Vastaukset 8
- Sanelma
femujen palstalla, joten älä valita.
- voi itku
joten turha täällä enää pillittää
- valvoja
Heh, nää katkeroituneet femakot käyvät propaganda-kampanjaansa myös ainakin miehen logiikka- ja prostituutio-palstoilla. Onkohan itse Räsänen tai Rahkonen mukana?
- Kala
On viitteitä siitä, että samoja kirjoittajia liikkuu ja käy pyydyksiin eri puolilla keskustelupalstoja.
Onkohan jollakin lajilla kutuaika menoillaan? - Sanelma
miksi degeneroituneet pullasorsasovakot eivät pysy prostituutiopalstallaan minne selvästikin henkisesti kuuluvat, vaan säännöllisesti käyvät röyhtäilemässä femu-palstalla.
Sanelma kirjoitti:
miksi degeneroituneet pullasorsasovakot eivät pysy prostituutiopalstallaan minne selvästikin henkisesti kuuluvat, vaan säännöllisesti käyvät röyhtäilemässä femu-palstalla.
niin älykkäitä kirjoittajia.
- Sanelma
epikuros kirjoitti:
niin älykkäitä kirjoittajia.
syyllä ;)
- Aha*
tuo näytti olevan...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451