Jos saisitte päättää...

joku nörtti

jos saisitte päättää että mitä ohjelmia poistaisitte ja mitä palauttaisitte ja laittaisitte uusintana.

minä itse poistaisin ehdottomasti 24:en, soittopelit, kuuden ja kahdeksan uutiset ja samojen ohjelmien uusinnat pois kuten salatut elämät.
ja palauttaisin Marienhofin, Tunteit&Tuoksuja, Hotelli seger,

entäs te?

8

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HETI!!!

Joskus kauan ennen Krokotiilimies elokuvaa telkussa näytettiin Paul Hogan Showta, haluaisin nähdä niitä uusintana. Miksiköhän sitä ei uusita kun Benny Hillit ja muutkin tulee.

Paul Hogan Show ruutuun ja HETI !!!

• mieh. :D

mä haluaisin palauttaa ne mummo-sarjat. :D ne oli aika vitun hyviä. :DD jaa sitte..öö...kyllä isä osaa...

• näin on juu

Krissen ja Studio Impossiblen peruuttaisin, ja 24 menis kyl samaan läjään, takaisin haluaisin ehkä hmm.... no se paranormaalista ilmiöistä kertova sarja joka tuli joskus kymmenen vuotta sitten. Ei mikään x-files vaan nämä olivat dokumentteja "oikeista" tapahtuneista. En muista vaan sarjan nimeä... joku extraordinary tai jotain heh...

• Milli

Palauttaisin Tunteita ja Tuoksuja
        Pistäisin uusintaan:Hynttyyt yhteen,Ruusun aika,Columbo,Hälytys 911,Blondi tuli taloon,Sunset beach,Dallas

Poistaisin kaikki Tosi tv sarjat,Kuuden uutiset,chatit ja mobiilipelit

• pois

Kauniit ja rohkeat,Salkkarit,Se on siinä ja sit se sarja missä ne typerät hintit pukee ja puunaa sekä laittaaks ne vielä kämpän uuteen uskoon tai jotain,sit pois kaikki chatohjelmat ja ehdottomasti O.C ja oikeestaan kaikki samantasoiset lässytykset.Lista olis vielä pidempi mut en nyt viitsi...

• monni

tulis alholat ja äkkiä anttolassa.

• Anonyymi

VUORISTOSAIRAALA
      TATORT
      DER ALTE 1977
      NE VANHAT JAKSOT

• Anonyymi

Fakta homma, Alholat, Columbo, Kummelit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe