten ihmisten on huomattavasti vaikeampi ottaa kontaktia sinuun, ihan sukupuolesta riippumatta.- Loogikko
"
Jos olet ujo, sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen,
"
Nämä luonnemääreet sopivat heihin paljon vähemmän kuin ehkä luuletkaan ja kyllä he ovat yrittäneet ottaa kontaktia naisiin, mutta syystätaitoisesta naiset heidät - yleensä jonkun tekosyyn varjolla - torjuvat.
Ja huom. harva heistä on ulkonäöltään nörtti, niinkuin se tavallisesti ymmärretään.
Ja nörttityttöjäkin he ovat yrittäneet kyllä, mutta heistäkin selvästi näkee että hekin haluavat rentun, vaikka aina renttuja silti haukkuvatkin.
Eli kärjistäen voi jopa sanoa, että lopulta naiset jopa ilmeisesti haluavat että heitä lyödään ja petetään. - Loogikko
Loogikko kirjoitti:
"
Jos olet ujo, sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen,
"
Nämä luonnemääreet sopivat heihin paljon vähemmän kuin ehkä luuletkaan ja kyllä he ovat yrittäneet ottaa kontaktia naisiin, mutta syystätaitoisesta naiset heidät - yleensä jonkun tekosyyn varjolla - torjuvat.
Ja huom. harva heistä on ulkonäöltään nörtti, niinkuin se tavallisesti ymmärretään.
Ja nörttityttöjäkin he ovat yrittäneet kyllä, mutta heistäkin selvästi näkee että hekin haluavat rentun, vaikka aina renttuja silti haukkuvatkin.
Eli kärjistäen voi jopa sanoa, että lopulta naiset jopa ilmeisesti haluavat että heitä lyödään ja petetään.ja ovat tehneet aloitteita myös näiden nörttityttöjen suuntaan siinä ajatuksessa, että ehkä nämä tytöt pelkäävät ja toivovat heidän tekevän aloitteen. Mutta sitten onkin selvinnyt, että nämä nörttitytötkin haluavat toisten syliin, vaikka sitten pettämisen ja lyömisen kera.
Eikö sinulla ole mitään kommentoitavaa tähän? - xxx
Loogikko kirjoitti:
ja ovat tehneet aloitteita myös näiden nörttityttöjen suuntaan siinä ajatuksessa, että ehkä nämä tytöt pelkäävät ja toivovat heidän tekevän aloitteen. Mutta sitten onkin selvinnyt, että nämä nörttitytötkin haluavat toisten syliin, vaikka sitten pettämisen ja lyömisen kera.
Eikö sinulla ole mitään kommentoitavaa tähän?Mistä hiljaiset naiset saavat miestä?
- xxx
Loogikko kirjoitti:
ja ovat tehneet aloitteita myös näiden nörttityttöjen suuntaan siinä ajatuksessa, että ehkä nämä tytöt pelkäävät ja toivovat heidän tekevän aloitteen. Mutta sitten onkin selvinnyt, että nämä nörttitytötkin haluavat toisten syliin, vaikka sitten pettämisen ja lyömisen kera.
Eikö sinulla ole mitään kommentoitavaa tähän?jatkuva jankutuksesi siitä, että naiset haluavat lyövän ja pettävän miehen.
Ihan tasan tarkkaan eivät halua! Tiedoksi! - yksinkertainen
xxx kirjoitti:
Mistä hiljaiset naiset saavat miestä?
hiljaisen naisen kelpaavan monelle miehelle. Nalkutushan tunnetusti on ajanut miehiä hulluuden rajamaille.
- xxx
hiljaisen naisen kelpaavan monelle miehelle. Nalkutushan tunnetusti on ajanut miehiä hulluuden rajamaille.
Kun hiljaisen naisen on vaikea lähestyä tavallista miestä, niin silloin tämän on lähdettävä ostamaan miestä.
- yksinkertainen
xxx kirjoitti:
Kun hiljaisen naisen on vaikea lähestyä tavallista miestä, niin silloin tämän on lähdettävä ostamaan miestä.
enpä tiedä millainen tarjonta mahtaa löytyä. Luultavasti kuitenkin löytyy. Mahtaako kyseessä olla thaimies tai venäläinen mies? En osaa kyllä suositella. Työllistäminenkään ei kohene tässä tapauksessa vaikka suosisi suomalaista.
Tiede.fi sivuilla oli artikkeli kansallisuuden stereotypioista. Jos siitä olisi apua? - Loogikko
xxx kirjoitti:
Mistä hiljaiset naiset saavat miestä?
ystävistäni, jos vain olisivat huolineet.
Luitkos kuule huolella nuo aiemmat tekstini, joissa kerroin että nämä ystäväni ovat tehneet aloitteita myös hiljaisempien nörttityttöjen suuntaan, mutta tulivat torjutuksi myös siltä suunnalta. - ksks
Loogikko kirjoitti:
ystävistäni, jos vain olisivat huolineet.
Luitkos kuule huolella nuo aiemmat tekstini, joissa kerroin että nämä ystäväni ovat tehneet aloitteita myös hiljaisempien nörttityttöjen suuntaan, mutta tulivat torjutuksi myös siltä suunnalta.en ole sama kirjoittaja. Minullakin on pari ihan kivannäköistä ystävää, jotka ovat vähän hiljaisempia ja eivät vaan saa miehiä, vaikka kuinka yrittävät ja mitään vikaa heissä itsessään (ei tietenkään) ole. Nyt kyllä pitäisi yhteiskunnan järjestää heille huoramiehiä!
- Loogikko
ksks kirjoitti:
en ole sama kirjoittaja. Minullakin on pari ihan kivannäköistä ystävää, jotka ovat vähän hiljaisempia ja eivät vaan saa miehiä, vaikka kuinka yrittävät ja mitään vikaa heissä itsessään (ei tietenkään) ole. Nyt kyllä pitäisi yhteiskunnan järjestää heille huoramiehiä!
kertoisitko vähän tarkemmin taustaa. Yrittävätkö he edes, vai odottavatko he miehen tekevän aloitteen, mikä on sinänsä ihan oikeutettu odotus(Jollei sitäkin jo tulkita sovinismiksi tässä nykymaailmassa.).
- Loogikko
Loogikko kirjoitti:
kertoisitko vähän tarkemmin taustaa. Yrittävätkö he edes, vai odottavatko he miehen tekevän aloitteen, mikä on sinänsä ihan oikeutettu odotus(Jollei sitäkin jo tulkita sovinismiksi tässä nykymaailmassa.).
Kysyin
"
Yrittävätkö he edes
"
vaikka olit jo puhunt yrittämisestä.
Tarkoitin lähinnä, että kuinka aktiivisia ja aloitteellisia he yrittämisessään ovat.
- Kurre_Orava
Siis, millä tavalla määrittelet nörtin?
Minäkin teen työtä IT-alalla, mutten näe työni ja 'flaksini' välillä yhteyttä.
Lienee aivan selvää, että jos mies ei osaa puhua muusta kuin Linux:in uusimman kernelin ominaisuuksista niin naiset tuskin kiinnostuvat.
Tuskin naiset sen enempää kiinnostuisivat putkiasentajastakaan jos tämä ei osaa puhua kuin uuden Oras Safiran sekoitusventtiilin hienouksista.- Sanelma
voin huoletta puhua kissoista koko illan, samantekevää, yhtä hyvin voisin puhua saturnuksen asutuksesta, mölli ei kuitenkaan kuuntele sanakaan rintoja vahdatessaan :D
- Kurre_Orava
Sanelma kirjoitti:
voin huoletta puhua kissoista koko illan, samantekevää, yhtä hyvin voisin puhua saturnuksen asutuksesta, mölli ei kuitenkaan kuuntele sanakaan rintoja vahdatessaan :D
Selkeestikään et ole kohdannut kaltaistani...
- Nari_Säre
...on puhumista paljon tärkeämpää.
Useinhan nainen kelaa tunteitaan puhumalla, ja siinä on tärkeä vain olla ymmärtämässä tuota tunnesolmun avautumista.
Mieshän usein käsittelee tunteitaan sitten eri tavoin, esim. olemalla itsekseen, kunnes tulee selkeän maailmankatsomuksen kanssa taas luoliltaan ihmisten ilmoille.
Kuuntelemisessa on tärkeää vaan, että pysyy vähän kärryillä siitä, mistä nainen puhuu. Silloin parisuhde on jo hyvällä alulla.
[pannaaan nyt varalta hymiö :-) ] - Kurre_Orava
Nari_Säre kirjoitti:
...on puhumista paljon tärkeämpää.
Useinhan nainen kelaa tunteitaan puhumalla, ja siinä on tärkeä vain olla ymmärtämässä tuota tunnesolmun avautumista.
Mieshän usein käsittelee tunteitaan sitten eri tavoin, esim. olemalla itsekseen, kunnes tulee selkeän maailmankatsomuksen kanssa taas luoliltaan ihmisten ilmoille.
Kuuntelemisessa on tärkeää vaan, että pysyy vähän kärryillä siitä, mistä nainen puhuu. Silloin parisuhde on jo hyvällä alulla.
[pannaaan nyt varalta hymiö :-) ]"
"
Aivan ja jos jaksaa parisuhteessakin olla edes vähän jyvällä mitä rouva selittää niin suhde on hyvällä tolalla.
*Se pakollinen hupaisa hymiö. :)* - yksinkertainen
Sanelma kirjoitti:
kaikki miehet ovat vain tuijottaneet rintojasi? Hmm.. Joko ne ovat erityisen hyvin muodostuneet, sopivan kokoiset sekä kaikinpuolin silmää miellyttävät tai sinulla on käynyt huonompi tuuri miesten suhteen. Ainakin olen antanut itseni ymmärtää että naiset eivät pahemmin pidä rintojensa toljottamisesta.
- Sanelma
kaikki miehet ovat vain tuijottaneet rintojasi? Hmm.. Joko ne ovat erityisen hyvin muodostuneet, sopivan kokoiset sekä kaikinpuolin silmää miellyttävät tai sinulla on käynyt huonompi tuuri miesten suhteen. Ainakin olen antanut itseni ymmärtää että naiset eivät pahemmin pidä rintojensa toljottamisesta.
tarkemmin ottaen rinnoilla ei ole väliä, nainen voi tosiaan jaaritella vaikka oraksen vesihanoista, sillä mies kuitenkin vain miettii, kaatuuko vai eikö kaadu.
- yksinkertainen
Sanelma kirjoitti:
tarkemmin ottaen rinnoilla ei ole väliä, nainen voi tosiaan jaaritella vaikka oraksen vesihanoista, sillä mies kuitenkin vain miettii, kaatuuko vai eikö kaadu.
niin on taitanut olla aina ja tulee aina olemaan.
Olenkin miettinyt ongelmaa joka meillä näyttäisi tällä palstalla olevan:
Miehet arvottavat seksiä kovin korkealle ja naiset arvottavat sitä jossain määrin ainakin vähemmän.
Taistelemmeko me nyt loppujen lopuksi siitä, että kuinka tärkeää ja oleellista seksi on ihmisen elämässä?
- jorojukka-kukka
Jos nainen ei uskaltaudu, lukuisten ikävien esimerkkien vuoksi (nainen ei tullut valituksi, vaikka olisi ollut edellytykset), edes hakemaan itselleen johtajan paikkaa, niin se on naisen vika!!!
Mutta kas perkele kummaa, kun mies ei uskalla vapaalla ollessaan tehdä tuttavutta naiseen, niin sitä onkin ymmärrettävä ja paapottava, ettei saa ylimielisen besserwisserin ja julman naisen mainetta.
Just joo. Mieslogiikka rulaa! Voi perusteellinen perkele sentään!- yksinkertainen
"Jos nainen ei uskaltaudu, lukuisten ikävien esimerkkien vuoksi (nainen ei tullut valituksi, vaikka olisi ollut edellytykset), edes hakemaan itselleen johtajan paikkaa, niin se on naisen vika!!! "
Mitä tarkoitat? Kenen syy sitten? Vai onko sen pakko olla jonkun syy? - Loogikko
Miksi jörökukalle antamani vastaus poistettiin.
Se taisi vastata liian hyvin hänelle ja tehdä muutenkin kiusallisia huomioita hänen sekoiluistaan. - jorojukka-kukka
Loogikko kirjoitti:
Se taisi vastata liian hyvin hänelle ja tehdä muutenkin kiusallisia huomioita hänen sekoiluistaan.En varmasti menettänyt mitään, vaikka en ehtinyt itse lukea. ;)
- tyypillistä
Loogikko kirjoitti:
Se taisi vastata liian hyvin hänelle ja tehdä muutenkin kiusallisia huomioita hänen sekoiluistaan.Luultavasti siksi
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307162Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142519Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631204- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161937En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137890Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69879Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711