WC-häväistys koulussa!

Jaana

Elämäni noloin tapaus sattui muutama vuosi sitten koulussa kuudennella luokalla. Tunnin päätteeksi minulla oli paha pissahätä ja välitunnin alkaessa juoksin oikopäätä vessaan. Olin istuutunut pöntölle ja alkanut tyhjentämään rakkoani, kun kauhukseni sain huomata jonkun tytön aukaisevan vessan oven. Ovi oli jäänyt kiireessä epähuomiossa lukitsematta! Tyttö laittoi oven samantien kiinni, mutta se oli vasta jutun alkua.

Pojanviikarit huomasivat tilanteen ja tietysti päättivät sitä hyödyntää. Pissaaminen oli vielä pahasti kesken, kun he tulivat joukolla avaamaan vessan oven ja kuikuilivat sisään nauraa tirskuttaen. Sinä hetkenä halusin vajota maan alle! Hädissäni vedin housut ylös ja yritin pysäyttää pissan tulon, siinä onnistumatta. Loput pissat tulivat housuihin. Häpeä oli suuri: pojat olivat nähneet pimpsukkani ja sitten vielä minun pissaavan housuihini! Pojat saivat tekosestaan jälki-istuntoa mutta se oli aika laiha lohtu.

8

4764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

Älä nyt sentään itsaria tee.(kusipää)

• paska

joo siistii ei muuta

• safir

tuo kusipää oli varmaan sun nimimerkki.
        mitä vittua täällä pyörit aliarvioimassa toisten kirjoituksia. kirjoita vaan omista töppäyksistäsi. niitä varmasti riittää.

• JK
        safir kirjoitti:

tuo kusipää oli varmaan sun nimimerkki.
        mitä vittua täällä pyörit aliarvioimassa toisten kirjoituksia. kirjoita vaan omista töppäyksistäsi. niitä varmasti riittää.

haistakaa vittu,aikuistukaa.

• Safir
        JK kirjoitti:

haistakaa vittu,aikuistukaa.

no huh. sinä se tässä tunnut kieriskelevän identiteettikriisissä. joka toinen sana on vittu.
        purista nyt se iso finni siitä otsasta jos se helpottaisi vaikka oloa.

• Taina21
        Safir kirjoitti:

no huh. sinä se tässä tunnut kieriskelevän identiteettikriisissä. joka toinen sana on vittu.
        purista nyt se iso finni siitä otsasta jos se helpottaisi vaikka oloa.

Toi oli oikein sanottu!!!

• Hmm

Minä olisin pissannut loppuun tai mennyt sulkemaan oven. Mikä teillä tytöillä on kun ette pissaa pysty pidättämään? Olisitko voinut pyytää tyttöä sulkemaan oven? Jos olisin oikeasti ollut sinä (olen poika) olisin peittänyt käsilläni alapään ja mennyt sulkemaan oven tai vaikka pissannut poikien päälle.

• kuvittelet

tytön pissaavan jonkun päälle? Vaikka ton viestin kirjottaja nyt mies olikin. Ja ei kai se toinen tyttö sitä ovee olis voinu lukita ulkoopäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45604
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11349
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6654
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3105
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      13
      2394
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      2
      2213
    Aihe