Transamerica

hannukkaa

Loistava elokuva. Mutta mä en voinut mitään kun siitä Breestä (ei siis liity täydellisten naisten Breeihin) tulee mieleen Lynette. Kuvittelenko omiani vai näkeekö joku muukin paljon samaa.. eleet, ilmeet, ulkonäkö, puhetyyli.. vaikka se Bree on siinä elokuvassa mies, tai siis nainen. Äh.

7

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinu

sama näyttelijä.

• olikin!

Huffman pokkasi jopa parhaan naispääosan palkinnon tuosta Transamerica-elokuvan roolistaan viimeisimmässä Golden Globe -gaalassa!

• Tietäjä84
      • Hannukkaa

Minä en todellakaan edes ajatellut, että olisivat samoja... Oisin varmaan käynyt etsimäsä netissä jos niin oisin ajatellut.. Luulin koko ajan, että se Transameican näyttelijä on mies. Ihmettelin vain miten siinä on niin paljon tuttua. No täytyypä vain todeta, että mahtava suoritus on kun noin täydestä menee.

• Tietäjä84
        Hannukkaa kirjoitti:

Minä en todellakaan edes ajatellut, että olisivat samoja... Oisin varmaan käynyt etsimäsä netissä jos niin oisin ajatellut.. Luulin koko ajan, että se Transameican näyttelijä on mies. Ihmettelin vain miten siinä on niin paljon tuttua. No täytyypä vain todeta, että mahtava suoritus on kun noin täydestä menee.

...voinut tsekata sen varmuuden vuoksi ..kyllä ite niin tekisin ...JOOH!!!

• Stiinaliina

Minusta taas oli mielenkiintoista että Felicity Huffman näytti niin erilaiselta kuin täydellisissä naisissa. hienosti näytelty rooli!

• Minna

mieluummin kuin tää blondinkosto, joka sen naispääosaoscarin kumminkin sai.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä