uutisissa, tästä venäjän varustelusta. pelotellaan kansa myötämieliseksi tulevaa nato-äänestystä silmälläpitäen.
naton joutaisi muuten lakkauttaa, sillä ei ole muuta virkaa kuin elättää iso lauma turhia byrokraatteja.
aivopesua
7
440
Vastaukset
Vahvasti vaikuttaa siltä, että uutinen on vain USA-mielisten hämärävoimien impppperialistista länsimaista hapatusta, jolla yritetään hämärtää suomalaisten luottamusta venäläisten ikuiseen rauhantahtoisuuteen... Eikö niin? ;)
- Isänmaallinen
Tahattoman koomista jo oli toimittajan vaahtoaminen suomettumisineen kaikkineen. :))
- watcher77
Mitä tästä Venäjän varustelusta sinun mielestäsi pitäisi päätellä?
- venakkokin
tietää,mennään siitä yli mistä on aita matalin,kun Baltit on natossa niin eihä ne ala isoa miestä varpaille tallaamaan.Ulos jääneitä voi hyytää yöpakkaset.
- hassu
tämän naton, kun kerran osaat vaatia lopettamistakin. tunnet myös itäisen naapurimme, koska sitä aina puolustat, kuten muslimejakin. muistutatkin yllättävän selvästi erästä toista nimimerkkiä, jolla on samansuuntaiset ajatukset. jos nyt oletkaan edes suomalainen?. oikeastaan kaikista asioista joita olet täällä viljellyt, niin minulla on eriävä mielipide. no asiathan tässä riitelevät, eivätkä miehet, ainakaan toistaiseksi.
- onkin pesun-
kestävä kommunisti, sinä tuskin.. Joten aika hyvä, jos vain asiat riitelevät. Noin se pitäisikin mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351