Jos saisitte päättää...

joku nörtti

jos saisitte päättää että mitä ohjelmia poistaisitte ja mitä palauttaisitte ja laittaisitte uusintana.

minä itse poistaisin ehdottomasti 24:en, soittopelit, kuuden ja kahdeksan uutiset ja samojen ohjelmien uusinnat pois kuten salatut elämät.
ja palauttaisin Marienhofin, Tunteit&Tuoksuja, Hotelli seger,

entäs te?

8

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HETI!!!

      Joskus kauan ennen Krokotiilimies elokuvaa telkussa näytettiin Paul Hogan Showta, haluaisin nähdä niitä uusintana. Miksiköhän sitä ei uusita kun Benny Hillit ja muutkin tulee.

      Paul Hogan Show ruutuun ja HETI !!!

      • mieh. :D

        mä haluaisin palauttaa ne mummo-sarjat. :D ne oli aika vitun hyviä. :DD jaa sitte..öö...kyllä isä osaa...


    • näin on juu

      Krissen ja Studio Impossiblen peruuttaisin, ja 24 menis kyl samaan läjään, takaisin haluaisin ehkä hmm.... no se paranormaalista ilmiöistä kertova sarja joka tuli joskus kymmenen vuotta sitten. Ei mikään x-files vaan nämä olivat dokumentteja "oikeista" tapahtuneista. En muista vaan sarjan nimeä... joku extraordinary tai jotain heh...

      • Milli

        Palauttaisin Tunteita ja Tuoksuja
        Pistäisin uusintaan:Hynttyyt yhteen,Ruusun aika,Columbo,Hälytys 911,Blondi tuli taloon,Sunset beach,Dallas

        Poistaisin kaikki Tosi tv sarjat,Kuuden uutiset,chatit ja mobiilipelit


    • pois

      Kauniit ja rohkeat,Salkkarit,Se on siinä ja sit se sarja missä ne typerät hintit pukee ja puunaa sekä laittaaks ne vielä kämpän uuteen uskoon tai jotain,sit pois kaikki chatohjelmat ja ehdottomasti O.C ja oikeestaan kaikki samantasoiset lässytykset.Lista olis vielä pidempi mut en nyt viitsi...

    • monni

      tulis alholat ja äkkiä anttolassa.

    • Anonyymi

      VUORISTOSAIRAALA
      TATORT
      DER ALTE 1977
      NE VANHAT JAKSOT

    • Anonyymi

      Fakta homma, Alholat, Columbo, Kummelit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe