kaveri kertoi:
että sen mies meni heidän mökille käymään niinkun kattomaan kesän jälkeen että kaikki on kunnossa.
noh sitte sieltä oli jääny ulkohuussi tyhjentämättä joten tää sitte aatteli tyhjentää sen samalla joten etsi sitten televisiolaatikon aitasta ja tyhjensi sitte sinne laatikkoon ne peet sieltä aatteli että vie kaatopaikalle sit samalla ne kun oli peräkärry mukana.
matkalla kotiin tää kaveri sitte soitti miehelle että käy kaupassa,hän meni sitte kauppaan ja kun tuli ulos joku vanhempi nainen ilmoitti miehelle että venäläiset vei sun telkkarin tuolta peräkärrystä......voi vitsi jos joku on avannu sen laatikon tullissa on voinnu vähä ihmetellä sisältöä, saati sitte et ne venäläiset on jossain välissä kattonu sinne mitä tuli viedyksi.
näinkin tapahtui
vikke1
4
1806
Vastaukset
- laatikossa
Tää on vuosia vanha juttu ja on muuten oikeesti tapahtunu
- Masa
Äijä taisi olla joku ihan uusavuton torvelo. Ei kukaan tyhjentele huussia johonkin pahvilaatikkoon... Ihan tiedoksi vaan...
- on muuten meillä
siis tosta lootastahan tulee täyttä p-skaa!
Me ostettiin siis se russakoiden tellu... voi tätä häpeän päivää!!!! - Jarmo
takia ukko pistää paskat laatikkoon ja ottaa mukaansa vaikka helpompi olisi kaivaa kuoppa ja tyhjentää paskapalju sinne . tarina kuuluu niin sanottuihin kaupunkitarinoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079193
- 936950
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355816Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665593- 553611
- 503425
- 513233
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573232- 562992