Ja jos ja jos ja jos..
näitähän riittää!
Ehkä minä olen pikku "piilo" natsi, kun ihailen saksan menestystä II maailmansodassa ennen loppua. Minä tykkään kaikesta saksalaisesta kuten isäni 850 BMW saan melkein orgasmin tuosta autosta =)
Elokuvissa kun näen saksalaisen blondin, AAH! Mitä oliskaan saada tuommoista kunnon laatunaista =) joka on siististi pukeutunut pikkupeppuineen ja blondihiuksineen!
Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!
Entäs jos saksa olis?
16
839
Vastaukset
- olet sinä
"Kaikki jätkät jotka tuon kieltää, niiden täytyy olla homoja! VARMASTI!"
Te kaikki saksalaisten natsiuniformujen ihailijat olettekin tosi miehekkäitä! Nahkaa ja bemareita! Ach Ja, Otto, wunderbar! - CMBurns
Sitä kutsutaan germanofiliaksi. Germanofiili minäkin olen! Saksassa vain on jotain hienoa. Ei nyt pelkät autot, vaikka nekin parhaita ovat, mutta koko maa ja kaikki siellä!
- erikoinen
tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...
- Deutschland
erikoinen kirjoitti:
tauti, oikein puistattaa jos semmoiseen sairastuis...
Rakastan myös Saksaa,kaikkea siihen liittyvää ja täytyy myöntää,että olen jopa itkenyt Saksan häviötä ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassa.
Olen tutkinut Historiaa paljon ja olen tullut lopputulokseen,että Saksa on kaikilla mahdollisilla osa-alueilla paras maa ja muut ovat enemmän tai vähemmän surkeampia tavalla tai toisella,tosin nykyään Saksa harrastelee surkeaa politiikkaa.
- helena.eronen
Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita.
- tiedetään
tähänhän sinä olet lääpällään:
http://personal.inet.fi/koti/juhani.putkinen/images/Jussitavavorm.jpg - Onko putkinen
tiedetään kirjoitti:
tähänhän sinä olet lääpällään:
http://personal.inet.fi/koti/juhani.putkinen/images/Jussitavavorm.jpgoikeasti olemassa?
Siis minä kuvittelin että sen on jotenkin sellainen vertauskuvallinen hahmo.
Onko se JSS myös oikeasti olemassa? - ja keltaista
nestettä.
- Levistrauss
"Natsi upseerit... grrrr... ihania! Pitkiä, komeita ja vaaleita. "
..ja oikeanlaiset hihamerkit? - tautipatukoita
Natsiupseerit saivat Suomessa helposti naisseuraa kaltaisistasi. Veneeriset taudit yleistyivät sota-aikana myös heidän välityksellään.
- Sivariupseeri Sipilä
Rampe ja Helena riidoissa?
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2840283/hirvisaaren-avustaja-natsitervehdyskuvasta-kaikki-muut-nauravat-paitsi-toimittajat
- peku...
Mulla on kanssa bemari, se vaatii aika paljon "TILAA" tuolla parkkipailla.
bmw 320 - parempikuinSuomella
Saksan armeijalla oli hyvin organisoitu seksipalvelu.
- korpraalin poika
Suomella ei kai sellaista virallista ollut järjestetty. Ainakaan faija ei kertonut sellaisista, eikä muutkaan tuntemani veteraanit.
.
- korpraalin poika
Millaisia naisia Saksasssa valittiin viihdytysjoukkoihin?. Oliko niihin tunkua vai pitikö pakolla määrätä blondeja ja pukea heidät siististi?
- göring humble
Saksalaiset tyhjensi pussinsa paikallisiin liikkuivatpa ne missä tahansa. Niin karvakädestä Etelässä kuin poromiehestä tundralla tuli hetkessä arjalaisempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175032Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351958
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee471836Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171600"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48811Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24634