Hapanhoito ainakin toimii

Happy Gay

Tässä on viime kesän jälkeen päänahka ollut pikkasen sanotusti kipee. Värjäyksen jälkeen päänahka meni ns. ihan tohjoksi. Ekaksi se tulehtu, kutinaa, kipua, märkimistä, hilsettä ja sama taas alusta, eli kierre valmis.

Kaiken maailaman litkuja ja latkuja kokeiltu on mutta apu on ollut aina hetkellistä. Kaveri suositteli hapanhoitoa ja kokeilin molkosania, ok kyllä sekin autto mutta sen käyttäminen oli tosi epämiellyttävää ja sottasta hommaa ;).

Sitten törmäsin näiden sivujen kautta sivuille x ja tilasin sieltä niiden hapanhoitoa ja saivat ne mulle myytyä myös syvänpuhdistus ja shampootkin ;).

Pikkasen oli iloinen kun ekalla hoitokerralla jo tunsi että nyt tapahtui jotain ja seuraavalla kerralla vielä parempi olo päänahassa. Nyt oon käyttänyt 3 viikkoa niitä tuotteita ja h...ti ne on ainakin mua auttanut. Uutta hiusta pukkaa päähän, pikkusta siiliä jo nyt ja mikä tärkeintä ei tulehdusta, ei kutinaa.

72

35927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

      Mistähän tuotteista mahtoi olla kysymys?

      • Happy Gay

        Saakos täällä mainostaa? Kirjoitelehaan täällä porukka noista muistakin aineista nimellä. No, poistakoon sitten ;), jos ei saa ;). Eli tukan hapanhoito ja niitten syväpuhdistusaine ja turvevesishampoo. Olihan ne arvokkaita, mutta niissä ei kuulemma ole säilöntä-, hajuste-, silikoniaineta eikä suoloja. Jotain laurent sulfoneita ja vastaavia.


      • Ärräpää
        Happy Gay kirjoitti:

        Saakos täällä mainostaa? Kirjoitelehaan täällä porukka noista muistakin aineista nimellä. No, poistakoon sitten ;), jos ei saa ;). Eli tukan hapanhoito ja niitten syväpuhdistusaine ja turvevesishampoo. Olihan ne arvokkaita, mutta niissä ei kuulemma ole säilöntä-, hajuste-, silikoniaineta eikä suoloja. Jotain laurent sulfoneita ja vastaavia.

        Eihän tosta ota selkoa hullukaan! Mikä tuote?


      • Ärräpää
        Happy Gay kirjoitti:

        Saakos täällä mainostaa? Kirjoitelehaan täällä porukka noista muistakin aineista nimellä. No, poistakoon sitten ;), jos ei saa ;). Eli tukan hapanhoito ja niitten syväpuhdistusaine ja turvevesishampoo. Olihan ne arvokkaita, mutta niissä ei kuulemma ole säilöntä-, hajuste-, silikoniaineta eikä suoloja. Jotain laurent sulfoneita ja vastaavia.

        Tarkoitatko TUKKA merkkiä?


      • kissu
        Ärräpää kirjoitti:

        Tarkoitatko TUKKA merkkiä?

        ostin noita shampoita ja kokeilin sitä humusta hyvältä tuntuu,jokupäivä kokeilen sitä syväpuhdistavaa,ja hapanhoitoa hoitoaineita ei vielä,ole mutta pituuksiin käytän kampaamotuotteita,toivottavasti tulee hoitoaineetkin:)


      • xhega
        kissu kirjoitti:

        ostin noita shampoita ja kokeilin sitä humusta hyvältä tuntuu,jokupäivä kokeilen sitä syväpuhdistavaa,ja hapanhoitoa hoitoaineita ei vielä,ole mutta pituuksiin käytän kampaamotuotteita,toivottavasti tulee hoitoaineetkin:)

        Ihanko oikeesti toimii? Oon meinannut tilaa mutta oon tässä miettinyt.


      • Happy Gay
        Ärräpää kirjoitti:

        Tarkoitatko TUKKA merkkiä?

        Löysin ne www.tukkacure.fi ositteesta ;)


      • kissu
        Happy Gay kirjoitti:

        Löysin ne www.tukkacure.fi ositteesta ;)

        Kyllä nyt tuntuu että oikeita aineita( OIKEESTI)ovat:)Kohta ei kaljupäitä ole.


      • milli
        kissu kirjoitti:

        Kyllä nyt tuntuu että oikeita aineita( OIKEESTI)ovat:)Kohta ei kaljupäitä ole.

        kokeilin syväpuhdistavaa sen jälkeen hapanhoitoa ja teatreshampoota,hyvältä tuntuu aika kauan meni lutraamiseen 1tunti kaikkine vaikutuksineen:)


      • Happy Gay
        milli kirjoitti:

        kokeilin syväpuhdistavaa sen jälkeen hapanhoitoa ja teatreshampoota,hyvältä tuntuu aika kauan meni lutraamiseen 1tunti kaikkine vaikutuksineen:)

        Mulle ainakin korostivat että juuri vaikutusajat ovat olleellinen osa hoitoa. Ja muutenkin sanoi varmaan kolme tai neljä kertaa se myyjä että käyttöohjeita tulee noudattaa tarkasti, jotta saan parhaan mahdollisen hyödyn hoidosta. Jos lintsaan heikennän hoidon tehoa ;).


      • Happy Gay
        Happy Gay kirjoitti:

        Löysin ne www.tukkacure.fi ositteesta ;)

        Annoin väärän nettiosoitteen, se olikin com loppuinen, eli http://www.tukkacure.com, mutta kait toi löytyi hakusanoillakin guuklesta.


      • xhega
        xhega kirjoitti:

        Ihanko oikeesti toimii? Oon meinannut tilaa mutta oon tässä miettinyt.

        Kannattaako tilata postiennakolla vai ennakkomaksulla? Ja kuin nopeasti sen sai tilauksen jälkeen?


      • Serena
        milli kirjoitti:

        kokeilin syväpuhdistavaa sen jälkeen hapanhoitoa ja teatreshampoota,hyvältä tuntuu aika kauan meni lutraamiseen 1tunti kaikkine vaikutuksineen:)

        Siis noissa saa hemmotella itseä ja joutuu ottamaan myös laatuaikaa itselleen ;).

        Ilmeisesti oli mielyttävää ja jäi posittivinen olo.

        Mitä käytit ja millaisilla ohjeilla?


      • Valkosipuli
        xhega kirjoitti:

        Kannattaako tilata postiennakolla vai ennakkomaksulla? Ja kuin nopeasti sen sai tilauksen jälkeen?

        Aika nopeasti toimittivat eli kahdessa päivässä ja hyvät oli ohjeetkin vaikka viekin jonkin verran aikaa, mutta kait se nopeutuu kun parikertaa on harjoitellut.


      • Blöndis
        Serena kirjoitti:

        Siis noissa saa hemmotella itseä ja joutuu ottamaan myös laatuaikaa itselleen ;).

        Ilmeisesti oli mielyttävää ja jäi posittivinen olo.

        Mitä käytit ja millaisilla ohjeilla?

        Kerrankin saa rauhassa hoitaa itseä ja antaa aikaa itselle ja kukaan ei saa häiritä ;). Hoitojen jälkeen mulla on ainakin ollut aina pirun hyvä olo niin päänahassa kuin pään sisälläkin ;). Täytyy varmaan varata tällaista laatuaikaa useimminkin.


      • sagira
        milli kirjoitti:

        kokeilin syväpuhdistavaa sen jälkeen hapanhoitoa ja teatreshampoota,hyvältä tuntuu aika kauan meni lutraamiseen 1tunti kaikkine vaikutuksineen:)

        saako näitä tuotteita ruotsista,jos ei niin kuka tietää mistä tilaan ne suomesta.kiitos vastauksista.


      • verkkokaupasta?
        sagira kirjoitti:

        saako näitä tuotteita ruotsista,jos ei niin kuka tietää mistä tilaan ne suomesta.kiitos vastauksista.

        Kait ne toimnittaa Ruotsiinkin verkkokaupan kautta. Ennen ainakin ne myi tuotteita Living life centerin kautta Staccassa.


      • turvepää
        xhega kirjoitti:

        Kannattaako tilata postiennakolla vai ennakkomaksulla? Ja kuin nopeasti sen sai tilauksen jälkeen?

        onko hapanhoito sama kuin kapillaarihoito? Uskaltaako sitä tehdä 9-vuotiaalle lapselle jolla hiustenlähtöä?


    • täti

      Minusta Tukkacuren verkkokaupassa EI ole myynnissä hapanhoitoa.

      • Tilaaja

        Tilasin eilen puhelimitse tuotetta ja kerroin tai oikeastaan kysyin onko tuotetta myynnissä kun nettisivuilla oli vaan maininta että uutuus tulossa. Vastasivat että on myynnissä ja lupasivat päivittää nettisivunsa vanhasta tiedosta ;)


      • Vipu
        Tilaaja kirjoitti:

        Tilasin eilen puhelimitse tuotetta ja kerroin tai oikeastaan kysyin onko tuotetta myynnissä kun nettisivuilla oli vaan maininta että uutuus tulossa. Vastasivat että on myynnissä ja lupasivat päivittää nettisivunsa vanhasta tiedosta ;)

        On se tuote myynnissä jo ja tilasin itsellenikin sitä. Tänään kokeillaan ja kerron sitten miten toimii.


      • Serafiina

        Kluuvissa on parturikampaamo kluuvi, joka myy noita tukka tuotteita ja niillä oli tuota acid treatment tuotetta myös.


      • Seppo
        Serafiina kirjoitti:

        Kluuvissa on parturikampaamo kluuvi, joka myy noita tukka tuotteita ja niillä oli tuota acid treatment tuotetta myös.

        Tukka tuotteita saa myös ainkin Jyväskylästä niiden tutkimuskeskuksesta.


      • Eetu
        Serafiina kirjoitti:

        Kluuvissa on parturikampaamo kluuvi, joka myy noita tukka tuotteita ja niillä oli tuota acid treatment tuotetta myös.

        Ja näyttää saavan Hämeenlinnastakin.


      • Vipu
        Vipu kirjoitti:

        On se tuote myynnissä jo ja tilasin itsellenikin sitä. Tänään kokeillaan ja kerron sitten miten toimii.

        Hyvin toimii ja kyllä tuntuu jo ekalla hoidolla muutos. Sanoivat että vaikka tuntuu paremmalta jo ekan hoidon jälkeen niin on tehtävä kaikki neljä hoitoa, jotta olisi enemmän hyötyä kuin hetkeksi.


      • Linnakundi
        Eetu kirjoitti:

        Ja näyttää saavan Hämeenlinnastakin.

        Ei muuten saa Hämeenlinnasta, kävin kattoo niiden liikettä siellä ja en löytänyt tuotteita sieltä. En kyllä kysynyt, mutta saahan noita verkkokaupastakin ;).


      • Seppo-63
        Vipu kirjoitti:

        Hyvin toimii ja kyllä tuntuu jo ekalla hoidolla muutos. Sanoivat että vaikka tuntuu paremmalta jo ekan hoidon jälkeen niin on tehtävä kaikki neljä hoitoa, jotta olisi enemmän hyötyä kuin hetkeksi.

        Olen aika skeptinen näihin lupauksiin mitä eri tuotteista annetaan, mutta päätin kokeilla kuitenkin. Täytyy sanoa että tuo hoitosarja on hyvä ja auttaa todella. Vaikka tuotteet ovatkin aika arvokkaita niillä pystyy kuitenkin yllättävän monta hoitoa tehdä kotioloissa.


    • KISSU

      Joo hapanhoito on hyvä ei tuoksu(MOLKOSANILTA)

      • Noora

        Oon näiltä sivuilta lukenut tuosta molkosanista ja oon sitä aika ahkerasti käyttänyt, mutta en tiedä onko uutuuden viehätystä, mutta mielestäni tää tukka acid toimii myös paremmin.


      • Happy Gay
        Noora kirjoitti:

        Oon näiltä sivuilta lukenut tuosta molkosanista ja oon sitä aika ahkerasti käyttänyt, mutta en tiedä onko uutuuden viehätystä, mutta mielestäni tää tukka acid toimii myös paremmin.

        Mulla on ollut taipumus hmm. haisevaan kainalo hikeen ja sitä peittääkseni käytä dödöä aika paljon ja siitäkin on tullut pikkasen iho ongelmia.

        Olen ilmeisesti aina laittanut niin deep cleaningissä kuin acid treatmentissä sitä ainetta liikaa ja niiden levittamisen jälkeenoon laittanut loput kainaloihin niin piru kainalot on ihan erillaisia, tuntuu erillaiselta, ei oo arat jne. ja hien haju ei enään ole niin voimaksta. En tiedä mistä johtuu, mutta oon ajatellu kokeilla noita hoitoja pelkästää myös sinne ;).


      • täti
        Happy Gay kirjoitti:

        Mulla on ollut taipumus hmm. haisevaan kainalo hikeen ja sitä peittääkseni käytä dödöä aika paljon ja siitäkin on tullut pikkasen iho ongelmia.

        Olen ilmeisesti aina laittanut niin deep cleaningissä kuin acid treatmentissä sitä ainetta liikaa ja niiden levittamisen jälkeenoon laittanut loput kainaloihin niin piru kainalot on ihan erillaisia, tuntuu erillaiselta, ei oo arat jne. ja hien haju ei enään ole niin voimaksta. En tiedä mistä johtuu, mutta oon ajatellu kokeilla noita hoitoja pelkästää myös sinne ;).

        Ehkä hapan vie pois hajuja, sehän desinfioi ja sanotaanhan ettei hiki haise, vaan ne bakteerit. Mä huomasin omenaviinietikan kanssa ton saman, jos pesen kainalot sillä, niin hajut lähtee paremmin kuin saippualla. Mä olen käyttänyt "hapanhoitona" omenaviinietikkaa shampooseen lisättynä ja toisinaan Molkosania sellaisenaan. Mutta voin kyllä kokeilla vielä joskus tota varsinaista hapanhoitoakin.


      • Face off
        täti kirjoitti:

        Ehkä hapan vie pois hajuja, sehän desinfioi ja sanotaanhan ettei hiki haise, vaan ne bakteerit. Mä huomasin omenaviinietikan kanssa ton saman, jos pesen kainalot sillä, niin hajut lähtee paremmin kuin saippualla. Mä olen käyttänyt "hapanhoitona" omenaviinietikkaa shampooseen lisättynä ja toisinaan Molkosania sellaisenaan. Mutta voin kyllä kokeilla vielä joskus tota varsinaista hapanhoitoakin.

        Itse olen nyt käyttänyt yhden hoitosarjan tuota syväpuhdistus- ja hapanhoitoa ja nyt enää teen noita ylläpitohoitoja joka toinen viikko ja tyytyväinen olen vaikka työlästä olikin alussa.

        Alussa aineiden kanssa lotraaminen vei aikaa ja tuli käytettyä myös ns. liikaa ainetta hoidoissa. Aina kun sitä hoitoainetta tuli käyettyä liikaa levittelin sitä myös kasvoille. Ja arvatkaa vaan toi hoito tehoaa myös kasvoille, finnit ja mustapäät saa kyytiä ja meikkikin lähtee tosta noin vaan. Jos lutraatte liikaa sen aineen kanssa niin käyttäkää ylimääräinen aine esim. kasvoille niin tulette yllätymään.

        Ps. ai niin älkää laittako silmiin Nim.mer. Kokemusta omaava ;)


      • Hikiviki
        Happy Gay kirjoitti:

        Mulla on ollut taipumus hmm. haisevaan kainalo hikeen ja sitä peittääkseni käytä dödöä aika paljon ja siitäkin on tullut pikkasen iho ongelmia.

        Olen ilmeisesti aina laittanut niin deep cleaningissä kuin acid treatmentissä sitä ainetta liikaa ja niiden levittamisen jälkeenoon laittanut loput kainaloihin niin piru kainalot on ihan erillaisia, tuntuu erillaiselta, ei oo arat jne. ja hien haju ei enään ole niin voimaksta. En tiedä mistä johtuu, mutta oon ajatellu kokeilla noita hoitoja pelkästää myös sinne ;).

        Vai auttaisi se kainalohikeenkin ;). No, kait se on uskottava, mutta pikkasen tyyristä ainetta kainaloihin. Millasia hoito tuloksia kainaloista? Uteliasko!


      • Happy Gay
        Face off kirjoitti:

        Itse olen nyt käyttänyt yhden hoitosarjan tuota syväpuhdistus- ja hapanhoitoa ja nyt enää teen noita ylläpitohoitoja joka toinen viikko ja tyytyväinen olen vaikka työlästä olikin alussa.

        Alussa aineiden kanssa lotraaminen vei aikaa ja tuli käytettyä myös ns. liikaa ainetta hoidoissa. Aina kun sitä hoitoainetta tuli käyettyä liikaa levittelin sitä myös kasvoille. Ja arvatkaa vaan toi hoito tehoaa myös kasvoille, finnit ja mustapäät saa kyytiä ja meikkikin lähtee tosta noin vaan. Jos lutraatte liikaa sen aineen kanssa niin käyttäkää ylimääräinen aine esim. kasvoille niin tulette yllätymään.

        Ps. ai niin älkää laittako silmiin Nim.mer. Kokemusta omaava ;)

        Nyt menin kokeilemaan kasvoihin hapista ja syvistä. Meikit lähtee helposti ja jää raikas olo iholle. Ihan kun se kuorisi ihoa, mutta taidan vaan luulla, iho varmaan vaan tuntuu niin hyvälle tai ainakin huolettomalle ;).


      • Dooris
        täti kirjoitti:

        Ehkä hapan vie pois hajuja, sehän desinfioi ja sanotaanhan ettei hiki haise, vaan ne bakteerit. Mä huomasin omenaviinietikan kanssa ton saman, jos pesen kainalot sillä, niin hajut lähtee paremmin kuin saippualla. Mä olen käyttänyt "hapanhoitona" omenaviinietikkaa shampooseen lisättynä ja toisinaan Molkosania sellaisenaan. Mutta voin kyllä kokeilla vielä joskus tota varsinaista hapanhoitoakin.

        Eikö ne muuten käytä hapanta emättimen pH:n ja bakteeritasapinon normalisoinnissakin? Niin miksi ei ihonkin!


    • Wäinö

      Onko tuo hapanhoito ihan jippo vaan vai toimiiko se oikeasti? Ja jos se toimisi niin miksi se toimisi, eli suoraan suomeksi, miten se toimii?

      • 1976_Uros

        Jos joku "hapanhoito" oikeasti toimisi hiustenlähtöön niin siitä puhuttaisiin aika paljon ja "kaikki" tietäisivät asiasta koska siitä olisi tehty laajoja kliinisiä tutkimuksia.


    • kissu

      kyllä noi vaan hyvin toimii.

      • kissu

        hapanhoidon jälkeen ei tarvi enää shampoo pesua hoitoaine vain kammalla levittäen,itsekin tein ekan hoidon väärin,nyt olen tehnyt 3 peräkkäistä hoitoa hyvältä tuntuu ajattelin,että ainakin neljä peräkkäistä teen ,ja senjälkeen kerrankuussa.joskus on tullut mieleen kellä on värjätty hius esim.punaiseksi haalistaakohan hoidot paljoo väriä mulla itselläni on vaalennettu.


      • Pohjois-Pohjanmaa

        Toi tukan hapanhoito on paljon halvempaa ja parempaa mitä esim. hius akatemia myy. Kävin aikoinani Kalajoella hiustutkimuksissa ja koska hoitomatkat olisi olleet aika pitkiä niin hius akatemian hiustutkija myi mulle niiden sitä acido care hapanhoitoa kotihoidoiksia ja sen hinta tuohon tukan tuotteeseen oli kymmenkertainen.


      • Seepio
        Pohjois-Pohjanmaa kirjoitti:

        Toi tukan hapanhoito on paljon halvempaa ja parempaa mitä esim. hius akatemia myy. Kävin aikoinani Kalajoella hiustutkimuksissa ja koska hoitomatkat olisi olleet aika pitkiä niin hius akatemian hiustutkija myi mulle niiden sitä acido care hapanhoitoa kotihoidoiksia ja sen hinta tuohon tukan tuotteeseen oli kymmenkertainen.

        Eikös se acido care ollut samaa kamaa kuin molkosan! Jostain täältä olin niin lukenivani, mutta en löytänyt sitä keskustelua.


    • plu

      siis kasvattaako aine myös uutta hiusta, ja toimiikohan toi kaikilla???

      • Zembalo

        Ei se kasvata hiuksia sinänsä vaan luo hiusnystylle opitimaalisen ympäristön kasvaa ja voida hyvin.


    • plu

      eli ihan perinnölliseen hiustenlähtöön toimii vai???? Ja jos haluaa ettei fleda lähde niin mitä noita tuotteita kannattaa ostaa, vai riittääkö se acid-aine yksinään???

      • kissu

        kyllähän luulisi ainakin hiusten kasvun lisääntyvän,kun hiustupet puhdistuvat kutina on ainakin hellittänyt ohjeita löytyy noista keskusteluista.


      • 1976_Uros
        kissu kirjoitti:

        kyllähän luulisi ainakin hiusten kasvun lisääntyvän,kun hiustupet puhdistuvat kutina on ainakin hellittänyt ohjeita löytyy noista keskusteluista.

        Se, että nimimerkki "kissu" luulee että tuolla voisi olla vaikutusta miestyyppiseen kaljuuntumiseen ei vielä ole kovin vahva argumentti.

        Jotta minkäänlaisesta tehosta voisi alkaa edes puhumaan, pitäisi asiasta tehdä vuosia kestäviä, tuhansia koehenkilöitä kattavia, ammattimaisesti suunniteltuja ja suoritettuja, arvostetuissa tiedelehdissä julkaistuja kliinisiä tutkimuksia.


      • Zembalo

        Ei mulle ainakaan sanottu että se vaikuttaa DHT:hen, koska se on sisäisen syyn seuraus ja siihen ei ulkoisesti voi vaikuttaa. Mutta kuten aikasemminkin pläjäytin niin antaa ulkoisesti hiukselle ja hiuspohjalle optimaalisen ja terveen ympäristön kasvaa ja olla ;).


      • Zembalo
        1976_Uros kirjoitti:

        Se, että nimimerkki "kissu" luulee että tuolla voisi olla vaikutusta miestyyppiseen kaljuuntumiseen ei vielä ole kovin vahva argumentti.

        Jotta minkäänlaisesta tehosta voisi alkaa edes puhumaan, pitäisi asiasta tehdä vuosia kestäviä, tuhansia koehenkilöitä kattavia, ammattimaisesti suunniteltuja ja suoritettuja, arvostetuissa tiedelehdissä julkaistuja kliinisiä tutkimuksia.

        Varmaan väärin ymmärrys, vaikka toi hapis onkin hyvä mömmö ei se paranna DHT:tä, ei ainakaan tuotteen valmistajan ja markkinoijan kotisivuilla. Eli, kannattaa tutustua tuotteeseen ensin. Toiseksi jos jollakin on kliininen tuntemus että joku tehoo jollakin silloin se tehoo sillä henkilöllä, en pysty todistamaan väitettä vääräksi, mutta en oikeaksikaan, eli silloin puhutaan mielipiteistä ja mielikuvista.


    • Nimetön

      KISSU VAIHTOI KÄYTTÄJÄ TUNUKSEN KIRILLIIN.No minä olen nainen,enkä tietenkään voi sanoa auttuvatko miestyyppiseen kaljuuntumiseen ,mutta puhun oma kohtaisista kokemuksista,ja minua nuo auttoi kutinaan,ja teki päänahalle hyvää.käytän toki kampaajienkin aineita enkä mainosta.mutta näitä käytän myös jatkossa.

      • Zembalo

        No, en kerennyt kaikkia viestejä lukea ja kerkesin jo edelliseen viestiin saman suuntaisesti vastata ;).


    • täti X

      Minusta omenaviinietikkakin on ihan hyvä hapanhoitoaine. Ei ehkä yhtä yhtä hyvä kuin Tukkacuren tuotteistama aine, mutta halvempi. Lidlissä litran pullo omenaviinietikka maksaa alle euron (99 senttiä )

      • Happy Gay

        Varmaan sekin toimii, mutta eikö ole viisaampaa laittaa päähänsä jotain sellaista mitä sinne kuuluu! No makuasioista ei voi kiistellä joku tykkää tyttärestä joku pojasta.


    • milli

      ei ole alkuunkaan kuin molkosani ei mitään sinnepainkään tuoksua.

      • Sottis

        Ei haise, ei sottaa ja kaiken puolin helppo käyttää.
        Ekalla keralla laitoin kuten shampoota, mutta tokalla kerralla sumutin sen hiuspohjaan ja oli mielettömän helppoa ja nopeata. Kannattaa kokeilla ;).


    • Tukka kuntoon

      Olen seurannut tämän aiheen kirjoittelua uteliaana ja viime viikolla sain tilaamani hoitosarjan itselleni.

      Tilasin deep cleaning, acid treatment ja peat shampoo hoitosarja. Ja nyt olen tehnyt ohjeiden mukaan kolme kertaa hoidot ja olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.

      Hoitosarjan tekeminen ensimmäisen kerran on hiukan hankala, mutta jos oikein tutustuu ohjeisiin ennen kuin aloittaa hoidot niin ei hoidot ole hankalia toteuttaa.

      Ne joilla on ongelmia päänahan kanssa niin kannattaa kokeilla, sillä se on pieni investointi ja on sen vaivan arvoista.

      • kirilli2

        Kyllä se pieni vaiva tosiaan on ,jos näillä saa nupin loistamaan:?


      • ghjghjhg

        "Hoitosarjan tekeminen ensimmäisen kerran on hiukan hankala, mutta jos oikein tutustuu ohjeisiin ennen kuin aloittaa hoidot niin ei hoidot ole hankalia toteuttaa. "

        Mikä siinä on hankalaa???? Ainetta päähän,vaikuttaa,huuhtelu,,toinen aine päähän,vaikuttaa,,huuhtelu ......

        Mikä siis hankalaa???


      • Kimble
        ghjghjhg kirjoitti:

        "Hoitosarjan tekeminen ensimmäisen kerran on hiukan hankala, mutta jos oikein tutustuu ohjeisiin ennen kuin aloittaa hoidot niin ei hoidot ole hankalia toteuttaa. "

        Mikä siinä on hankalaa???? Ainetta päähän,vaikuttaa,huuhtelu,,toinen aine päähän,vaikuttaa,,huuhtelu ......

        Mikä siis hankalaa???

        Jos se vaan jännittää ;)


    • kapilaarihoito

      Lopputulokseltaan ja loppusaldoltaan kotona tehty hapahoito tukan tuoteillan on parempi kuin hiusakatemiassa tehdyt hoidot yhteensä. Jos aineet maksaa tukkacurella 50-60 euroa (tekee 6-10 hoitoa) ja samalla hinnalla hyvä kun saa hiusakatemiasta yhden hoidon. Kun noi tukam kotihoidot tuottaa paremman lopputuloksenkin jo ekan hoidon jälkeen kotonakin niin miksi menette hiusakatemiaa? Minä ainakin ole ollut tyytyväinen kotihoitotuotteisiin, miksi et sinä! Nim.merk. entinen hiusakatemian asiakas

      • kusettjat

        hyvällä asialla mutta kusettavat kuluttajia likaa.


    • Verna

      Outo fiilis hiuspohjassa parin hoitokerran jälkeen, siis oudon pihdas ja raikas. Nyt kun olen käyttänyt 6 hoitoa joka toinen päivä niin pää ja päänahka on kuin eri planeetalta (hyvässä kunnossa siis)verrattuna siitä mistä aloitin hoidot ja totta uutta pikku hiusta pukkaa päänahasta. Ihanaa, babeja ;).

    • VERNI

      Fiilistä kyllä mutta kuivatti päänahkaa mikä kutiaa nyt harmittavaa:(

      • Cilla

        Kun soitin samasta asiasta niin olin tehnyt yhden virheen ja en ollut pessyt hiuksia hoidon jälkeen. Pelkkä hapanhoito kuulemma hiuspohjaan jätettynä saattaa nimen omaa kuivattaa. Jos shampoolla peseminen ei auta niin antoivat tukkacurelta sellaiset ohjeet että asia hoituu kuntoon öljyhoidoilla.

        Kuivaan hiuspohjaan: weledan calcundula öljyhoitoa.

        Kuivaan, kutiavaan hiuspohjaan: weledan tyrniöljyhoitoa tai bonawellin hunajanaamiota tai turvehoitoa, mutta turvehoito ei kuulemma kosteuta paljoa.

        Ite oon käyttänyt hunajanaamiota ja heti auttoi.


    • milli

      Eikö ne sanonut mitään koska niitten omat hiushoidot tulevat markkinoille,ja minkälaisille hiuksille ovat.hoitoainetta tarvittais!!!

      • Cilla

        Ei ollut varmaa tietoa, ei ennen juhannusta kuulemma ainakaan :(.


      • Cilla
        Cilla kirjoitti:

        Ei ollut varmaa tietoa, ei ennen juhannusta kuulemma ainakaan :(.

        Nyt kun tilasin lisää tuotteita ja kyselin hoitoaineesta niin eivät osaa sanoa koska tulee markkinoille. Lanseeraus kuulemma viivästyy ainakin syksyyn, sääli :(.


    • Benkur

      Mitä eroa on acid treatment hoitoaineella, jonka saa tukkacurelta pullossa verrattuna siihen aineeseen, jota ne käyttävät itse hoidoissa? Tietääkö joku?

    • väri päähän tukka irti

      Sellaista vaan, että värjääminen voi aiheuttaa pysyvää kaljuutta, jos värjäämisen aikana niin sanotusti kemialliset aineet polttavat päänahkaa... samalla ne voi vaurioittaa hiusjuuria niin,että hius ei kasva takaisin tai kasvaa ohuena. Siis näin pahimmassa tapauksessa.
      lukekaa keratin.net/forums/viewtopic.php?t=4859&postdays=0&postorder=asc&start... siis keratin.net ja hakusanaksi chemical burn.. niin juttua löytyy...
      Eli vetyperoksidi, vaalennusjauhe yhdistettynä ja liian vahvoina voivat saada tuhoa aikaan...
      näistä ei vaan yleensä puhuta, koska värjääminen on niin iso bisnes...

    • Feeling good

      Kyllä pikkasen mietin näitä juttuja, mutta päätin kokeilla ja avot, näähän pelaa kuin punakone. Uskomatonta että tälläset litkut, jotka ei haise, maistu tms. ja näyttävät notkealta vedeltä toimivat ihan oikeasti. No, ei näitä tuotteita ole kauheesti markkinoitu tai en ainakaan minä ole mainoksia missään nähnyt, eli voiko vetää johto päätöksen että älä osta niitä jota mainostetaan vaan niitä joita suositellaan ;).

      • acid face

        Nämmöinen niksi pirkka idea, joka on ystäväpiirissä ainakin kaikilla toiminut. Tukan syväpuhdistusshampoolla pesee kasvot (lähtee muuten myös meikit) kuivaus, jonka jälkee levittää pumpulilla hapanhoitoainetta kasvoille. Lähtee muuten mustapäät, finnit ja muut epäpuhtaudet. Lisäksi ihosta tulee pehmeä. Vielä ei olla ainakaan huomattu että kasvoissa olisi karvoitus alkanut kasvaa normia enemmän, mutta lopputulos ihana. Ja helppo tehdä. Jos sulla on noi aineet kotona niin kokeile. Suosittelen.


    • Desdesdesilitra

      Minä pesen kainaloni perunan puhdistushanskoilla ja desinfioin kainaloni desinfiointiaineella sen jälkeen. Hiki ei haise koskaan koska bakteerit, jotka hajun aiheuttavat, kuolevat.

      Ei siihen hapanhoitoja välttämättä tarvita. Hapan myös desinfioi.

    • Hei, olen yrittänyt päästä tuonne Tukkacure nettikauppasivustolle, mutta se ei onnistu. Jos klikkaa tätä linkkiä; http://www.tukkacure.com/ aukeaa sivsuto, jossa on eri otsikoita, kuten >> Hiustenlähtö, >> Nioxin shampoo jne. Saako hapanhoitoa viel ostaa jostain? Voistiko laittaa linkin tuohon verkkokauppaan? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe