Tervehdys uudelta palstailijalta!

Creatiivo

Hei kaikille!

Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen, vaikka viestejä lukemassa olen käynyt satunnaisesti aiemminkin.

Olen seurannut myös 30 ja 50 palstojen keskusteluja, vaikka tuo aiemmin mainittu tuntuu olevan aika hiljainen. Niinkö se on, että vasta iän karttuessa sitä alkaa kaivata enemmän peiliä omille ajatuksilleen kuin aiemmin?

Mukavaa kuluvaa viikkoa kaikille!

Creatiivo

21

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajuun, vaarallisiin tilanteisiin mutta reiluun
      menoon tänne...:)
      tuota kun mainitsit profiilissasi että kalaparveen ..tarkoititko myös sitä...:)))

• jpntar

tätä päivää sinulle minultakin ja turvallista huomista..:)..

• Mysteriet

...että löysit tänne!

• Sydämenilo

Enpä osannut yhtä tyylikkäästi tulla joukkoon kuin sinä! Minä tulin oikeastaan ihan vahingossa tuolta urheilukeskustelujen puolelta, ja vasta vajaan kuukauden olen keskusteluja lukenut ja joihinkin osallistunutkin. Mukavaa viikkoa sinullekin, samoin muullekin vakiväelle :-))

• tuffe

ja tervetuloa! Muistan, että ainakin mulle se ensimmäinen viesti tuntui jännittävältä :)

Minusta ikä ainakin tuo sen, ettei niin välitä vaikka muut oliskin eri mieltä. Uskaltaa sanoa mielipiteet ääneen, ja vaikka vähän nauraakin niille.

Ai muuten, kävin sun galleriasivulla, meillä on jotain yhteistäkin. Minäkin pidän yksinkertaisista asioista :) on ne miehet vaan lutusia *virn* :)))

Mukavaa viikkoa sullekin :)

• Kiva kun uusiakin tulee...:) Koita viihtyä meidän seurassa...:)

• MysNa

kirjoittajia tänne veikeään ja valloittavaan joukkoomme :)

Itse olen palstaillut vähän alle vuoden.
      Paljon on riittänyt aihetta nauruun, välillä itkuunkin.
      Toisinaan pohditaan syntyjä syviä ja sitten taas hullutellaan ihan älyvapaita juttuja.

Kiva paikka vaihtaa mielipiteitä ja rentoutua. Täältä saa hyviä, ihan oikeita ystäviäkin :)

Tervetuloa!

• Felixman

joukkoon :)

• Ja tervetuloa,toivottavasti viihdyt:)Itse olen ainakin välillä saanut nauraa vedet silmissä,ja se on pelastanut muutaman päivän,välillä taas on harmittanut toisen puolesta,mutta mukavaa on kaikenkaikkiaan ollut.

• minultakin sinulle!
      Keväinen talvi taitaa herätellä tätä palstaakin.
      En ole kovin intensiivisesti mukana, mutta jos
      sinä, toivottavasti, alat täällä enemmän viihtyä,
      niin varmaan törmäillään :))
      Tervetuloa!

• Don-Duck

Terppatuloa "Creatiivo". Täällä kyl järjen valo hiljakseen himmenee ja voipi attiktiokin iskeä? ;D Mutta ei se mitään. Onhan se vaan kiva kun on kivaa ;P

Duckzoni

• niisku-myy46

Hei ja halaus!

Tervetuloa. Aika tuore palstalainen minäkin. Eikun jutustelemaan :)

• vaan, täältä löytyy moneenlähtöön porukkaa ja osa jää joskus asemallekkin ..:)

• Creatiivo

Kiitos kaikille mukavista tervetulotoivotuksista!

Olin aika yllättynyt, kun tulin äsken taas tänne koneen ääreen...että näinkin lyhyessä ajassa oli tullut monta tervetulon toivotusta. Aktiivista porukkaa täällä, kivaa niin!

Kiitos vielä kaikille, tuntuu mukavalta olla tervetullut.

Creatiivo

• meriv

viihdyt näiden palstalaisten ajatusten seurassa *hymyilee*

Täältä useimmiten löytyy lähes joka mielialaan sopiva keskustelu ja kaikkiin saa vapaasti osallistua.

Tervetuloa ja toivottavasti viihdyt täällä pitkään.

• (.)Y(.)

Sinulle kans ja tervetuloo joukkoon.. :))

• - kirjoittelehan lisää ;)

• Creatiivo

Ai kun rupes tää hymyilyttämään =)

• Animus

Hyvät arvot sulla ;))

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa, eiks je?

• Creatiivo

Näin se on. Tiivistettynä.
        Taaskin voi sanoa, että yksinkertainen on kaunista, siinä piilee suurin totuus.

=)

• Hilima Von..

on meilläpäin tapana sannoo.

Suattashan se olla, että Hilimankin pitäs joskus pysähtyä uattelemmaa noita oommii aivoituksii..iha raahassa ja pohiskella niitä yhessä tuumin. Tahtoo vua olla aena niin hätästä tämä elo.

Tervetulloo palstalle :}

Hilima von kahtoo-peilistä-onko-nuttura-suorassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      222
      1510
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      19
      1238
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      822
    Aihe