Presidentin palkanmäärän tekee parlamentaarisesti valittu valtioneuvosto,
kuten noissa muutamissa alemmissa viesteissäkin ilmenee.
Palkka on tarkoitettu presidentti-instituution kulloisellekin virka-asemaan valitulle.
Myös vasta-ehdokkaan tultua valituksi, palkannousu olisi ollut samansuuruinen.
Presidentin palkannousu
20
489
Vastaukset
- palkanoususta
http://citykuvat.city.fi//articles/1758_1.jpg
Nauvattaa pivusti kun avvostatte hyvin minua teitin avvojohtajaa!- hyvä
että naurattaa, mekin olemme erittäin iloisia siitä että Tarja Halonen on isänmaamme presidentti seuraavat kuusi vuotta.
- nuo
tonokit, ovat reilun tunnin aikana avanneet kymmenkunta ketjua tästä palkka-asiasta, useammaltakin olen kysynyt että onko palkka Halosen vai presidentin palkka, mutta vastausta en ole saanut.
- ja,..
ihan itku meinaa päästä:) Kyllä kapteeni-setä tulee ja lohduttaa viisailla saduillaan.
- sinä aivan
ja,.. kirjoitti:
ihan itku meinaa päästä:) Kyllä kapteeni-setä tulee ja lohduttaa viisailla saduillaan.
rauhassa itkeä, minua ei haittaa ollenkaan.
Minulla on erittäin hauskaa, Tarja Halonen on kuusi seuraavaa vuotta isänmaamme presidentti. - capt.cöpenick evp
Kysymyksessä siis presidentti-instituutinhaltijalle, ei Haloselle.
Saman korotuksen olisi saanut myös valituksi tullut vastaehdokas Niinistö.
Edellinen presidentin palkka oli 279.45€ verottomana/päivässä.
Korotettu vastaava on 345.20€/pv.
- kapteeni
kökkökin on herännyt horkanoloisesta krapulaunestaan.
Kylläpä nyt tuleekin melkein-kapteenilta oikeinkin viisaita juttuja, satuja etten sanoisi.
Parempi olisi jos menisit nukkumaan krapulasi kunnolla ohi, ettei tarvitse tulla tänne huutelemaan ihan mitä sattuu.- ottaa selvää
Presidentti Tarja Halosen palkkio nousee lähes 25 prosenttia, kertoi Nelosen uutiset keskiviikkona. Sen mukaan VALTIONEUVOSTO päättää torstaina korottaa presidentin verottoman palkkion 126 000 euroon vuodessa. Halosen palkkio on ollut 102 000 euroa.si
- capt.cöpenick evp
Kun ns. juridisesta henkilöstä kirjoitetaan mediaan, olisi hyvän suomalaisen
käytännön mukaan tuotava esiin omakin henkilöllisyys.
Eritoten, kun viesti on selvästi aiheettomasti arvosteleva.(presidentin henkilöön
kohdistuva). - jo presidenttiainesta?
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Kun ns. juridisesta henkilöstä kirjoitetaan mediaan, olisi hyvän suomalaisen
käytännön mukaan tuotava esiin omakin henkilöllisyys.
Eritoten, kun viesti on selvästi aiheettomasti arvosteleva.(presidentin henkilöön
kohdistuva).Hyvä kun sinä esiinnyt täällä rohkeasti omalla nimelläsi rouva capt. cöpenick evp. Minkäs maan presidenttejä sitä ollaankaan?
- nyt vain
jo presidenttiainesta? kirjoitti:
Hyvä kun sinä esiinnyt täällä rohkeasti omalla nimelläsi rouva capt. cöpenick evp. Minkäs maan presidenttejä sitä ollaankaan?
pakenetko??? Etkö pystykään todistamaan avausta vääräksi???
- capt.cöpenick evp
jo presidenttiainesta? kirjoitti:
Hyvä kun sinä esiinnyt täällä rohkeasti omalla nimelläsi rouva capt. cöpenick evp. Minkäs maan presidenttejä sitä ollaankaan?
Rekisteröity nikki on helppo tarkistaa, kuka kirjoittaja on.
Suomi-24 palstoille kirjoitetaan omallakin nimellä. Tämä rima on vielä ylittämättä.
c.c. - ja epäsuomalaiselta
Suomi-24 palstoille kirjoitetaan omallakin nimellä. Tämä rima on vielä ylittämättä.
c.c.lipitellä pitkin viikkoa erilaisia kemikaaleja?
- se tämä
nyt vain kirjoitti:
pakenetko??? Etkö pystykään todistamaan avausta vääräksi???
eksynyt sielu vinkuu?
- Diiva.
c.c.Olitko sä siinä Hesarin kuvassa Tarja kokardi karvalakissasi?
Olit muuten MTV-3 uutisissakin eilen.
Kyllä se olet vielä yhtä komia, kuin silloinkin... - lainkaan
se tämä kirjoitti:
eksynyt sielu vinkuu?
eksynyt, todista että avauksessa olevat tiedot ovat virheelliset.
- presidentin
Hänen euronsa on taatusti 100 senttiä,ei vain 80 kuten muilla naisilla, kuten puheessaan totesi. Samoin nousun hoitaa joku muu kuin Itse, vrt. kansanedustajat ja toimikunta! Kun ei itse muka " kehdata"?
- capt.cöpenick evp
"Kun ei itse muka kehdata". Vastaisuudessakin siis sama käytäntö.
On luultavaa, että palkkaa tarkistetaan taas seuraavan presidentin virkakauden alussa.
Kansalaismielipidettäni ei kuunnella; uskoisi tämän korotuksen riittävän
v.2012 virkaansa astuvalle pressallekin. - KYLLÄ
"Kun ei itse muka kehdata". Vastaisuudessakin siis sama käytäntö.
On luultavaa, että palkkaa tarkistetaan taas seuraavan presidentin virkakauden alussa.
Kansalaismielipidettäni ei kuunnella; uskoisi tämän korotuksen riittävän
v.2012 virkaansa astuvalle pressallekin.Varmasti Halonenkin pystyisi sanomaan, ettei ota korotusta vastaan vaan lahjoittaa rahat!!!
- palkka
KYLLÄ kirjoitti:
Varmasti Halonenkin pystyisi sanomaan, ettei ota korotusta vastaan vaan lahjoittaa rahat!!!
on presidentin palkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302708
- 681586
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321288Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051231- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671105Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.921006Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175988Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44978IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969