Ulkoministeriksi. Hänellä on selkärankaa. Ulkoministerin tehtävä on melko vaativainen. Ja HerraX on osoittanut luonteenlujuutensa. Varsinkin hän on erittäin uskollista sorttia, jota me naiset ainakin arvostamme :=))))))
Mutta kun minullekin täytyisi virka löytyä, niin olen ajatellut jos HerraX valitsisi minut sihteerikökseen. Lupaisin olla hyvä työssäni.
Sitoutuisin olemaan myös yötöissä jos HerraX (eli ehkä tuleva ministeri) sitä vaatisi.
Että miten olis HerraX? Ja mitään taka-ajatuksia minulla ei ole. :=)))))
Äänestän HerraX:ää
21
1189
Vastaukset
- Streetlight
valinta suoritettu ja asia loppuun kai käsitelty, näin tapahtui!
- yksitypy
muutkin ovat samaa mieltä valinnasta.
Se asia on siis päätetty. Nyt alkaa sitten kovat neuvottelut. :=))))
- toinennimetön
vai ei taka-ajatuksia....
heheheeeee HerraX on vissiin ainut huun mies kuka sulle on pakit antanut...
Mut pitää myöntää et sitkee oot.......heh...ehkä jopa saatat onnistua...=:0)))))))))))- yksitypy
aina miehet, jotka antaa pakit :=)))
Mutta HerraX oli maininnut tuolla aiemmin että olen saanut kaikki muut huuhaan miehet kontalleen, paitsi häntä.
Nooo.... Minäpä aionkin saada HerraX:n ihan makuulleen asti :=)))))))))))))))
Mutta shh... sitä et sitten kerro hänelle :=))) - toinennimetön
yksitypy kirjoitti:
aina miehet, jotka antaa pakit :=)))
Mutta HerraX oli maininnut tuolla aiemmin että olen saanut kaikki muut huuhaan miehet kontalleen, paitsi häntä.
Nooo.... Minäpä aionkin saada HerraX:n ihan makuulleen asti :=)))))))))))))))
Mutta shh... sitä et sitten kerro hänelle :=)))miepä oon jo vähän saanut herraX:säääääää...katos hän toimi mun tee se itselääkärinä.... tosin en enää lääkäriä tarvitse....Olen parantunut lukuisista luulotaudeistani....=;0))))))))))))))))))))9
- Ruttuturpa :(((
hän on jo luvannut jonkun viran puol...eikun ulkoministeriössään, toimenkuvasta ei tosin ollut vielä puhetta. Täytyy sanoa, että minä en sitten tee töitä aamupäivisin, enkä öisin, enkä kovin paljon muulloinkaan.
Olen tosi hyvä tarkkailemaan tilanteita ja luomaan paheksuvia katseita kanssaihmisiini.
Mutta todentotta, kyllä sihteerikköäkin varmaan tarvitaan tilannetarkkailijan lisäksi.- yksitypy
on ihan välttämätön. Jos sinulle myös löytyy joku virka, niin olemme kohta työtovereita :=)))))
Hauska tutustua jo näin etukäteen *antaa kättä* - Ruttuturpa :(((
yksitypy kirjoitti:
on ihan välttämätön. Jos sinulle myös löytyy joku virka, niin olemme kohta työtovereita :=)))))
Hauska tutustua jo näin etukäteen *antaa kättä*Ministeri tarvitsee ilman muuta hovin ympärilleen. Uskoisin, että tulemme hyvin toimeen keskenämme, kunhan et yritä saada minua luopumaan periaatteistani ja saada minua nauramaan... o{;((
*Ojentaa kätensä hyvin vakavana* - poikamies
yksitypy kirjoitti:
Hauska tutustua jo näin etukäteen *antaa kättä*sinä et kyllä voi mennä hänen palvelukseen,
ajattele vähä,ministerihä olisi sillon jäävi.
Jos oot kuule iliman duunii tuu minulle
keittämään vellii.... - yksitypy
Ruttuturpa :((( kirjoitti:
Ministeri tarvitsee ilman muuta hovin ympärilleen. Uskoisin, että tulemme hyvin toimeen keskenämme, kunhan et yritä saada minua luopumaan periaatteistani ja saada minua nauramaan... o{;((
*Ojentaa kätensä hyvin vakavana*minullakin on, että tulemme oikein hyvin toimeen.
Ettei liiankin hyvin :=))))
Ja neuvottelut ovat vakava asia. Siellä ei naureta.
Naurut nauretaan sitten vasta neuvotteluiden jälkeen . - yksitypy
poikamies kirjoitti:
sinä et kyllä voi mennä hänen palvelukseen,
ajattele vähä,ministerihä olisi sillon jäävi.
Jos oot kuule iliman duunii tuu minulle
keittämään vellii....ministerin vastausta. Huoliiko hän minua.
Kyllä ehdin varmaan sullekin vellin keittoon. Vaihtelu virkistää :=))))
Sitten onkin kolme virkaa. Enempään en enää kykenisi :=)))
- typykkä
Sun pitää ensin ottaa selvää asiasta, et Herra-X:n polvet kestää sun tän hetkisen painoindeksin. Se on ehto numero:
1, sillä mites sä ny istut polvella, josko hänen polviensa kohdalla on jokin painorajoitus.
Ehto numero 2, Mikäli kyseessä on ukkomies, lupa polvella istumiseen vaimolta!Se on ehdottomasti tärkeä tieto, sinun ja Herra-x:n terveyden ja tulevaisuuden kannalta!
Ehto numero 3: Lupaat olla kaikkien lupaustesi takanas, mitä Herra-X:n vaimolle olet luvannut!- yksitypy
1. Painosta ei tule ongelmaa. On minut nostettu kevyesti seinääkin vasten.
2. Kuka ministeri se nyt vaimoltaan lupia kyselee??
Jos HerraX on naimisissa ja vaimo tulee työn väliin, niin luulen että heidän liitto päättyy eroon.
3. Mitä lupauksia sihteerikön pitäis HerraX:n vaimolle muka antaa? Sihteerikköhän hoitaa vaan työtään.
Siis mitä sä oikein luulet? Etkö tiedä mitä kuuluu sihteerin toimenkuvaan?? :=))) - sihteerikölle
yksitypy kirjoitti:
1. Painosta ei tule ongelmaa. On minut nostettu kevyesti seinääkin vasten.
2. Kuka ministeri se nyt vaimoltaan lupia kyselee??
Jos HerraX on naimisissa ja vaimo tulee työn väliin, niin luulen että heidän liitto päättyy eroon.
3. Mitä lupauksia sihteerikön pitäis HerraX:n vaimolle muka antaa? Sihteerikköhän hoitaa vaan työtään.
Siis mitä sä oikein luulet? Etkö tiedä mitä kuuluu sihteerin toimenkuvaan?? :=)))1. Huvä jos painoindeksisi on kuhdallaan. Sinut on nosteetu seinää vasten, niin minutkin, mut se olikin varmaan voimamies kuka minut nosti!
2. Eipäs kysykkään vaimolta lupaa, mut saattaa kysellä myöhemmin tehtyjä ja tekemättömiä asioita, ainakin silloin kun ero on tosiasia!
3. No ei mitään lupauksia Herra X:n vaimolle, sillä vaimo tulisi pettymään kuitenkin, ainakin yötöiden kohdalla, sillä ne oikeat työt on kuitenkin tekemättä! Siis sihteerikkö on työnsä tehnyt!
En muuten luule mitää, vaan tiedän DDDDDDDDD! sihteerikön työn ja toimenkuvan! - Ruttuturpa :(((
sihteerikölle kirjoitti:
1. Huvä jos painoindeksisi on kuhdallaan. Sinut on nosteetu seinää vasten, niin minutkin, mut se olikin varmaan voimamies kuka minut nosti!
2. Eipäs kysykkään vaimolta lupaa, mut saattaa kysellä myöhemmin tehtyjä ja tekemättömiä asioita, ainakin silloin kun ero on tosiasia!
3. No ei mitään lupauksia Herra X:n vaimolle, sillä vaimo tulisi pettymään kuitenkin, ainakin yötöiden kohdalla, sillä ne oikeat työt on kuitenkin tekemättä! Siis sihteerikkö on työnsä tehnyt!
En muuten luule mitää, vaan tiedän DDDDDDDDD! sihteerikön työn ja toimenkuvan!Aiomme ottaa työmme mitä suuremmalla vakavuudella, emmekä anna vaimon sekaantua ministerin työhön millään tavalla.
Hmph..odotetaan nyt kuitenkin ensin ministerinvalan vannomiset sun muut muodollisuudet,ennenkuin alamme antamaan avioeroa herra ministerille. Ei mennä asioiden edelle.
Hmmmm...kai Herra-X tietää jo itse, että hänet on valittu ministeriksi?
- yksitypy
HerraX ei ole näköjään vielä ilmeisesti lukenut ministeivalinnastaan.
En tiedä valitseeko hän mua sihteerikseenkään, joten on tässä pakko lähteä vielä tekeen vähän pienipalkkaisenpaa hommaa.
Ps. HerraX ei pääse näköjään iltaisi konelle. Eli hän ilmeisesti on naimisissa ja vaimon kurinpidon alaisena :=)))
Ja luulenkin että HerraX juuri sen vuoksi haluais sen ministerin paikan, et pääsisi vähän kotoa väliin irtautumaan.
Mutta vastaa nyt sieltä työmaalta kuitenkin vielä vähän aikaa. Kohta tuleekin sitten paremmat ajat.
Typy lupaa sen jos pääsen sihteeriksesi :=)))))))))))))))) tuosta huuhaan "ulkoministeristä" tulikin mieleen pätkä eräästä kotimaisesta tv-elokuvasta (tehty kirjan pohjalta), siinä käydään mainio dialogi:
- "On siinä miehellä virka."
- "Mitä te sanoitte?"
- "Sanoin vaan, että on siinä miehellä virka."
- "Kuulinko minä oikein?"
- "Mitä lienet kuullut........"
Kuka tuntee - mikä kirja ja elokuva, ja kenen kirjoittama? Ei voi olla vaikea........
Yhden vihjeen annan: kirjan (ja elokuvan) nimi sopii tälle palstalle paremmin kuin hyvin......
Täällä jossain taas - Suomessa kuitenkin, t. MM.- Työn orja
Palstan nimeksikin sopisi :))
- yksitypy evk
mutta tuo työn orja ehti ennen mua :=((((
- yksitypy evk
Työn orja kirjoitti:
olis palstalle tosiaan. Olen katsonut tämän elokuvan kolmeen kertaan ja aina vaan saanut nauraa :=)))
Työn orja kirjoitti:
oikeassa olet - tuossakin, että sopisi palstan nimeksikin *jos tuo huuhaa alkaa joskus tökkimään*
"......mutta meitä siunattuja hulluja on laskematon määrä......*
Ei ihan laskematon - yhteen aikaan niitä oli pelkästään yhdessä ketjussa (teoriassa) n. 200 - 205 - sitten tuli se kuuluisa punainen täppä......
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261770
- 1081260
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55940- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v241899Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58769Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749