Onko Anna Kontula

toiminut joskus

prostuna, kun on Salli ry:n varapuheenjohtajana? (Nykyisinhän Annalla on 2 lasta ja aviomies). Tietääkö joku tästä asiasta? Ihan muuten vain kysyn :)

12

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koo.koo

Lainaus: "Onko Anna Kontula
      toiminut joskus 28.2.2006 klo 14.29
      prostuna, kun on Salli ry:n varapuheenjohtajana? (Nykyisinhän Annalla on 2 lasta ja aviomies). Tietääkö joku tästä asiasta? Ihan muuten vain kysyn :) "

Ihan muuten vaan vastaan kysymyksellä: oletko toiminut Suomen vähä-älyiset ry:n puheenjohtaja -vai peräti kunniajäsenenä- kun kirjoittelet tuollaisia idioottimaisuuksia?

• kysymyksessä nyt

oli väärin? Ihan asiallisesti kysyin, joten miksi vastaat noin röyhkeästi? Täällä peräänkuulutetaan asiallista keskustelua, ja kun jotain kysyy, saa lokaa päälleen. Ihmettelen todella. Enkä ole lakia hommaamassa/puolustamassa. Uteliaisuudesta kysyin, kun tuo Anna Kontula on ollut tässä tapetilla. Kiitos ja näkemiin.

• koo.koo
        kysymyksessä nyt kirjoitti:

oli väärin? Ihan asiallisesti kysyin, joten miksi vastaat noin röyhkeästi? Täällä peräänkuulutetaan asiallista keskustelua, ja kun jotain kysyy, saa lokaa päälleen. Ihmettelen todella. Enkä ole lakia hommaamassa/puolustamassa. Uteliaisuudesta kysyin, kun tuo Anna Kontula on ollut tässä tapetilla. Kiitos ja näkemiin.

Lainaus: " Kiitos ja näkemiin."

Pelkään pahoin, että lupaat vain.

• kenen kanssa
        koo.koo kirjoitti:

Lainaus: " Kiitos ja näkemiin."

Pelkään pahoin, että lupaat vain.

tahit täällä päivin ja öin. Asiallisesti kysyin, ja en ole edes lain puoltaja, ja ihmeellistä veetuilua saan osakseni. Ihmettelen kyllä. Eiköhän tänne saa kaikki kirjoitella, ja ainakin minä olen kirjoittanut fiksusti. Vai onko niin, että kun olen nainen(joka ei ole prostu) niin on kiva nälviä?

• koo.koo
        kenen kanssa kirjoitti:

tahit täällä päivin ja öin. Asiallisesti kysyin, ja en ole edes lain puoltaja, ja ihmeellistä veetuilua saan osakseni. Ihmettelen kyllä. Eiköhän tänne saa kaikki kirjoitella, ja ainakin minä olen kirjoittanut fiksusti. Vai onko niin, että kun olen nainen(joka ei ole prostu) niin on kiva nälviä?

Onko sinun mielestäsi todellakin asiallista kysyä tällä palstalla -tai millä palstalla vaan- onko joku henkilö ollut huora?
        Minusta ei. Jos sinua kinnostaa asia, niin mikset suoraan kysy häneltä itseltään?
        Ajattele: jos vaikka minua kiinnostaisi tietää oletko sinä vaikka huora vai et, niin eikö olisi mukavampaa, että kysyisin asiaa sinulta henkilökohtaisesti, enkä tällä palstalla?

• jossakin yleisellä
        koo.koo kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi todellakin asiallista kysyä tällä palstalla -tai millä palstalla vaan- onko joku henkilö ollut huora?
        Minusta ei. Jos sinua kinnostaa asia, niin mikset suoraan kysy häneltä itseltään?
        Ajattele: jos vaikka minua kiinnostaisi tietää oletko sinä vaikka huora vai et, niin eikö olisi mukavampaa, että kysyisin asiaa sinulta henkilökohtaisesti, enkä tällä palstalla?

palstalla esim. kertonut julkisesti olleensa ennen prostituoitu. Täällä siitä olisi varmasti tiedetty, kun täällä Anna Kontulan juttuja seurataan paljon. Muuten, onko prostun ammatti sinusta hävettävä, kun sitä ei saisi julkisesti kysyä?

Ja ei, itse en ole koskaan ollut prostu, en ole myöskään lesbo tai feministi. Tavallinen suomalainen nainen.

• koo.koo
        jossakin yleisellä kirjoitti:

palstalla esim. kertonut julkisesti olleensa ennen prostituoitu. Täällä siitä olisi varmasti tiedetty, kun täällä Anna Kontulan juttuja seurataan paljon. Muuten, onko prostun ammatti sinusta hävettävä, kun sitä ei saisi julkisesti kysyä?

Ja ei, itse en ole koskaan ollut prostu, en ole myöskään lesbo tai feministi. Tavallinen suomalainen nainen.

Minusta prostu ammattina -tai minä sitä nyt pidetäänkin- ei ole hävettävä. Olen edelleen sitä mieltä, että henkilökohtaisten asioiden utelu on syytä osoitaa henkilölle itselleen. Silloin saat ensikäden tietoa. Muuten mennään minusta juoruilun puolelle.
        Täällähän kirjoitellaan nimimerkeillä: joku hörhö voisi vastailla AK:n nimissä. En ole AK:n tuttu tai "puolella". Todennäköisesti olisin vastannut samalla lailla, olisi kysymyksessäsi ollut mikä nimi hyvänsä.

• se on

varma asia, että SALLI:n puheenjohtajistoon ei pääse kuin tietyn taustan omaavat ihmiset, samoin kuin SETA:n puheenjohtajistoon pääsee vain tietynlaisen seksuaalisen suuntautumisen omaavat. Johan toi pitäisi olla tiedossa. kaikkea kysyttekin!

• Anonyymi

Tavja Havonen ei ollut prostu eikä lesbo sen varsiNaisessa merkityksessä vaikka oli Setan puheenjohtaja! Korkrintaa. Bi sekaeksuaali?
        Tavja eheytyi kun tuli äidiksi ja kohtasi Pentin joka röei ole myöskään homo sen vsrs. merkityksessä?
        Häh?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Anna taisi olla 18v kun oli mun asunnolla käymässä. Ei huono.

• Anonyymi

Mahtuiko siihen aikaan ovesta sisään kannuineen päivineen?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56