Presidentin palkannousu

Presidentin palkanmäärän tekee parlamentaarisesti valittu valtioneuvosto,
kuten noissa muutamissa alemmissa viesteissäkin ilmenee.

Palkka on tarkoitettu presidentti-instituution kulloisellekin virka-asemaan valitulle.

Myös vasta-ehdokkaan tultua valituksi, palkannousu olisi ollut samansuuruinen.

20

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkanoususta
      • hyvä

että naurattaa, mekin olemme erittäin iloisia siitä että Tarja Halonen on isänmaamme presidentti seuraavat kuusi vuotta.

• nuo

tonokit, ovat reilun tunnin aikana avanneet kymmenkunta ketjua tästä palkka-asiasta, useammaltakin olen kysynyt että onko palkka Halosen vai presidentin palkka, mutta vastausta en ole saanut.

• ja,..

ihan itku meinaa päästä:) Kyllä kapteeni-setä tulee ja lohduttaa viisailla saduillaan.

• sinä aivan
        ja,.. kirjoitti:

ihan itku meinaa päästä:) Kyllä kapteeni-setä tulee ja lohduttaa viisailla saduillaan.

rauhassa itkeä, minua ei haittaa ollenkaan.

Minulla on erittäin hauskaa, Tarja Halonen on kuusi seuraavaa vuotta isänmaamme presidentti.

• capt.cöpenick evp

Kysymyksessä siis presidentti-instituutinhaltijalle, ei Haloselle.

Saman korotuksen olisi saanut myös valituksi tullut vastaehdokas Niinistö.

Edellinen presidentin palkka oli 279.45€ verottomana/päivässä.
        Korotettu vastaava on 345.20€/pv.

• kapteeni

kökkökin on herännyt horkanoloisesta krapulaunestaan.

Kylläpä nyt tuleekin melkein-kapteenilta oikeinkin viisaita juttuja, satuja etten sanoisi.

Parempi olisi jos menisit nukkumaan krapulasi kunnolla ohi, ettei tarvitse tulla tänne huutelemaan ihan mitä sattuu.

• ottaa selvää

Presidentti Tarja Halosen palkkio nousee lähes 25 prosenttia, kertoi Nelosen uutiset keskiviikkona. Sen mukaan VALTIONEUVOSTO päättää torstaina korottaa presidentin verottoman palkkion 126 000 euroon vuodessa. Halosen palkkio on ollut 102 000 euroa.si

• capt.cöpenick evp

Kun ns. juridisesta henkilöstä kirjoitetaan mediaan, olisi hyvän suomalaisen
        käytännön mukaan tuotava esiin omakin henkilöllisyys.

Eritoten, kun viesti on selvästi aiheettomasti arvosteleva.(presidentin henkilöön
        kohdistuva).

• jo presidenttiainesta?
        capt.cöpenick evp kirjoitti:

Kun ns. juridisesta henkilöstä kirjoitetaan mediaan, olisi hyvän suomalaisen
        käytännön mukaan tuotava esiin omakin henkilöllisyys.

Eritoten, kun viesti on selvästi aiheettomasti arvosteleva.(presidentin henkilöön
        kohdistuva).

Hyvä kun sinä esiinnyt täällä rohkeasti omalla nimelläsi rouva capt. cöpenick evp. Minkäs maan presidenttejä sitä ollaankaan?

• nyt vain
        jo presidenttiainesta? kirjoitti:

Hyvä kun sinä esiinnyt täällä rohkeasti omalla nimelläsi rouva capt. cöpenick evp. Minkäs maan presidenttejä sitä ollaankaan?

pakenetko??? Etkö pystykään todistamaan avausta vääräksi???

• capt.cöpenick evp
        jo presidenttiainesta? kirjoitti:

Rekisteröity nikki on helppo tarkistaa, kuka kirjoittaja on.
        Suomi-24 palstoille kirjoitetaan omallakin nimellä. Tämä rima on vielä ylittämättä.
        c.c.

• ja epäsuomalaiselta

Suomi-24 palstoille kirjoitetaan omallakin nimellä. Tämä rima on vielä ylittämättä.
        c.c.

lipitellä pitkin viikkoa erilaisia kemikaaleja?

• se tämä
        nyt vain kirjoitti:

pakenetko??? Etkö pystykään todistamaan avausta vääräksi???

eksynyt sielu vinkuu?

• Diiva.

c.c.

Olitko sä siinä Hesarin kuvassa Tarja kokardi karvalakissasi?

Olit muuten MTV-3 uutisissakin eilen.

Kyllä se olet vielä yhtä komia, kuin silloinkin...

• lainkaan
        se tämä kirjoitti:

eksynyt sielu vinkuu?

eksynyt, todista että avauksessa olevat tiedot ovat virheelliset.

• presidentin

Hänen euronsa on taatusti 100 senttiä,ei vain 80 kuten muilla naisilla, kuten puheessaan totesi. Samoin nousun hoitaa joku muu kuin Itse, vrt. kansanedustajat ja toimikunta! Kun ei itse muka " kehdata"?

• capt.cöpenick evp

"Kun ei itse muka kehdata". Vastaisuudessakin siis sama käytäntö.
        On luultavaa, että palkkaa tarkistetaan taas seuraavan presidentin virkakauden alussa.

Kansalaismielipidettäni ei kuunnella; uskoisi tämän korotuksen riittävän
        v.2012 virkaansa astuvalle pressallekin.

• KYLLÄ

"Kun ei itse muka kehdata". Vastaisuudessakin siis sama käytäntö.
        On luultavaa, että palkkaa tarkistetaan taas seuraavan presidentin virkakauden alussa.

Kansalaismielipidettäni ei kuunnella; uskoisi tämän korotuksen riittävän
        v.2012 virkaansa astuvalle pressallekin.

Varmasti Halonenkin pystyisi sanomaan, ettei ota korotusta vastaan vaan lahjoittaa rahat!!!

• palkka
        KYLLÄ kirjoitti:

Varmasti Halonenkin pystyisi sanomaan, ettei ota korotusta vastaan vaan lahjoittaa rahat!!!

on presidentin palkka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe