Selailin näitä moka juttuja, eihän niissä tainnut olla, kun näitä " paskastapuhujia". Helvatti, onks mokailu yleensä näin köyhää, ettei tuu mitään mieleen. Kai se onkin aihe, joka mielellään jätetään pois muistista.
Mulla on varhaiskoulu vuosilta eräs muistelo; Olin alakoulussa, tunnilla irtosi minulta maitohammas, luultavasti takaa.Ope kysymään, kun menin viemään sitä roskikseen; Mitä tapahtui? Siihen minä; hammas irtosi. Ope; Mikä hammas.Minä; Torahammas.Silloin koko luokka räjähti nauramaan ja minä olin nolona. Meillä kotona, kun puhuttiin hampaista, on mainittu myös torahammas ja luulin silviisii tapahtuneen
Aiheet mokailuun
sasuki
3
1192
Vastaukset 3
- erektio
hassuja juttuja. Tossa edellisessä oli siis varahsiteinin erektio ja sitä edeltäneessä roipuliposku.
Mokailu on ihanaa...- sasuki
jutu, kyl nii pali nauratta, vaik eijoo hjumor ihmissi, tarkotta sil mnuu. Haisul täs selvit, ei sendäs iha kaassuhu kual. Onneks ei ol ennää niit häkäbiilei, sit voisis saar myrgytykse, mutei näire koneitte kans.
- Jeppe
Mulle kävi just samalla lailla, tosin sitten meni ripulipaskat housuun. Hävetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.371509- 79995
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42903P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓203864- 56818
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss316804Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40718- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan132614- 52556