Selailin näitä moka juttuja, eihän niissä tainnut olla, kun näitä " paskastapuhujia". Helvatti, onks mokailu yleensä näin köyhää, ettei tuu mitään mieleen. Kai se onkin aihe, joka mielellään jätetään pois muistista.
Mulla on varhaiskoulu vuosilta eräs muistelo; Olin alakoulussa, tunnilla irtosi minulta maitohammas, luultavasti takaa.Ope kysymään, kun menin viemään sitä roskikseen; Mitä tapahtui? Siihen minä; hammas irtosi. Ope; Mikä hammas.Minä; Torahammas.Silloin koko luokka räjähti nauramaan ja minä olin nolona. Meillä kotona, kun puhuttiin hampaista, on mainittu myös torahammas ja luulin silviisii tapahtuneen
Aiheet mokailuun
sasuki
3
1136
Vastaukset
- erektio
hassuja juttuja. Tossa edellisessä oli siis varahsiteinin erektio ja sitä edeltäneessä roipuliposku.
Mokailu on ihanaa...- sasuki
jutu, kyl nii pali nauratta, vaik eijoo hjumor ihmissi, tarkotta sil mnuu. Haisul täs selvit, ei sendäs iha kaassuhu kual. Onneks ei ol ennää niit häkäbiilei, sit voisis saar myrgytykse, mutei näire koneitte kans.
- Jeppe
Mulle kävi just samalla lailla, tosin sitten meni ripulipaskat housuun. Hävetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111