muuten mitä. Mää oon mää ja kehtaan sanua.
Että miten on. Kehtaako kukkaan muu sanua sammaa? :=))))
Tiijättekö
45
1554
Vastaukset
- mää oon sää
Älä yritä.
- yksitypy
voi olla mää, vaan nää oot nää ja mää oon mää :=)))
- Fakki-Idiootti
..aina kehtaa.
- yksitypy
pittää välliin kehata tunnustaa. Muuten ei tuu elämästä mittään :=)))
- Fakki-Idiootti
yksitypy kirjoitti:
pittää välliin kehata tunnustaa. Muuten ei tuu elämästä mittään :=)))
Mutta kun on hiukan laiska ja vielä ihan löysä p..ka,nii eipä tule useinkaan kehdattua.Sitten sitä jää tämmöiseksi selkärangattomaksi luuseriksi.
Mut ei se haittaa,koska kohta olen jo vanha ihminen.Enää reilut kymmenen vuotta ja olen viisikymmentä,eipä tässä enää paljon kerkeile.
(tämä on sitten vain oma käsitykseni vanhaksi tulemisesta,ja johtuu hyvin pitkälti surkeasta elämästä jota olen koittanut elää kituuttaa)Ja vielä pyytäisin,että ei elämisneuvoja,koska ne menee tässä tapauksessa harakoille tai paremminkin sialle..ne helmet nimittäin.
- Uppis
...kehtaan sanoa ja kysynkin että vieläkös pidät punaviinistä ;D
Lueskelin tuossa yksi päivä Huuhiksia ja olipas hauskoja juttuja ;DD- yksitypy
vieläki punkusta ja senkin kehtaan sanua, mutta kehtaako sitäkään sanua kaikki? :=)))))
Huuhaalla on aina hauskoja juttuja kunhan vaan uskaltaa tunnustaa että mää oon mää, nää oot nää ja kaikki muut on niitä muita :=))))
jotain tiedän ja kehtaan minäkin sanoa joskus jotain, mutta enhän minä osaa "sanua sammaa" - silti minäkin olen minä......
*ei tällainen etelän mies, omalla murteella sanon mitä sanon*
Terveisin, MM.
P.S. Kahvilakko on sitten ja pysyy, onko selvä? Nyt Typy ei lipsuta........!- yksitypy
sefu sanua sammaa ku nää oot etelän poika ja mää pohojosen typy.
Ethän nää tätä Oulun murretta ossaa :=))))
Kahavilakko mun on heleppo pittää kun en tykkää kahavista :=)))
Mutta on se niin väärin kun teenjuojia aina sorsitaan. Ei meille oo ees ommaa palstaa :=((((
oliskin mää niin se olis sille ihan oikein.
- yksitypy
että jos joku muu sais olla nää, niin ottas kilvan sun paikan :=)))
Joten älä nää oo turhan vaatimaton :=)) yksitypy kirjoitti:
että jos joku muu sais olla nää, niin ottas kilvan sun paikan :=)))
Joten älä nää oo turhan vaatimaton :=))on törkeä rikos!!! Siksi varoittelen ettei kukaan vaan vahingossakaan kuvittelisi olevansa mää.
- yksitypy
tuputuu kirjoitti:
on törkeä rikos!!! Siksi varoittelen ettei kukaan vaan vahingossakaan kuvittelisi olevansa mää.
varkaus on aina rikos. Mää en uskalla sen takia koskaan ajatellakaan että olisin joku muu :=)))
yksitypy kirjoitti:
varkaus on aina rikos. Mää en uskalla sen takia koskaan ajatellakaan että olisin joku muu :=)))
jos joku muu olis mää ja sit mää joutuisin olemaan joku muu:((
- Alko
Mää oon ihan kännisä. Mää kävin tänään alkossa.Mikä on alkon nimi, se on Korssoon alo.
- yksitypy
nää voit alakaa riehuun kohta, jos liian kännisä oot. Alahan toppuuttelemaan sitä juomista vähän :=)))
- perskuti
Nyt lähären Pohojammaale opetelee putukihvelin käytöö...
Tervehdys Sinulle yksitypy:=))- yksitypy
senat sakaisin. Mikä on putukihveli?
Oulussa kihiveli on rikkalapio.
Vai Pohojanmaalle. Vieppä serkuille terkkuja. :=))))
- AMR-52
...virkan,jot mie oon mie,en sie..)))) mie meen ny saunaan,,ala joutuu siit...)))))
- yksitypy
sua. Et nää voi olla mikään mie. Eihän sellasta ihimistä ookkaan. Usko jo että nää oot nää ja mää oon mää. Pittääkö sitä isolle miehelle opettaa vielä oikeen puhumista? :=))))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
sua. Et nää voi olla mikään mie. Eihän sellasta ihimistä ookkaan. Usko jo että nää oot nää ja mää oon mää. Pittääkö sitä isolle miehelle opettaa vielä oikeen puhumista? :=))))
semmoi etunimi puolassa,siel naisil vastaava Miep. mies siis MIE..))))) älä sie kinuva miun kaa,selevistä asijoist,,,jatketaaa saunaparlamentis..))))))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
semmoi etunimi puolassa,siel naisil vastaava Miep. mies siis MIE..))))) älä sie kinuva miun kaa,selevistä asijoist,,,jatketaaa saunaparlamentis..))))))
sielä höpötät. Heitä ämpärillinen vettä kiukaalle niin tunnet minkälaisia on pohojosen likat.
Siinä ei palijon parlamentteja ehi pittää :=))))
- pikkudee
ja muut om meirän krannista. Notta tällääsiä..
- yksitypy
tunnustaa. Mutta tuliko sulla virhe tuohon yhteen sannaan? Pitäs olla että mää ooN mää, eikä mää oom mää :=)))
- pikkudee
yksitypy kirjoitti:
tunnustaa. Mutta tuliko sulla virhe tuohon yhteen sannaan? Pitäs olla että mää ooN mää, eikä mää oom mää :=)))
yhyrestä kirijaamesta kränäämähän mutta mun suus se menöö justihin nuon ku mää sanoon.
Elikkä kumpaanenki on oikiastansa oikias.
Mä meen ny muolle. Heippa! - yksitypy
pikkudee kirjoitti:
yhyrestä kirijaamesta kränäämähän mutta mun suus se menöö justihin nuon ku mää sanoon.
Elikkä kumpaanenki on oikiastansa oikias.
Mä meen ny muolle. Heippa!nyt yhestä asijasta alat kinnaamaan. Tehhään sitte sopimus että kumpiki on oikiassa ettei tuu mittää riitaa :=))))
Heippa sullekin.
- pikkukätönen
ja kehttaan sanua senki. Kehttaan minä sanua palijo muutaki, vaikkapa että kaunis ilima tännään. Huomisesta minen puhu vielä mittää.
Näim meillä keskipohojanmaalla ruukattaan sanua.
Nuita jäläkimerkkejä ei tartte tähän loppuun tietenkkää laittaa, vaij jos yhen kumminki laittasin. Tämmösen @- yksitypy
sammaa asiaa virkat ku määki. Jottain eroa kuitenki on. Esim. minen,
Taijat olla ihan naapurin likkoja tai poikija. Vai ookkohan ihan samalta kylältä :=))) - pikkukätönen
yksitypy kirjoitti:
sammaa asiaa virkat ku määki. Jottain eroa kuitenki on. Esim. minen,
Taijat olla ihan naapurin likkoja tai poikija. Vai ookkohan ihan samalta kylältä :=)))keskipohojanmaalta niiv voijjaa vaikka olla naapuruksijaki. Vaij jos oot Oulusta nii sinnoot pohojosemppaa. Semmoset satakunta kilometrijä.
Jopa tunttuu hassulta kirijottaa murtteella. Nyt tähän pittää jo laittaa lissää merkkejä perrää.{;o) - yksitypy
pikkukätönen kirjoitti:
keskipohojanmaalta niiv voijjaa vaikka olla naapuruksijaki. Vaij jos oot Oulusta nii sinnoot pohojosemppaa. Semmoset satakunta kilometrijä.
Jopa tunttuu hassulta kirijottaa murtteella. Nyt tähän pittää jo laittaa lissää merkkejä perrää.{;o)arvasin että nää aika läheltä oot. Melekeen kirijotat murretta paremmin ku mää. Määkun oonki lähtösin etelä-pohojanmaalta :=))))
Ossaat jo merkkejäki laitta enemmän. Seuraavaan kirijeeseen nää paat varmaan vielä enemmän merkkejä.
Mää en ossaa ku nämä kaks eli :=)))) ja :=(((( - pikkukätönen
yksitypy kirjoitti:
arvasin että nää aika läheltä oot. Melekeen kirijotat murretta paremmin ku mää. Määkun oonki lähtösin etelä-pohojanmaalta :=))))
Ossaat jo merkkejäki laitta enemmän. Seuraavaan kirijeeseen nää paat varmaan vielä enemmän merkkejä.
Mää en ossaa ku nämä kaks eli :=)))) ja :=((((minä laittaa nuita merkkelä vaikka miten pitkästi, muttei niissoo murretta yhttää. Soon niinku semmosta merkkikieltä vähä niinku morsetus.. ... ... . . ...... . .
Ei hitsit en mä enää kestä kirjoittaa enempää murteella, tää normaalikieli sujuu paljon paremmin. :DDD
Nyt tää tyttö lähtee omalle palstalleen ;)) - yksitypy
pikkukätönen kirjoitti:
minä laittaa nuita merkkelä vaikka miten pitkästi, muttei niissoo murretta yhttää. Soon niinku semmosta merkkikieltä vähä niinku morsetus.. ... ... . . ...... . .
Ei hitsit en mä enää kestä kirjoittaa enempää murteella, tää normaalikieli sujuu paljon paremmin. :DDD
Nyt tää tyttö lähtee omalle palstalleen ;))ookki nyt ollut aijan takana? Missähä se sun palsta oikeen on? Ettei vaan se kahavipalsta?
Jos nää sinne meet vie terkkuja. Määki oon siellä joskus käyny :=))))
- kipparinoma
mutten uskalla mitään....en varmasti uskalla....Olen niin ujo ja häpeämätön:o/
- yksitypy
uskaltaa. Mutta näähän jo sannoit että miä olen miä. Mutta pieni virhe tuli. Tarkotit varmaan että mää oon mää :=))))
- kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
uskaltaa. Mutta näähän jo sannoit että miä olen miä. Mutta pieni virhe tuli. Tarkotit varmaan että mää oon mää :=))))
ja miä oon miä....niin täällä sanotaan:o/
Mä vähän huijasin siuta...Olenkin hurjan rohkea ja peloton....oikea Justiina...kaulin ja kaikki;o) - yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
ja miä oon miä....niin täällä sanotaan:o/
Mä vähän huijasin siuta...Olenkin hurjan rohkea ja peloton....oikea Justiina...kaulin ja kaikki;o)sen arvasin että nää vaan yrität mua huijata :=))
On mullaki kaulin tuolla laatikon pohojalla. Ollut aivan liian vähässä käytössä.
Pitäs melekeen ottaa se essiin jos sattuu ettei puhheet tehoa :=)))) - kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
sen arvasin että nää vaan yrität mua huijata :=))
On mullaki kaulin tuolla laatikon pohojalla. Ollut aivan liian vähässä käytössä.
Pitäs melekeen ottaa se essiin jos sattuu ettei puhheet tehoa :=))))Nykyisin miun kaulimeni siel laatikon pohjalla....saa ollakkin:o))))
- nylkkäri
että sanotaan asiat niin ku ne on!
- yksitypy
juma...auta!! Meillä on selekärankaa, jos ei osteoporoosi oo ottanut vielä valtaa :=))))
- nylkkäri
yksitypy kirjoitti:
juma...auta!! Meillä on selekärankaa, jos ei osteoporoosi oo ottanut vielä valtaa :=))))
olen täysin kurligin lumoissa.
minulla on muutaman metrin jäärata ja vanha silitysrauta jonka pistän liukuun pesään ja vedän johdosta takaisin.
luutamummot vielä puuttuu,mutta kun tieto leviää
että olen melkoinen tekijä niin tulijoita riittää. - yksitypy
nylkkäri kirjoitti:
olen täysin kurligin lumoissa.
minulla on muutaman metrin jäärata ja vanha silitysrauta jonka pistän liukuun pesään ja vedän johdosta takaisin.
luutamummot vielä puuttuu,mutta kun tieto leviää
että olen melkoinen tekijä niin tulijoita riittää.sinähän oot pistänyt ihan äksöniksi siellä kotona :=))) Tuossahan onkin ideaa... Minullakin olis yks vanha silitysrauta, jonka meinasin laittaa pois, mutta enpä laitakaan. Luulen että seuraavien kisojen lähestyessä tuot kullan kotiin :=))))
- JOTTA SÄ...
...OSAAT OLLA HELKATIN RASITTAVA TAPAUS... MUUTA IVALOON!!!!!!
- yksitypy
ehän mää nyt niin hullu oo. Oon käyny kyllä siellä monta kertaa, mutta ehän mää kyllä ikinä sinne muuttas asumaan.
On se vaan niin kylymä paikka. Palijon kylymempi ku Oulu. Ookko nää käyny siellä koskaan? On siellä kyllä kevväällä aika kaunista. Tiiäkkö nää kun se aurinko oikein silimiin paistaa. Kannataa muuten panna aurinkolasit päähän jos siellä meet käymään ettei sitä lumisokkeutta tuu.
Ai... mitä nää sannoit? Määkö rasittava tappaus?
No... ku mää oon vaan mää. En mää muuta ossaa tuohon vastata :=))))) - yksitypy
oikeen katosit? Mää olisin ollu niin juttupäällä.
Oon ootellu että ehottasit jottain muuta paikkaa mulle kun en mää sinne Ivaloon. Enkä mää halua mihinkään Iivan Tiirankaa. Mutta johonki mää haluaisin muuttaa. Johonki lämpimään... :=)))))
- jeffjeff
miepäs oonkii mie sillo ku miuta huvittaap:)
muuteh mää on mää ja mikskös en kehtois sit pan kertoe:=)))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591071Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet88862Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816