WC-häväistys koulussa!

Jaana

Elämäni noloin tapaus sattui muutama vuosi sitten koulussa kuudennella luokalla. Tunnin päätteeksi minulla oli paha pissahätä ja välitunnin alkaessa juoksin oikopäätä vessaan. Olin istuutunut pöntölle ja alkanut tyhjentämään rakkoani, kun kauhukseni sain huomata jonkun tytön aukaisevan vessan oven. Ovi oli jäänyt kiireessä epähuomiossa lukitsematta! Tyttö laittoi oven samantien kiinni, mutta se oli vasta jutun alkua.

Pojanviikarit huomasivat tilanteen ja tietysti päättivät sitä hyödyntää. Pissaaminen oli vielä pahasti kesken, kun he tulivat joukolla avaamaan vessan oven ja kuikuilivat sisään nauraa tirskuttaen. Sinä hetkenä halusin vajota maan alle! Hädissäni vedin housut ylös ja yritin pysäyttää pissan tulon, siinä onnistumatta. Loput pissat tulivat housuihin. Häpeä oli suuri: pojat olivat nähneet pimpsukkani ja sitten vielä minun pissaavan housuihini! Pojat saivat tekosestaan jälki-istuntoa mutta se oli aika laiha lohtu.

8

4623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

Älä nyt sentään itsaria tee.(kusipää)

• paska

joo siistii ei muuta

• safir

tuo kusipää oli varmaan sun nimimerkki.
        mitä vittua täällä pyörit aliarvioimassa toisten kirjoituksia. kirjoita vaan omista töppäyksistäsi. niitä varmasti riittää.

• JK
        safir kirjoitti:

tuo kusipää oli varmaan sun nimimerkki.
        mitä vittua täällä pyörit aliarvioimassa toisten kirjoituksia. kirjoita vaan omista töppäyksistäsi. niitä varmasti riittää.

haistakaa vittu,aikuistukaa.

• Safir
        JK kirjoitti:

haistakaa vittu,aikuistukaa.

no huh. sinä se tässä tunnut kieriskelevän identiteettikriisissä. joka toinen sana on vittu.
        purista nyt se iso finni siitä otsasta jos se helpottaisi vaikka oloa.

• Taina21
        Safir kirjoitti:

no huh. sinä se tässä tunnut kieriskelevän identiteettikriisissä. joka toinen sana on vittu.
        purista nyt se iso finni siitä otsasta jos se helpottaisi vaikka oloa.

Toi oli oikein sanottu!!!

• Hmm

Minä olisin pissannut loppuun tai mennyt sulkemaan oven. Mikä teillä tytöillä on kun ette pissaa pysty pidättämään? Olisitko voinut pyytää tyttöä sulkemaan oven? Jos olisin oikeasti ollut sinä (olen poika) olisin peittänyt käsilläni alapään ja mennyt sulkemaan oven tai vaikka pissannut poikien päälle.

• kuvittelet

tytön pissaavan jonkun päälle? Vaikka ton viestin kirjottaja nyt mies olikin. Ja ei kai se toinen tyttö sitä ovee olis voinu lukita ulkoopäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe