prostuna, kun on Salli ry:n varapuheenjohtajana? (Nykyisinhän Annalla on 2 lasta ja aviomies). Tietääkö joku tästä asiasta? Ihan muuten vain kysyn :)
Onko Anna Kontula
12
1308
Vastaukset
- koo.koo
Lainaus: "Onko Anna Kontula
toiminut joskus 28.2.2006 klo 14.29
prostuna, kun on Salli ry:n varapuheenjohtajana? (Nykyisinhän Annalla on 2 lasta ja aviomies). Tietääkö joku tästä asiasta? Ihan muuten vain kysyn :) "
Ihan muuten vaan vastaan kysymyksellä: oletko toiminut Suomen vähä-älyiset ry:n puheenjohtaja -vai peräti kunniajäsenenä- kun kirjoittelet tuollaisia idioottimaisuuksia?- kysymyksessä nyt
oli väärin? Ihan asiallisesti kysyin, joten miksi vastaat noin röyhkeästi? Täällä peräänkuulutetaan asiallista keskustelua, ja kun jotain kysyy, saa lokaa päälleen. Ihmettelen todella. Enkä ole lakia hommaamassa/puolustamassa. Uteliaisuudesta kysyin, kun tuo Anna Kontula on ollut tässä tapetilla. Kiitos ja näkemiin.
- koo.koo
kysymyksessä nyt kirjoitti:
oli väärin? Ihan asiallisesti kysyin, joten miksi vastaat noin röyhkeästi? Täällä peräänkuulutetaan asiallista keskustelua, ja kun jotain kysyy, saa lokaa päälleen. Ihmettelen todella. Enkä ole lakia hommaamassa/puolustamassa. Uteliaisuudesta kysyin, kun tuo Anna Kontula on ollut tässä tapetilla. Kiitos ja näkemiin.
Lainaus: " Kiitos ja näkemiin."
Pelkään pahoin, että lupaat vain. - kenen kanssa
koo.koo kirjoitti:
Lainaus: " Kiitos ja näkemiin."
Pelkään pahoin, että lupaat vain.tahit täällä päivin ja öin. Asiallisesti kysyin, ja en ole edes lain puoltaja, ja ihmeellistä veetuilua saan osakseni. Ihmettelen kyllä. Eiköhän tänne saa kaikki kirjoitella, ja ainakin minä olen kirjoittanut fiksusti. Vai onko niin, että kun olen nainen(joka ei ole prostu) niin on kiva nälviä?
- koo.koo
kenen kanssa kirjoitti:
tahit täällä päivin ja öin. Asiallisesti kysyin, ja en ole edes lain puoltaja, ja ihmeellistä veetuilua saan osakseni. Ihmettelen kyllä. Eiköhän tänne saa kaikki kirjoitella, ja ainakin minä olen kirjoittanut fiksusti. Vai onko niin, että kun olen nainen(joka ei ole prostu) niin on kiva nälviä?
Onko sinun mielestäsi todellakin asiallista kysyä tällä palstalla -tai millä palstalla vaan- onko joku henkilö ollut huora?
Minusta ei. Jos sinua kinnostaa asia, niin mikset suoraan kysy häneltä itseltään?
Ajattele: jos vaikka minua kiinnostaisi tietää oletko sinä vaikka huora vai et, niin eikö olisi mukavampaa, että kysyisin asiaa sinulta henkilökohtaisesti, enkä tällä palstalla? - jossakin yleisellä
koo.koo kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi todellakin asiallista kysyä tällä palstalla -tai millä palstalla vaan- onko joku henkilö ollut huora?
Minusta ei. Jos sinua kinnostaa asia, niin mikset suoraan kysy häneltä itseltään?
Ajattele: jos vaikka minua kiinnostaisi tietää oletko sinä vaikka huora vai et, niin eikö olisi mukavampaa, että kysyisin asiaa sinulta henkilökohtaisesti, enkä tällä palstalla?palstalla esim. kertonut julkisesti olleensa ennen prostituoitu. Täällä siitä olisi varmasti tiedetty, kun täällä Anna Kontulan juttuja seurataan paljon. Muuten, onko prostun ammatti sinusta hävettävä, kun sitä ei saisi julkisesti kysyä?
Ja ei, itse en ole koskaan ollut prostu, en ole myöskään lesbo tai feministi. Tavallinen suomalainen nainen. - koo.koo
jossakin yleisellä kirjoitti:
palstalla esim. kertonut julkisesti olleensa ennen prostituoitu. Täällä siitä olisi varmasti tiedetty, kun täällä Anna Kontulan juttuja seurataan paljon. Muuten, onko prostun ammatti sinusta hävettävä, kun sitä ei saisi julkisesti kysyä?
Ja ei, itse en ole koskaan ollut prostu, en ole myöskään lesbo tai feministi. Tavallinen suomalainen nainen.Minusta prostu ammattina -tai minä sitä nyt pidetäänkin- ei ole hävettävä. Olen edelleen sitä mieltä, että henkilökohtaisten asioiden utelu on syytä osoitaa henkilölle itselleen. Silloin saat ensikäden tietoa. Muuten mennään minusta juoruilun puolelle.
Täällähän kirjoitellaan nimimerkeillä: joku hörhö voisi vastailla AK:n nimissä. En ole AK:n tuttu tai "puolella". Todennäköisesti olisin vastannut samalla lailla, olisi kysymyksessäsi ollut mikä nimi hyvänsä.
- se on
varma asia, että SALLI:n puheenjohtajistoon ei pääse kuin tietyn taustan omaavat ihmiset, samoin kuin SETA:n puheenjohtajistoon pääsee vain tietynlaisen seksuaalisen suuntautumisen omaavat. Johan toi pitäisi olla tiedossa. kaikkea kysyttekin!
- Anonyymi
Tavja Havonen ei ollut prostu eikä lesbo sen varsiNaisessa merkityksessä vaikka oli Setan puheenjohtaja! Korkrintaa. Bi sekaeksuaali?
Tavja eheytyi kun tuli äidiksi ja kohtasi Pentin joka röei ole myöskään homo sen vsrs. merkityksessä?
Häh?
- Anonyymi
HS: Anna Kontula aloitti seksityön 16-vuotiaana
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e9b3a14a-c41c-4e16-a2b3-26e359e7a43f - Anonyymi
Anna taisi olla 18v kun oli mun asunnolla käymässä. Ei huono.
- Anonyymi
Mahtuiko siihen aikaan ovesta sisään kannuineen päivineen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425807
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?795496Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2475321Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494669Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274566Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1773914- 1343424
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283116Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233095Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42491