Vastatkaa.. En selvii muuten.

Minä

Ihan oikeesti vastatkaa tähän viestiin!! Mä luulen et mun pitäis laihduttaa! Ja näytänki ihan hirveeltä peilistä.>:(
Painan noin 39 ja pituus noin 150(ehkä vähän enemmän) Niin.. Kannattaako laihduttaa?!? Vastatkaa tähän viestiin jo tänään jos ehitte. Ja sanokaa oma mielepiteenne. Ihan rehellisesti vaa.. Ja ku mä haluisin kaikkii laihdutus juttuja, mutku äiti ei anna ostaa ja musta tuntuu et ne rasvat jää mun sisälle eikä pala pois..>;( En osaa päättää laihdutanko vai enkö. Joten auttakaa te mua ja kertokaa ihan rehellisesti teijän mielipiteet.. Okei.. KIITOS!

7

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaan laihdutat, et paina paljon mitään.
      Sun painoindeksi on jotain 17.3 luokkaa eli alipainoinen. 20 ja vähän päälle on jo normaalipaino. Mutta kun vaikutat vielä lapselta, niin toi on varmaan lähellä aika sopivaa.
      Näistä en kyl paljoo tiiä...

Ja läskit lähtee liikunnalla eikä millään terveysmössöillä.

• ehdottomasti

siirtyä suoraan Huuhaa-osastolle, sussa on potentiaalia huuhaalaiseksi!

Huuhaa rules.

• Puhurix

pitääkin olla, mutta joillakin on vaan aika outo käsitys huumorista. Ja vielä väärällä palstalla.

• Mee hoitoon !!!

Mutta Jos todella luulet itseäsi ylipainoiseksi niin sinulla on anoreksian lisäksi vakava mielenterveysongelma ja varmasti näytät peilistä hirveältä koska painat 12kg vähmmän kun on pituisesi ihmisen normaali paino.

• Moi!
      Jokainen voi ottaa painostaan just niin suuren ongelman kun haluaa ja naiset sen ainakikin osaa.Mieti oikeasti onko sinulla pituus/paino hommassa oikeasri ongelmaa vai oletko huvikseen sitä mieltä.Minä olen vieläkin liian ylipainoinen,vaikka paino on pudonnut vuoden aikana ihan kiitettävästi.Jos olet oikeasti sitä mieltä että sinulla on aivan liikaa kiloja,et tule enää toimeen kilojesi kanssa laita postia tulemaan.Laihduttaminen ja tulokseen pääseminen ei ole mikään helppo juttu,haluan auttaa ihmisiä,ihan vaan omien kokemuksien kautta.Vertaistuki on parasta.Haloo haluan aloittaa vertasistuki laihdutusryhmän täällä nyt.

• p-ant

et todellakaan liian lihava!Relaa vähän!

• Tuulia

Kuule. Minulla oli aikoinaan täysin sama painoindeksi kuin sulla, mutta ajattelin että olisin vielä vähän kauniimpi jos olisin muutaman kilon hoikempi. Niin teinkin, ja näytin kamalalta, suoraan sanottuna aivan typerältä pikkulapselta.

Nyt kun olen kasvanut siitä monella vuodella ja monella kilolla, voin olla tyytyväinen kun katson peiliin. Mikä olisi parempaa kuin hyvät muodot?!

Sen ovat (luojan kiitos) tajunneet jo monet nuoret tytöt, eikä se ole enää mikään hieno juttu. Jos haluat herättää huomiota koollasi, herätä se mieluiten pehmeydellä, naisellisella tavalla. Rinnat ja peppu näyttää hyvältä, pikkupoikamainen vartalo ei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3785
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3540
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2220
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      108
      1617
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1528
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1272
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      860
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      733
    Aihe