Käytä ohovia. Se häätää sitkeimmänkin siipiveikon/viivin.
Vastaukset 6
- Diiva
Mitä sulle on tapahtunut?
Jättikö se nuorikkosi? Muistatko miten kivaa meillä oli siellä Odessassa?- capt.cöpenick evp
Elä sinä muistuta Diiva alvariinsa niistä parhaista päivistä.
Ne taisi olla parhammmat, jotka taakse jäivät. Huhhah hei...
ja kippis niille
c.c - Diiva
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Elä sinä muistuta Diiva alvariinsa niistä parhaista päivistä.
Ne taisi olla parhammmat, jotka taakse jäivät. Huhhah hei...
ja kippis niille
c.cEthän vaan loukkaantunut?
Ne vasta olivat aikoja...ei nämä tälläkään palstalla olevat tiedä aidosta kiihkosta mitään.?
Siksi ne on kokoajan valittamassa.
- köppen
viesti liittyy presidenttiin. Tämänhän pitäisi olla pressapalsta. Vai onko tuo jotain salakirjoitusta palstan urkkijalta jollekin vieraanvallan agentille.
No nyt oivalsin, köppe kuuluu stasilaisiin ja tuo Diiva on se Dietrich.- capt.cöpenick evp
Nyt pysytään asiassa ja puhutaan arvokkaasti presidentistä ja presidentti-instituutiosta.
Aikaa on - 72 kk. Sitten on taas vaalit käyty ja osa meistä vanhoista "hiekansyöntikeikalla"!
ja nyt huudetaan!!!!!!!!!!
Ja se vasta kestää!!!!!!!!!
c.c - JOS JOKU
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Nyt pysytään asiassa ja puhutaan arvokkaasti presidentistä ja presidentti-instituutiosta.
Aikaa on - 72 kk. Sitten on taas vaalit käyty ja osa meistä vanhoista "hiekansyöntikeikalla"!
ja nyt huudetaan!!!!!!!!!!
Ja se vasta kestää!!!!!!!!!
c.cVOSU heittää sulle läppää. Ei ne haluu sulta muuta kuin rahas ja onko sulla niitäkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496